Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Topp3 (Torbjorn), Sniper (Toxie), iweX (iweX) och Colan_K (Sakic) presenterar:

Nightly Trade Runs!

(Förhoppnigsvis sponsrad av imageshack.us)

Vi förbereder oss för att åka. Vi instrukterar teh n00b Sakic om hur mycket man ska handla, och Toxie tycker vi är retartet hela högen.

Färden är igång! Lite mellansnack är alltid trevligt. =) Och vem har sagt att man måste vara mogen? =P

Smågnabb...

Det laggade tydligen kuk, och jag blev tydligen irriterad. Tydligen tydligen tydligen. Tydligen en bild också.

Farliga katter. :rolleyes:

Här fanns det galet mycket tjuvar, vilket självklart gjorde oss lite oroliga.

VI ÄR NU PÅ VÄG TILL DONWHANG! Äntligen. Toxie blev även petad på av en Chakji.

Framme vid Leegak! Hoppade iofs över en del, men WUYGWFOIH.

Vi förbereder oss för att åka tillbaka till Jangan... och offra mig, verkar det som.

Vi försöker överleva utan Toxie. Det går... nästan bra.

Tillbaka till Jangan-delen...

..och iwe kommer med ett dumt förslag. Morr. Sakic har försvunnit, verkar det som.

iweX visar sin genialitet gällande katter och människor.

FRAMME VID JANGAN! YAY! Hö-monstrena attackerade mig dock, vilket gjorde mig jätterädd.

Vår ädla skyddsängel... tack Toxie! ^^

Efterord: OM NÅGON CITERAR HELA INLÄGGET BLIR HAN/HON/DEN BANNAD I MINST SJUTTIOFYRA ÅR! DET TAR UPP TILLRÄCKLIGT MED PLATS SOM DET ÄR!

Tack för mig. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vi förbereder oss för att åka. Vi instrukterar teh n00b Sakic om hur mycket man ska handla, och Toxie tycker vi är retartet hela högen.

:'( Jag är gjord för tjuveri! ... traders is for fags :wub:

roliga bilder

mOrfin, din gubbe ser ok ut härifrån

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Behöver man någon sorts av licens för att vara en trader som man behöver för hunter?

Eller är det bara att köpa hos trade shop och dra till nästa stad och sälja till trade shop där?

Vet inget om det där med trader så lika bra att fråga.

Det är en vit (eller en röd flagga som gör.. nåt) flagga som du har på ryggen. Snubben du fick tiger questen. Gubben höger om han säljer trader saken.

Sen så köper du varor av han, trade shop.. sen drar man till dh ;downhang; och säljer sakerna för vinst.

Måste ju ha kamel (eller häst :);) ) för att lasta sakerna men det vet du säkert..

edit: du kan hitta personerna för allt detta vid nr 18. Kolla kartan på första sidan.

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor