iweX Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 K... IGN'et är Otra. Där fick du, ditt ändtarmstroll. Fan vad snabbt man levlar i början. Nått 30% på lvl. 9 redan. Argh, så mycket bättre det var i början... =( Smartskaft jag skulle get dig 20k och mig 20k om nån ville... Och annars hade jag ju inte sagt de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Smartskaft jag skulle get dig 20k och mig 20k om nån ville... Och annars hade jag ju inte sagt de Tror du på fullt allvar att folk är så patetiska att de betalar för att få reda på Topp3's ING? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Blir nog lvl 32 idag... Ska farma som i helvete hos Devil Flowers. Mitt mål är att få upp 30 000 SP Så om nåt år kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Smartskaft jag skulle get dig 20k och mig 20k om nån ville... Och annars hade jag ju inte sagt de Mhm, visst. Drägg. @ Siana: Sälvklart! Everybody loves Torbjörn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Är det någon som lirar nu? Jag gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ska jag har armor eller garment? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 @ Topp3 Vill du träffa mig i Jangan 20,30 ikväll? PM:a mig i spelet vid 20,05 Dom andra som vill får ju också träffa mig dä då @ Diarrehampus DU SKALL HA ARMOR OM DU ÄR INT SPEAR DU SKALL HA GARMENT OM DU ÄR STR GLAVIE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Har slutat spela detta spel för att jag står inte ut med server lagget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Gurkan vänta lite då , de blir säkert bättre med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Bara jag som tycker det laggar mindre nu för tiden ? Är lvl 15 nu och ska börja köra garment Mig i lvl 9 http://img236.imageshack.us/img236/6370/hundar4kn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Bara jag som tycker det laggar mindre nu för tiden ? Är lvl 15 nu och ska börja köra garment Mig i lvl 9 http://img236.imageshack.us/img236/6370/hundar4kn.jpg Laggar mkt mindra nu Har 270k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Laggar mkt mindra nu Har 270k Skicka till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Skicka till mig 299k nu , har tradat så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Yay, har en vän nu som börjat spela, min enda enda vän så svårt att skaffa vänner i silkroad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Förresten, kan nog tipsa om det här också: Kalkylator. Den räknar ut hur många SP's och hur mycket exp som krävs för att du ska nå den lvl. och de masteries du vill ha. Svaret kan iofs. göra en lite deppig, så... var försiktig. Jag behöver 120.000 SP's. =( Blir till att farma ett tag, verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Förresten, kan nog tipsa om det här också: Kalkylator. Den räknar ut hur många SP's och hur mycket exp som krävs för att du ska nå den lvl. och de masteries du vill ha. Svaret kan iofs. göra en lite deppig, så... var försiktig. Jag behöver 120.000 SP's. =( Blir till att farma ett tag, verkar det som. Fattar inte hur man Väljer skill osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Fattar inte hur man Väljer skill osv.. När du valt vilken lvl du är så väljer du vilken "mastery" lvl på respective "grupp" kilcka sen på den understrukna texten och välj lvl på skillsen där. btw jag gjorde det för länge sen... valde lvl 1-60 med fire/glavie = 109 000 SP, tror ja det var Nu har jag fått ca 30 000 att farma upp till... det borde räcka till lvl 45 för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Någon kunnig som vet hur mycket denna casque kan vara värd? Vill helst sälja den för massor, om inte så använder jag en gender scroll och använder den själv. =/ Kanske ska ha med bilden också... Redigerad 22 mars, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Någon kunnig som vet hur mycket denna casque kan vara värd? Vill helst sälja den för massor, om inte så använder jag en gender scroll och använder den själv. =/ Kanske ska ha med bilden också... Hmm... i absolut bästa fall kan du sälja den för 200 000 Och du får en Basic Gender switch i ett lvl 16 - 18 mission... minns inte vilket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hmm... i absolut bästa fall kan du sälja den för 200 000 Inte värt det isf. =/ Och du får en Basic Gender switch i ett lvl 16 - 18 mission... minns inte vilket ... ..jag hade en lvl. 22-karaktär förut, minns du? Jag kommer ihåg belöningarna, knasboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts