Adriian Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag ska tanka detta nu och har några frågor. 1. När jag har tankat det, tar det lång tid att patcha med 0,5 Mbit? 2. Är det lätt att komma igång? 3. Tar det lång tid att levla? 4. Vilken är maxleveln? 5. Sista frågan: Är det bra? Vad är det bästa med det (förutom att det är gratis)? Vad ger ni för betyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Har lite problem.. ska göra en charatcher men när det laddas så stängs spelet ner .skribb hade ett liknande problem, och jag tror han fixade det, fråga han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag ska tanka detta nu och har några frågor. 1. När jag har tankat det, tar det lång tid att patcha med 0,5 Mbit? 2. Är det lätt att komma igång? 3. Tar det lång tid att levla? 4. Vilken är maxleveln? 5. Sista frågan: Är det bra? Vad är det bästa med det (förutom att det är gratis)? Vad ger ni för betyg? 1.Nah, har aldrig tat lång tid för mig iaf 2. Nja, om man läser guiden på första sidan så får man det lätt för sig ibörjan. 3. Efter lvl 20 tar det *** tid. 4.60 (men nån gång ska man kunna bli 70 sen) 5. Det är väldigt bra, ger det 8.5/10. Det bästa är att se när man slåss.. allvarligt talat det är väldigt vackert, sen när man får nya atacker är askul. Sett på highlvls i filmer som gör ruskigt coola saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag ska tanka detta nu och har några frågor. 1. När jag har tankat det, tar det lång tid att patcha med 0,5 Mbit? 2. Är det lätt att komma igång? 3. Tar det lång tid att levla? 4. Vilken är maxleveln? 5. Sista frågan: Är det bra? Vad är det bästa med det (förutom att det är gratis)? Vad ger ni för betyg? 1.Tja , tar rättså lång tid att patcha vanlig ochså. 2. Ja , de är relatift enkel att komma igång. 3. Ju högre level du är desto längre tid tar de. 4. 60 ska bli 70 snart. 5. jag ger de en 4 av 5 för grafiken e bra men den får inte 5 för de laggar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Det låter bra. 4 timmar kvar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Det låter bra. 4 timmar kvar . Okey , vad ska du heta in-game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Det låter bra. 4 timmar kvar . Meet the mystery of.. Silkroad http://img402.imageshack.us/img402/9541/ghost3ps.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Meet the mystery of.. Silkroad *bild* Den dära Earth ghosten ser Gay ut. Nöjd top3? Redigerad 1 april, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Den dära Earth ghosten ser Gay ut. Jag ser rätt macho ut däremot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag ser rätt macho ut däremot Mena ju de. Jag och topp3 å Colan håller ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Mena ju de. Jag och topp3 å Colan håller ihop "Låt oss offra torbjorn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 "Låt oss offra torbjorn" Ja , vi offrar han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Sluta chatta, annars drar jag fram piskan. Och iwe, for the love of God, sluta citera hela bilder. >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Nu går de segt. Hur många ska va me i en guild som jag topp3 och colan e me i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Coolt att jag pwna en lvl 45+ thief den var röd även för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Det var svårt att trada (toxies fel ) kom massa höglvlade tjuvar liksom och jagar en nää, nu ska jag lvla mer, sen... får traders akta sig för.. Mig! http://img369.imageshack.us/img369/3278/jagadavtjuvar0xe.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Okey , vad ska du heta in-game? Jag vet inte. Men på Guild Wars heter jag Lord Ismaehl. Kanske blir det här med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag vet inte. Men på Guild Wars heter jag Lord Ismaehl. Kanske blir det här med. Onödigt lång namn men bestämm dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Sitter o levlar nu.. är level 4.. om ni vill kontakta mig skriv till m0rfin på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Sitter o levlar nu.. är level 4.. om ni vill kontakta mig skriv till m0rfin på spelet Jag gör så hära imorgon invitar jag dig tillen 'guild'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts