Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Ungefär som i strategi spel då? exempel: Warcraft tror inte detta spel är något för mig... Gratis? Gratis... det är bättre än WoW... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Total offtopic: Kul att se att du fortfarande brukar den där avataren, Colan. Minns du ens vem som har gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Sniper @ igen tack annars tar jag reda vart du bor osv osv till slut så slutar det illa Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Ska skaffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Total offtopic: Kul att se att du fortfarande brukar den där avataren, Colan. Minns du ens vem som har gjort den? Är väl du *håller tummarna* Asså, jag orkar inte byt...... erm... ÄLSKAR DEN AV HELA MITT HJÄRTA Näe, jag gillar den verkligen och har den vid mesta forum jag hänger vid, + en fet skylt så klart, SIANA MADE TIS; RESPECT OR DIE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Bra skaffa! Bonusbild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 @ Colan K @ Vill du veta mera om SP Farming ellr vad menade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Vad menar du? Näe, glöm, jag ska överleva på mitt sätt och mitt sätt only *tanken mörbultar mig, kommer dö kommer dö kommer dö kommer dö* :'( Redigerad 10 februari, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Här är en riktig Silkroad master! http://img344.imageshack.us/img344/826/11119yi.jpg http://img344.imageshack.us/img344/9251/222223ct.jpg Dog tyvärr på slutet då insekten hämtade sin polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Här är en riktig Silkroad master! Dog tyvärr på slutet då insekten hämtade sin polare Fint Kommer snart ikapp dig Redigerad 10 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 När man dör, måste man göra en ny karaktär då eller spawnas man på ett annat ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 När man dör, måste man göra en ny karaktär då eller spawnas man på ett annat ställe? Om inte nån återupplivar dig så åker du bara tillbaka till staden med lite exp förlust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 När man dör, måste man göra en ny karaktär då eller spawnas man på ett annat ställe? Man spawnas i en stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 __ Hmm... Du borde köra full INT, och inte en hybrid, dom suger när du kommer längre... Eftersom du har Spear + Lightning så är INT bäst... Sätt inga fler points på STR t. lvl 30... efter det sätt ut 2:1 INT/STR så får du nog en bättre karaktär. Du borde köra med Silk-kläder... dom har -20% magic usage +20% speed. Eftersom du är en INT karaktär... ett till tips är att köpa en lvl 24 Spear, såfort du kommer dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hmm... Du borde köra full INT, och inte en hybrid, dom suger när du kommer längre... Eftersom du har Spear + Lightning så är INT bäst... Sätt inga fler points på STR t. lvl 30... efter det sätt ut 2:1 INT/STR så får du nog en bättre karaktär. Du borde köra med Silk-kläder... dom har -20% magic usage +20% speed. Eftersom du är en INT karaktär... ett till tips är att köpa en lvl 24 Spear, såfort du kommer dit. Jepp, jag är medveten om att jag behöver mer på INT, gjorde misstaget att försöka hålla både INT/STR på samma nivå. Men tror inte jag kommer att spela Silkroad så mycket mer då det bara tar en massa tid att levla och samma quest hela tiden, döda/samla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Av alla Screens man har fått sett så ser detta spel nästan lika bra ut som WoW. Tankar 1h och 30min kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Av alla Screens man har fått sett så ser detta spel nästan lika bra ut som WoW. Tankar 1h och 30min kvar Du ska få en till screen Tror jag tagitden här förut... men den är såå vacker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Du ska få en till screen Tror jag tagitden här förut... men den är såå vacker... Åhhh påminner mig om Stormwind på WoW när man springer över bron. Detta spel kan nog släcka min törst på WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Åhhh påminner mig om Stormwind på WoW när man springer över bron. Detta spel kan nog släcka min törst på WoW En lite... hetare... bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts