iweX Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Sniper, du får ta och sluta posta så mycket bilder Det är så störande De e roligt med bilderna sniper postar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ni andra kräk får också posta lite bilder JÄVLA CPBARN!!! tjuvar Dats woot i wanna be http://img232.imageshack.us/img232/2435/tjuvar5xf.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 tjuvar Dats woot i wanna be Jag vill bara bli tjuv... inte "tjuvar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ni andra kräk får också posta lite bilder JÄVLA CPBARN!!! tjuvar Dats woot i wanna be Gör du annars då? Skriker som en liten flicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Gör du annars då? Skriker som en liten flicka? Inte som en liten tjej Sniper @ jag ska bli ... bra som många tjuvar Redigerad 29 mars, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Inte som en liten tjej Sniper @ jag ska bli ... bra som många tjuvar Ok... wanna settle this now? Meet me in Jangan at 23 hrs... wear a cape Tradear lite nu, måste fixa lite pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ok... wanna settle this now? Meet me in Jangan at 23 hrs... wear a cape Tradear lite nu, måste fixa lite pengar I dont thikn so njaääe, men en dag kommer jag kick your ass.. haaaard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 I dont thikn so njaääe, men en dag kommer jag kick your ass.. haaaard Lycka till.... Jag kommer att farma lite nu... Sen i sommar kommer jag att nå lvl 70.... så.... GOOD LUCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Kompisar 4 ever Toxie 32 Jag 22 Bloodraine 38 eeXzz 36 Bilden blev lite stoor.. Redigerad 29 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Kompisar 4 ever Toxie 32 Jag 22 Bloodraine 38 eeXzz 36 Bilden blev lite stoor.. Alla lvlar ju från mig, min kompis som jag tipsa spelet till är lvl 39 nu Nu ska jag bli lvl 20 iaf ska visa min black suit sen på bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag är i level 23 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Lite tråkigt att jag farmar ibland.... håller med ColanK... Jag lvlar aldrig när ja farmar... Jag skulle vart runt lvl 40 nu, om jag inte farmat... Men,men... Huvudsaken är att jag får en bra char och att jag når lvl capen innan sommarlovet är slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 OMG! Det finns snubbar som är över lvl 20 redan på Venice, den nya servern, som öppnades idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Har redan 41% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 OMG! Det finns snubbar som är över lvl 20 redan på Venice, den nya servern, som öppnades idag! :S söta snubbar liksom Mig http://img62.imageshack.us/img62/525/migsomtjuv6uu.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 :S söta snubbar liksom Mig http://img62.imageshack.us/img62/525/migsomtjuv6uu.jpg Ny question?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ny question?! Nytt quest menar du eller ? Dödar vita tigrar för deras päls.. eller skinn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Köpte SoS Female Holyword Trousers level 27 för 30k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Visa en bild din korv håller på göra guild namn, har lite hittils iaf Bandits The dark brotherhood Red Blade Dark force Blackout Fade Bad Voodo Fusion Braindead Har snott endel men vafan, är man tjuv så är man Risen är ballt också.. fan då, svårt att välja Redigerad 30 mars, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ny question?! MEN LÄR DIG ATT DET HETER QUEST OCH INTE QUESTION Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts