Sniper Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Sniper vad betyder de om ett vapen har 5 Steady/5 times? Säljer Glavies , en Thiefs Hook Glavie 1 int + 1 immortal level 18 critcal 3 och Hunter's Hook Glavie level 21 critical 6 Har en Hunter's Hook Glavie 5 steady times, 1 int och 1 str , 8 critical och level 21 Du kan få köpa en lvl 26+3 Glavie för 350k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 OMG! Jag slogs mot Isyutaru! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Du kan få köpa en lvl 26+3 Glavie för 350k 1. jag har inte så mycket pengar. 2. Är i level 22 pga allt lagg. 3. E den glavien jag har nu bra? 4.Dog du mot isytaur? 5. vart hittar jag white woman tiger eller va hon heter¨..?= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 OMG! Jag slogs mot Isyutaru! COOL! Nu fick jag lust att lira lite igen Hur gick det mot Isyutaru ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Det gick åt helvete Isyutaru är lvl 60 Hon typ blåste på mig och jag dog Bild på massa monster hon spwnade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Det gick åt helvete Isyutaru är lvl 60 Hon typ blåste på mig och jag dog Bild på massa monster hon spwnade.. Bara giants? vad heter första värdens Monster som är i högst level? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Bara giants? vad heter första värdens Monster som är i högst level? Tiger Woman - lvl 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Tufft ändå, med stora jättar där och var i världen som man ensam kan ta Snart lvl 13, håller fortfarande på med kartor från banditer, 6/20 Full rustningen med armor har jag då vid 13 längtar till lvl 20, ska vara tjuv då the hard way får läsa nån guide om hur man ska göra, har inte vett om den saken asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Tiger Woman - lvl 20 Jo , såg de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Fan va jobbigt måst vänta 5 timmar innan jag har de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Det gick åt helvete Isyutaru är lvl 60 Hon typ blåste på mig och jag dog Bild på massa monster hon spwnade.. Varför sprang du inte som in i helvete om hon spawnade sånna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Okej Jag har full str och fire, vilka kläder och vilket vapen är bäst senare om man ska vara Tjuv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 OMG! Jag slogs mot Isyutaru! Jag har sett dig förut.... By jangan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Okej Jag har full str och fire, vilka kläder och vilket vapen är bäst senare om man ska vara Tjuv ? Har du fullt i str. bör du använda protector eller garment, tillsammans med glavie eller blade/sköld om du fortfarande behöver mer defense (vad nu det ska vara bra för.. =S). Pilbåge skulle kunna funka, men glavie är det mest använda p.g.a. att det skadar som in i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Har du fullt i str. bör du använda protector eller garment, tillsammans med glavie eller blade/sköld om du fortfarande behöver mer defense (vad nu det ska vara bra för.. =S). Pilbåge skulle kunna funka, men glavie är det mest använda p.g.a. att det skadar som in i helvete. Okaj, lvl 14 nu, ska spela lite annat nu och fortsätta imorgon med Silk Tar sån tid med questen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Varför sprang du inte som in i helvete om hon spawnade sånna? Hmm... jag stannade och tog lite bilder... Sen när jag skulle springa så kom hela flocken och "blåste" lite på mig Och Det var bara 2 giants (Yeti) och 1 Giant (Spider) på förra bilden Devil Yeti : lvl 60 Den stora till höger är en giant den till vänster är en i normalstorlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hmm... jag stannade och tog lite bilder... Sen när jag skulle springa så kom hela flocken och "blåste" lite på mig Och Det var bara 2 giants (Yeti) och 1 Giant (Spider) på förra bilden Devil Yeti : lvl 60 Den stora till höger är en giant den till vänster är en i normalstorlek Omg , lite stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Såg alla filmerna nyss av Silkroad, väldigt bra gjorda får man säga fick mer lust att spela nu arrgh måste... spela... ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Nu dödar jag flowers.. dom är iof lvl 33-34 och jag lvl 31.. men dom är så lätta ändå... dom är t.o.m. lättare än Taoists Död Isyutaru = Bra Isyutaru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hajjar du inte när vi säger till dig Sniper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts