Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dom finns redan i bergen bakom Chin Tomb. :o

Javet... en eller ibland två.. små... Inga Giants eller Champions...

Dom finns där för att "vakta" grottan som dom ännu inte öppnat.

Jag var där förra veckan och dödade lite :P

Då var jag lvl 24.. nu är jag lvl 28, och jag kommer att bli lvl 29 ikväll ^_^

post-23-1142087745_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intressant ändå hur snabbt vissa saker säljer.

Hittade en Intensifing Elixir (Weapon) när jag grindade Chakji's, och blev överlycklig. Jag har ingen nytta av den, då mitt vapen är rätt uselt, men jag vet hur mycket såna säljer för. Så jag stack tillbaka till Donwhang, och tänkte öppna ett säljarbås medans jag gick och åt något (tycker det är ok att göra så vid den här tiden, så få inne ändå), men ja..

Skulle sälja Elixiret för 150.000 g, 50.000 billigare än "standard"priset, och tänkte att det skulle ta en stund. Jag skrev in namnet på båset, "[[Weap. elixir + scrolls | Come see]]", och började lägga till grejer. Jag hann fan inte ens lägga in elixiret in någon kom och gnällde att jag skulle öppna. -_-

Aja, är ekonomiskt oberoende för ett tag nu. 175.000 räcker ett tag, så nu ska jag grinda några fler Chakji's, och när det questet är klart har jag bra mycket mer än 200k. Najs. =)

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intressant ändå hur snabbt vissa saker säljer.

Hittade en Intensifing Elixir (Weapon) när jag grindade Chakji's, och blev överlycklig. Jag har ingen nytta av den, då mitt vapen är rätt uselt, men jag vet hur mycket såna säljer för. Så jag stack tillbaka till Donwhang, och tänkte öppna ett säljarbås medans jag gick och åt något (tycker det är ok att göra så vid den här tiden, så få inne ändå), men ja..

Skulle sälja Elixiret för 150.000 g, 50.000 billigare än "standard"priset, och tänkte att det skulle ta en stund. Jag skrev in namnet på båset, "[[Weap. elixir + scrolls | Come see]]", och började lägga till grejer. Jag hann fan inte ens lägga in elixiret in någon kom och gnällde att jag skulle öppna. -_-

Aja, är ekonomiskt oberoende för ett tag nu. 175.000 räcker ett tag, så nu ska jag grinda några fler Chakji's, och när det questet är klart har jag bra mycket mer än 200k. Najs. =)

Oj....

Bli inte ledsen nu... men "normal priset" ligger runt 230 000 för ett elixir.

Jag säljer mina för 250 k och när jag vaknar så är alla sålda :)

Och...

Just nu säljer jag:

(lvl 21) Hun Tribe Blade (+2)

(lvl 26) Four Ring Lightning Glavie (+3)

(lvl 24) Spear (+1)

Och lite armors, protectiors och garments med ++

Bjud om ni vill. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor