diarrehampus Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Ska nog sluta med SilkRoad. Kanske. Någon som vill ha 250k? Jag snela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag heter Norsklgurka på Aege och är level 3 och fattar ingeting Sån såg jag och det första jag gjorde var att puckla på honom. Han döda mig med ett slag... Va e detta för ring? http://img148.imageshack.us/img148/2170/sroclient20060312000035854ij.jpg Tror det är en sån battle ring. Där man får PKa varanndra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag heter Norsklgurka på Aege och är level 3 och fattar ingeting Sån såg jag och det första jag gjorde var att puckla på honom. Han döda mig med ett slag... Va e detta för ring? Om du är level 33 eller högre så kan inget monster attackera dig medans du är där inne. Som en sorts minifristad som de stora städerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Tror det är en sån battle ring. Där man får PKa varanndra. Jag vill inte låta elak men... Om det skulel vara en battle ring.. Varför sitter väldigt många ner och med resten liksom "chillar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Jag heter Norsklgurka på Aege och är level 3 och fattar ingeting Sån såg jag och det första jag gjorde var att puckla på honom. Han döda mig med ett slag... Va e detta för ring? (Bild på Harmony Therapy, vardagligt kallad "ring") 1. Jag vet var du såg en sån... Du såg den "lilla" brevid... Den stora finns bara ungefär där jag var. 2. Harmony Therapy Det är en skill som gör att man "healas" 30% snabbare. Och det som Cortez sa vet jag inte om det stämmer... men jag kan nog kolla det "snart". Jag är lvl 29 btw. Vill ingen köpa nån av mina saker? (Finns listade på förra sidan) :'( Redigerad 12 mars, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Oj... uttalade mig nog om en sak jag inte visste... men det var en snubbe som skrev det till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag å Topp3 spelade i fredags Fast sen skulle jag bort.. Har bytt kläder till Garment nu så jag har Silk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Oj.... Bli inte ledsen nu... men "normal priset" ligger runt 230 000 för ett elixir. Same shit. =P Blev mer än nöjd med mina 150.000 ändå. Går ändå bara plus hela tiden, har ca. 190.000 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Same shit. =P Blev mer än nöjd med mina 150.000 ändå. Går ändå bara plus hela tiden, har ca. 190.000 nu. Om du kör en 1 Star trade så får du ca: 70-80- tusen gold i vinst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Same shit. =P Blev mer än nöjd med mina 150.000 ändå. Går ändå bara plus hela tiden, har ca. 190.000 nu. .w00t? jag har 100k týp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Om du kör en 1 Star trade så får du ca: 70-80- tusen gold i vinst. Köra en trade...? Orka! Jag ska slakta folk. =P Möjligtvis agera bodyguard på en trade och ta del av vinsten, men det kommer inte hända förrens om ett par lvls. Tror ingen vill ha med sig en lvl. 21'are som tar fem minuter på sig att döda en lvl. 25-Thief. T: Hängde med en IRL-polare förut, och sa till honom att vi skulle döda en n00b. Tog fram en Protector, och använde den på en tiger. Och han (polaren) säger direkt "Wtf? En boll?" och börjar skjuta pilar på den. Vi dödade en n00b, men det blev lite fel n00b.. =/ Han blev putt och stack sen när jag dödade honom i PvP. Han mobbade en snubbe som försökte grinda, så jag tog på mig min giraff-cape och dödade polarn. Inte uppskattat, tydligen. Ah well, den som sig i leken ger får leken tåla. Ska äta och sen förmodligen fortsätta grinda. Alt. be Toxie om assistans under min första trade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Oj... uttalade mig nog om en sak jag inte visste... men det var en snubbe som skrev det till mig Lugnt, det är mänskligt att fela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Alt. be Toxie om assistans under min första trade? Hmm... Det vet jag inget om... Roligt med Taoists Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Hmm... Det vet jag inget om... Roligt med Taoists Du är inte så bra på att lyssna, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Du är inte så bra på att lyssna, va? Jo, det är han säkert. Värre med att läsa. :EGD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Var tydligen ett guild som ville ha med mig, så nu står det sött [VIKINGARNA] ovanför mitt namn. Skoj. ^__^ 35% kvar till lvl. 22. Nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Jo, det är han säkert. Värre med att läsa. :EGD Bah, är man dålig på att läsa är man dålig på att lyssna. Redigerad 13 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Bah, är man dålig på att läsa är man dålig på att lyssna. Va sa du? Jag hörde inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Var tydligen ett guild som ville ha med mig, så nu står det sött [VIKINGARNA] ovanför mitt namn. Skoj. ^__^ 35% kvar till lvl. 22. Nice. Kan du går ur/invita ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Var tydligen ett guild som ville ha med mig, så nu står det sött [VIKINGARNA] ovanför mitt namn. Skoj. ^__^ 35% kvar till lvl. 22. Nice. VIKINGARNA är sen "Svensk Guild som recryterar aktiva svenska spelare" Stod på ett stall i dw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts