iweX Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Menar du Quest? Jag börjar fan tröttna på allt server lag i Silkroad, fysatan :'( Ja , jag menar Questions. Lagget beror på att serverna e överbelastede + Dem tar in flera och flera. @Boomer du spawnas om när de e så dära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Misslyckad trip till west china Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Misslyckad trip till west china Ska vi spela sen nån dag? Så kan jag hjälpa dig lite gran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 @Boomer du spawnas om när de e så dära De vet ja redan Har vetat länge också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Ska vi spela sen nån dag? Så kan jag hjälpa dig lite gran JAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Ja , jag menar Questions. Lagget beror på att serverna e överbelastede + Dem tar in flera och flera. @Boomer du spawnas om när de e så dära Ja hur tror du att jag har kommit upp i level; är 12 nu BTW. Hoppas de uppgraderar servrarna snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 HAr du börjat Gjort questions? @ Sniper aja skit i de nu Har en Hunter's Hook Glavie level 21! Nån som vill köpa Thiefs Hook Glavie +1int och + 1immortal? Hur gör man frågor då? Har bara märkt att de går att göra uppdrag (quest). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 YAY! Level 30! Nya hästar, transport hästar och kameler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Ja hur tror du att jag har kommit upp i level; är 12 nu BTW. Hoppas de uppgraderar servrarna snart. Hoppas ochså på det, du kan döda till level 12 @ ZruweN jag hjälpder dig idag. @ Boomer bra de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Asså när jag gick upp till level 12 så kom det ingen Quest info och nu har jag bara en quest till att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Asså när jag gick upp till level 12 så kom det ingen Quest info och nu har jag bara en quest till att göra... Titta på question guiden på första posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Titta på question guiden på första posten Heter väl gärna quest och inte question? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Heter väl gärna quest och inte question? Kanske de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag har gjort trades HELA kvällen igår... Bla. 2 st 5 Star Trades! Det var skitsvårt... istället för 1 NPC Thief så spawnade det 7 st, och alla orange:a! Som tur var hjälpte 2 high-lvls i min Guild mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) OBS VIKTIGT! Nästa helg vill jag skapa ett litet "event". Alla som vill, av dom på GTASajten, får PvP:a mot mig utanför Jangans Östra port. Om ni vill, använd zerk, pots, etc. och vi kan testa alla mot mig. Jag vill bara testa om jag klarar det Alla som vill delta, skriv eran IGN och vilken lvl ni är. OBS! Man måste vara lvl 10 för att PvP:a ____________________________________________________________________ IGN: Toxie Level: 31 (Jag kommer troligen att vara lvl 32 nästa helg) Spelar: På kvällar och helger. ____________________________________________________________________ Skriv gärna liknande, jag tar det som en "anmälningsblankett" IGN: Level: Spelar: OBS! Man PvP:ar med Cape... Så man förlorar INGET, Inte xp, inte SP, Inte saker. Redigerad 18 mars, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Eh, jag tänker inte tappa xp på att försöka döda dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Eh, jag tänker inte tappa xp på att försöka döda dig. PvP med cape... Man förlorar inte xp alls.. Man förlorar inget.. Kolla på dom som står utanför Jangans södra portar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Orka slösa dryckor på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Orka slösa dryckor på dig LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 LOL Sniper vad betyder de om ett vapen har 5 Steady/5 times? Säljer Glavies , en Thiefs Hook Glavie 1 int + 1 immortal level 18 critcal 3 och Hunter's Hook Glavie level 21 critical 6 Har en Hunter's Hook Glavie 5 steady times, 1 int och 1 str , 8 critical och level 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts