Hew Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Är SilkRoad på japanska? Är ganska säker på att det är koreanska du ser på screenshotsen där ovan. Finns en europeisk version så du behöver inte oroa dig, översättningen är dock riktigt kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Den absolut sista ön som finns tillgänglig... (På den Koreanska versionen, som för i övrigt har 18 Servrar!) Och en hel del nya vapen och items Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Monster på sista "ön" Level 90 är max! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hela SRO nu (Koreanska versionen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Så här ska SRO bli, när det är klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) En till fin bild (Notera att personen som tog den här bilden kört på låg grafik) Det monster som syns i bild är ett lvl 90 Unique Monster (Tror jag iaf) Redigerad 10 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 En till fin bild (Notera att personen som tog den här bilden kört på låg grafik) Det monster som syns i bild är ett lvl 90 Unique Monster (Tror jag iaf) cool rustning.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Antagligen fake... Tror inte att Tiger Woman droppar sååå mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Antagligen fake... Tror inte att Tiger Woman droppar sååå mycket... Kanske.. men "den" spelarn har inte ens använt berserkerage och då är det ju lite fundersamt borde ju vara svårt att döda henne menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Kanske.. men "den" spelarn har inte ens använt berserkerage och då är det ju lite fundersamt borde ju vara svårt att döda henne menar jag Kolla på hennes liv STR och INT... Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Tjena igen korea är datanördar hela bunten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Försöker äga snipers bilder med min lvl 5 ägande karaktär http://img304.imageshack.us/img304/2319/cool7ro.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Styrs detta med mus eller tangentbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Försöker äga snipers bilder med min lvl 5 ägande karaktär Det är lite dumt att maxa dina SP skills i början... fixa dom till 7 och SP farma vid lvl 16 eller 18. Farming är bäst i Bandit Stronghold... Redigerad 10 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Styrs detta med mus eller tangentbord? Både och Sniper @ igen tack annars tar jag reda vart du bor osv osv till slut så slutar det illa fin bild btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Både och Sniper @ igen tack annars tar jag reda vart du bor osv osv till slut så slutar det illa fin bild btw Men alltså ska man trycka på fienden med musen så slår det av sej själv, eller ska man slå manuellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Men alltså ska man trycka på fienden med musen så slår det av sej själv, eller ska man slå manuellt? Dubbel vänster klicka (sär skrivning jag känner det på mig ) så anfaller man automatiskt men kan använda sina skills ( ) asså sin magi eller atacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Dubbel vänster klicka (sär skrivning jag känner det på mig ) så anfaller man automatiskt men kan använda sina skills ( ) asså sin magi eller atacker Ungefär som i strategi spel då? exempel: Warcraft tror inte detta spel är något för mig... Gratis? Redigerad 10 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Ungefär som i strategi spel då? exempel: Warcraft tror inte detta spel är något för mig... Gratis? Kan ju styra med tangenter också om man vill men jag gillar musen.... Ja, det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts