Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ganska bra dag idag ändå.. nyss fick jag ned tre Devil Bug giants. Sammanlagt blev det väl en 20000 exp, vilket alltid är välkommet. ^^

En grej stör mig ändå... om man står och slår på en vanlig fiende, så kommer någon och lägger sig i, skriker alla automatiskt "KS'ER!! KS'ER!!!!11", men om man slåss mot en giant är det helt plötsligt ok för vem som helst att komma och sno lite? WTF? Giants är ju de som ger mest exp och droppar bäst grejer, och även de som är svårast att hitta (förutom Uniques då). Jävla kukregler.

Anyhoo, har 70% kvar till lvl. 23. Vid 24 ska jag partaja järnet med mina nya vapen, som jag köpte med jättemycket rabatt. ^___^

EDITERA

Und einen screenshot.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu dödar jag flowers.. dom är iof lvl 33-34 och jag lvl 31.. men dom är så lätta ändå... dom är t.o.m. lättare än Taoists  :lol:

Död Isyutaru = Bra Isyutaru    (w00t)

Omg , vad bra drops..

Vet nån när tiger girl spawnar idag? ska va me å döda henne :wacko:

@ Topp3 jag drog till Bandit's Archers och Bandits kom massa giants som jag slog ner fick lite grejor på det + jag fick 195 exp för en giant Badit archer :)

Och topp3 jag har 43 % på level 22..

EDIT: Topp3 Ny Glavie mycket bättre än gammla :(

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket vapen är bäst till en hunter med garment?

Hittade ett spear, fast inte nya

Till Garment är Spear/glavie bäst och jag rekomenderar att du bara Kör på ett vapen hela tiden , annars förlorar du nåt som jag inte kommer ihåg.

Och hunter får du i level 20 och de e bäst att va trader till ca level 25.

Pure STR = Armor

2:1 = Protector

Pure INT = Garment :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och än en gång kommer Torbjörn med MASSOR av screenshots. Enjoy.

Me, Toxie och.. Huangpung eller något vs. en giant Earth Ghost. Jag skadade lite över 20 på honom. ^^

Nooooo, leave me alone!

Biffigt. ^^

Me und Gung_Pow

Igen

Vet att namnen fortfarande är med på vissa bilder, men... jag är inte perfekt. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och än en gång kommer Torbjörn med MASSOR av screenshots. Enjoy.

Me, Toxie och.. Huangpung eller något vs. en giant Earth Ghost. Jag skadade lite över 20 på honom. ^^

URL]

Vet att namnen fortfarande är med på vissa bilder, men... jag är inte perfekt. =/

Har bytt till Protecor.

Nån som säljer två Oh Iron Shell?

Torbjorn Kan du döda En Giant Chakjis Själv Kan jag :o

Hur många % har du på level 22? jag har 55%

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har bytt till Protecor.

Nån som säljer två Oh Iron Shell?

Torbjorn Kan du döda En Giant Chakjis  Själv Kan jag  :o

Hur många % har du på level 22? jag har 55%

Allvarligt, vad fan ska du quota alla bilder för? Nog för att de är thumbnails, men de tar ändå en del plats. Suck.

Ja, jag kan döda Giant Chakji's själv. Dödade som sagt tre Giant Devil Bugs igår, och de är någon lvl. högre än Chakji's.

Har btw. en ny karaktär. Stod inte ut med den dåliga hybriden Torbjorn hade blivit. Min nya ska bli en pure str. archer, men ni får inte veta IGN, klass eller ens kön. Bara några utvalda få. =P

Så, Torbjorn is no more. Min nya karaktär har nu 110k guld i startkapital, plus en SOS lvl. 19 protector casque. Tänkte köra protector med den tills lvl. 30-nåt, då byter jag till garment.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allvarligt, vad fan ska du quota alla bilder för? Nog för att de är thumbnails, men de tar ändå en del plats. Suck.

Ja, jag kan döda Giant Chakji's själv. Dödade som sagt tre Giant Devil Bugs igår, och de är någon lvl. högre än Chakji's.

Har btw. en ny karaktär. Stod inte ut med den dåliga hybriden Torbjorn hade blivit. Min nya ska bli en pure str. archer, men ni får inte veta IGN, klass eller ens kön. Bara några utvalda få. =P

Så, Torbjorn is no more. Min nya karaktär har nu 110k guld i startkapital, plus en SOS lvl. 19 protector casque. Tänkte köra protector med den tills lvl. 30-nåt, då byter jag till garment.

;P Jag vet namnet säger för 40k

Länk till kommentar
Dela på andra sidor