Topp3 Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Genomförde precis min första lyckade trade, i sällskap med Toxie/Sniper. ^^ Fan, hade säkert dött fyrtio gånger utan honom. Tjuvar, tigrar, Chakji's, tjuvar, fler Chakji's, galna lvl. 37-tjuvar som ville spawna tjuvar som skulle döda mig etc. Men det absolut vackraste som finns i spelet... portarna till Donwhang efter en hård resa från Jangan. http://img315.imageshack.us/img315/1247/sro20060401004034272sv.th.jpg http://img315.imageshack.us/img315/4192/sro20060401004136339fp.th.jpg Kan också tillägga att jag hade 50 hp potions i slot 1 innan vi åkte... Redigerad 31 mars, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Grattis, njut så länge du kan! För snart kommer jag Är lvl 22 nu och ska till the other world ^^ Men nu ska jag sälja saker(har hela storage fullt med saker) och SOVA hittade iaf 5 items, 2 elixirs och 3 andra saker lvl 18 + 3 sköld gott gott och god natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Genomförde precis min första lyckade trade, i sällskap med Toxie/Sniper. ^^ Fan, hade säkert dött fyrtio gånger utan honom. Tjuvar, tigrar, Chakji's, tjuvar, fler Chakji's, galna lvl. 37-tjuvar som ville spawna tjuvar som skulle döda mig etc. Men det absolut vackraste som finns i spelet... portarna till Donwhang efter en hård resa från Jangan. Kan också tillägga att jag hade 50 hp potions i slot 1 innan vi åkte... Lycklig för att jag finns med på bild, som tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Lycklig för att jag finns med på bild, som tack Erm.. http://img410.imageshack.us/img410/4622/toxie5jh.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Wow! Detdär ser kul ut! Kanske tankar senare under dan! Är det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Wow! Detdär ser kul ut! Kanske tankar senare under dan! Är det gratis? Ja, det är gratis att spela. Kolla hemsidan för mer info, finns på första sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ok, jag kollar senare på dan. Lär väl fråga om en hel del innan jag kommit igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Colan jag ska invita dig till Guilden 'vikingarna' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Colan jag ska invita dig till Guilden 'vikingarna' Du måste vara Guildmaster för att invite:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Är det bra tid att spela nu (aege srvrn) Och Btw sign me up on playing members on the aege server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Du måste vara Guildmaster för att invite:a Jag kan invita. Chucky jag då de är de väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Det är något konstit med mitt Silkroad, ville börja spela igen Men när jag skulle gå någonstans med min gubbe tar det typ 10 sekunder tills han går dit man trycker.. What's the problem? Ja har 1mbit anslutning, och förut när jag hade 512kb/s så hade det inte samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Det är något konstit med mitt Silkroad, ville börja spela igen Men när jag skulle gå någonstans med min gubbe tar det typ 10 sekunder tills han går dit man trycker.. What's the problem? Ja har 1mbit anslutning, och förut när jag hade 512kb/s så hade det inte samma problem Vettej , men de laggar så jag tror de e de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Colan jag ska invita dig till Guilden 'vikingarna' Okej. Chucky heter du Chucky i sk ? Det bästa tiden att spela är på vardagar morgon/natt om man ska vara enkel Men jag lagga inget igår (fredag dag/natt) laggar mindre och mindre bara Redigerad 1 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Lycklig för att jag finns med på bild, som tack Jag hade tänkt ta några bilder under resans gång också, men eftersom jag är som jag är lyckades jag glömma det. Och jag erbjöd ju dig pengar ffs, sluta klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Det är något konstit med mitt Silkroad, ville börja spela igen Men när jag skulle gå någonstans med min gubbe tar det typ 10 sekunder tills han går dit man trycker.. What's the problem? Ja har 1mbit anslutning, och förut när jag hade 512kb/s så hade det inte samma problem Servern är problemet. Eller rättare sagt själva spelet. Om ni inte visste så är det här fortfarande under utveckling och dom är inte riktigt klara med spelet än. Det är servern som är lite instabil så det blir laggigt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Grym film en hade gjort, väldigt bra gjord. Se och njut Meet the mystery of Silkroad (detta gäller inte filmen men det är kul^^) "when i first reached 20 and tried being a thief...i had no idea what to do. i found some stuff on the ground and took it. i rode a camel from the ferry all the way to the city. only to find out i wasn't supposed to do that xD " Redigerad 1 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Kan traders tradea vad dom vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Har lite problem.. ska göra en charatcher men när det laddas så stängs spelet ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Är Lvl 6 med min gubbe på Aege servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts