Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag heter Norsklgurka på Aege och är level 3 och fattar ingeting :)

Sån såg jag och det första jag gjorde var att puckla på honom. Han döda mig med ett slag... -_-

Va e detta för ring?

Om du är level 33 eller högre så kan inget monster attackera dig medans du är där inne. Som en sorts minifristad som de stora städerna. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag heter Norsklgurka på Aege och är level 3 och fattar ingeting :)

Sån såg jag och det första jag gjorde var att puckla på honom. Han döda mig med ett slag... -_-

Va e detta för ring?

(Bild på Harmony Therapy, vardagligt kallad "ring")

1. Jag vet var du såg en sån... Du såg den "lilla" brevid... Den stora finns bara ungefär där jag var.

2. Harmony Therapy

Det är en skill som gör att man "healas" 30% snabbare.

Och det som Cortez sa vet jag inte om det stämmer... men jag kan nog kolla det "snart". Jag är lvl 29 :lol:

btw. Vill ingen köpa nån av mina saker? (Finns listade på förra sidan) :'(

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du kör en 1 Star trade så får du ca: 70-80- tusen gold i vinst. :ermm:

Köra en trade...? Orka! Jag ska slakta folk. =P

Möjligtvis agera bodyguard på en trade och ta del av vinsten, men det kommer inte hända förrens om ett par lvls. Tror ingen vill ha med sig en lvl. 21'are som tar fem minuter på sig att döda en lvl. 25-Thief.

T: Hängde med en IRL-polare förut, och sa till honom att vi skulle döda en n00b. Tog fram en Protector, och använde den på en tiger. Och han (polaren) säger direkt "Wtf? En boll?" och börjar skjuta pilar på den. Vi dödade en n00b, men det blev lite fel n00b.. =/ Han blev putt och stack sen när jag dödade honom i PvP. Han mobbade en snubbe som försökte grinda, så jag tog på mig min giraff-cape och dödade polarn. Inte uppskattat, tydligen. Ah well, den som sig i leken ger får leken tåla.

Ska äta och sen förmodligen fortsätta grinda. Alt. be Toxie om assistans under min första trade? :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor