iweX Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Bah, blev disconnectad. Jävla BAJS! >.< Hade ca. .30% exp kvar innan lvl. 22. <.< Aja, får ta en paus antar jag.. har fan gäjmat en timme redan. Konstig att du blir disconnected? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Konstig att du blir disconnected? Det har ja också blivit... men det hände oftast när jag var AFK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Fan att dom fixa det Det är det andra som står där jag menar Redigerad 15 mars, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Shalalalala dubbelpost ^^ Jag är så mogen och springer runt och dödar water ghosts ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Kan man återkalla hästar/kameler senare i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Kan man återkalla hästar/kameler senare i spelet? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Shalalalala dubbelpost ^^ Jag är så mogen och springer runt och dödar water ghosts ^^ Du ska inte ha Armor när du har glavie, du ska ha garment då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Du ska inte ha Armor när du har glavie, du ska ha garment då. Han har Spear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Jag har armor med glavie.. är det så jävla kasst då ? Tycker det funkar rätt bra mot monster iaf (är lvl 11) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Han har Spear. De dära e en glavie. EDIT: Kan va en glavie. ZruweN va e de för vape`N? Jag har en glavie som ser exakt lika dan ut @Colan_K sniper säger glavie + Garment , jag frågade en anna han sa Glavie + Protector Redigerad 16 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Det ser mer ut som en spear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 De dära e en glavie. EDIT: Kan va en glavie. ZruweN va e de för vape`N? Jag har en glavie som ser exakt lika dan ut @Colan_K sniper säger glavie + Garment , jag frågade en anna han sa Glavie + Protector Mmm, du borde gå och kolla synen och kanske hjärnkapasiteten? Long Pike(spear) - 2nd Chinese spear. Spear made from the bronze for the cavalry soldier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Ägd! Och för sista gången Pure STR + Garment = <3 2:1 INT/STR + Protector = <3 Pure INT + Armor = <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Ägd! Och för sista gången Pure STR + Garment = <3 2:1 INT/STR + Protector = <3 Pure INT + Armor = <3 Men w00t , jag ska ha protector. Byter sen när jag får nya. @ Stellhell den liknar ochs 3:tje glavien , man aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Mmm, du borde gå och kolla synen och kanske hjärnkapasiteten? Long Pike(spear) - 2nd Chinese spear. Spear made from the bronze for the cavalry soldier. Stellis har helt rätt, det är ett spear ffs kolla lite nogare nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) @ Stellhell den liknar ochs 3:tje glavien , man aja. Hmm Jag ser ganska stor skillnad... Och han var lvl 11... den här är lvl 16 Redigerad 16 mars, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Weee är level 11 nu och fattar inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Weee är level 11 nu och fattar inget... HAr du börjat Gjort questions? @ Sniper aja skit i de nu Har en Hunter's Hook Glavie level 21! Nån som vill köpa Thiefs Hook Glavie +1int och + 1immortal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 HAr du börjat Gjort questions? @ Sniper aja skit i de nu Har en Hunter's Hook Glavie level 21! Nån som vill köpa Thiefs Hook Glavie +1int och + 1immortal? Menar du Quest? Jag börjar fan tröttna på allt server lag i Silkroad, fysatan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts