iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Kan traders tradea vad dom vill? Gå till trade shop bara de du kan trada. @ Krax jag kan inte hjälpa dig me de. @ Alpha När du började du spela Då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Gå till trade shop bara de du kan trada. @ Krax jag kan inte hjälpa dig me de. @ Alpha När du började du spela Då? Så det är bara sånna saker man kan ta när man är theif? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Så det är bara sånna saker man kan ta när man är theif? Ja , bara de du tjänar pengar på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Ja , bara de du tjänar pengar på det... Kanske låter lite noobigt, men hur mycket får man? Jag vill köpa blue spear lvl 16 av nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Kanske låter lite noobigt, men hur mycket får man? Jag vill köpa blue spear lvl 16 av nån Får vad? Thief suit? När du när level 20 så ser du det och resten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Han menar väl guld, men det beror ju hur mycket man lyckas sno Traders tjänar mer än tjuvar vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Han menar väl guld, men det beror ju hur mycket man lyckas sno Traders tjänar mer än tjuvar vad jag vet Nja , om jag hittar massa av de dyraste så lägger ajg ju bara ut för cameln och ta mig tebax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Grym film en hade gjort, väldigt bra gjord. Se och njut Meet the mystery of Silkroad (detta gäller inte filmen men det är kul^^) "when i first reached 20 and tried being a thief...i had no idea what to do. i found some stuff on the ground and took it. i rode a camel from the ferry all the way to the city. only to find out i wasn't supposed to do that xD " Riktigt riktigt gammal film Den finns väl tom. på den officiella Silkroadsidan? Men den är iaf bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Säljer Cavalry Iron Shield level 21 , blockin ratio 13 , int 1 increase säljer för 20k Ska bjuda in lite till nya guilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Hoppas alla redan har sett dethär... men eftersom ingen sagt nåt om det så lägger jag upp länken igen.... KLICKA! --> Earth Ghost Tribe’s Counterattack Update Preview Date : 3/27/2006 inquiry : 24262 Hello, This is Silkroadonline We bring you this information because update of Donwhang Stone Cave, for those in level 60's and 70's, is ready. Update date : 4/4/2006 Earth Ghost Tribe’s Counterattack Update New dungeon, splendid art and powerful monster [Donwhang Stone Cave]On the other side of the cliff of the stone cave, the greatest structure ever being built in history As the rock wall breaks apart, a dark cave full of unpleasant smell has been discovered...... Enjoy in advance the brilliant features of the inner part of Donwhang Stone Cave. http://www.silkroadonline.net/silkroadonline_2/cas_img/up_img/20060304/up_07_01.gif [Monsters that show its presence in Donwhang Stone Cave] Enjoy in advance the powerful, demonlike monsters that appear inside Donwhang Stone Cave. http://www.silkroadonline.net/silkroadonline_2/cas_img/up_img/20060304/up_07_02.gif 8th degree armor, protector, garment, weapon, accessory added] 8th degree items added Enjoy in advance the magnificent and gorgeous 8th degree items. http://www.silkroadonline.net/silkroadonline_2/cas_img/up_img/20060304/up_07_03.gif [18 types of skills added for those above Lv60] Enjoy in advance the might skills of extreme power http://www.silkroadonline.net/silkroadonline_2/cas_img/up_img/20060304/up_07_04.gif [Donwhang Stone Cave Quest] Enjoy the fun interesting and well sorted quests. Quests for those over level 60 will be updated. [Level cap raised] The level cap will be raised to level 70 from the current cap of level 60. Monstren som finns i grottan ----> KLICKA ---> http://img.yahoo.co.kr/game/silkroad/silkroad_opbeta/gi_img/mon_img/wcn_img/dis_wcn_1.jpg /Toxie a.k.a. Sniper Redigerad 1 april, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Hoppas alla redan har sett dethär... men eftersom ingen sagt nåt om det så lägger jag upp länken igen.... Monstren som finns i grottan ----> http://img.yahoo.co.kr/game/silkroad/silkroad_opbeta/gi_img/mon_img/wcn_img/dis_wcn_1.jpg /Toxie a.k.a. Sniper Vet du när dem addar nya vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Riktigt riktigt gammal film Den finns väl tom. på den officiella Silkroadsidan? Men den är iaf bra Hmm, jag hade iaf inte sett den fan va man tjänar på att sälja saker dyrt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Vet du när dem addar nya vapen? LÄS ordentligt så står det att dom addar 8th degree armor, protector, garment och weapons Och dom addar allt den 4:e april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Fick äntligen såld min SoS-headgear, skönt. Fick 200.000 för den, plus 12.000 för en Dodging scroll. Så jag kunde äntligen betala tillbaka till iweX, plus att jag har ca. 130.000 till mig själv. ^^ Redigerad 1 april, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag har 267k för mig själv <-< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Jag har 267k för mig själv <-< ..och är 8 lvls högre än mig och trader. http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/tongue.gif Redigerad 1 april, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) FILM! MOVIE 1 MOVIE 2 MOVIE 3 MOVIE 4 MOVIE 5 EDIT: För att delta i eran lilla "tävling".... Jag har ca: 2 000 000 Gold på mig... 100 000 i storage och en massa dyra items och annat i storage värt över 2 000 000... jag orkar bara inte sätta upp stalls och sälja dem Redigerad 1 april, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 ..och är 8 lvls högre än mig och trader. http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/tongue.gif Haha , du har 2 gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Haha , du har 2 gubbar. Som är lägre lvl än du ändå.... Jag äger nog er i eran tävling Läs ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Som är lägre lvl än du ändå.... Jag äger nog er i eran tävling Läs ovan. Jaja , vi skiter tyvär i dig <-< Top3 har en level 14 gubbe + level 22 gubbe dem borde Ha mer tesammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts