Colan K Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Vad nickar alla inne i spelet? Jah heter Loket Fan jag har sett dig kom i håg vad jag tänkte "vilken idiot kallar sig loket" hahahaha ledsen men det gjorde jag ^^ Sniper @ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Fan jag har sett dig kom i håg vad jag tänkte "vilken idiot kallar sig loket" hahahaha ledsen men det gjorde jag ^^ Sniper @ Vad säger du? Loket är ett fint nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Jag och Topp3 och en av mina vänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Jajjomänsan! Till bild på oss glada gossar, innan vi stack för att döda Gun Powders. Eller ja, Toxie och Huang.. Pang.. något dödade, jag tittade mest på. ^______^ Eller jo, jag dödade två stycken. Dom är ffs. 8 lvls. högre än mig, fick nästan pisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Jag och Huang_Rong stack söderut sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Jag har en fråga, vad ska ja helst använda svärd eller spjut/yxa (dom som man håller med två händer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Jag har en fråga, vad ska ja helst använda svärd eller spjut/yxa (dom som man håller med två händer) Välj själv.. Läs tidigare sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Giant Stone Giant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Hur tar ni screens utan att dom tar så mckt plats, så man kan lägga upp dom på här på gtasajten`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Giant Stone Giant Dom finns redan i bergen bakom Chin Tomb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Dom finns redan i bergen bakom Chin Tomb. Javet... en eller ibland två.. små... Inga Giants eller Champions... Dom finns där för att "vakta" grottan som dom ännu inte öppnat. Jag var där förra veckan och dödade lite Då var jag lvl 24.. nu är jag lvl 28, och jag kommer att bli lvl 29 ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 GTAsajten är ingen uploader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Ska nog sluta med SilkRoad. Kanske. Någon som vill ha 250k? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 GTAsajten är ingen uploader. ... Ok... @ Sikorka jag skulle beöva dom.. jag är ca 1.5 mil från ett nytt bra vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Cool kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) Ska börja spela silkroad...Bara så ni vet åh, cheez balls är gott Redigerad 11 mars, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Ska börja spela silkroad...Bara så ni vet åh, cheez balls är gott Cheez balls ä goast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Intressant ändå hur snabbt vissa saker säljer. Hittade en Intensifing Elixir (Weapon) när jag grindade Chakji's, och blev överlycklig. Jag har ingen nytta av den, då mitt vapen är rätt uselt, men jag vet hur mycket såna säljer för. Så jag stack tillbaka till Donwhang, och tänkte öppna ett säljarbås medans jag gick och åt något (tycker det är ok att göra så vid den här tiden, så få inne ändå), men ja.. Skulle sälja Elixiret för 150.000 g, 50.000 billigare än "standard"priset, och tänkte att det skulle ta en stund. Jag skrev in namnet på båset, "[[Weap. elixir + scrolls | Come see]]", och började lägga till grejer. Jag hann fan inte ens lägga in elixiret in någon kom och gnällde att jag skulle öppna. Aja, är ekonomiskt oberoende för ett tag nu. 175.000 räcker ett tag, så nu ska jag grinda några fler Chakji's, och när det questet är klart har jag bra mycket mer än 200k. Najs. =) Redigerad 12 mars, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Intressant ändå hur snabbt vissa saker säljer. Hittade en Intensifing Elixir (Weapon) när jag grindade Chakji's, och blev överlycklig. Jag har ingen nytta av den, då mitt vapen är rätt uselt, men jag vet hur mycket såna säljer för. Så jag stack tillbaka till Donwhang, och tänkte öppna ett säljarbås medans jag gick och åt något (tycker det är ok att göra så vid den här tiden, så få inne ändå), men ja.. Skulle sälja Elixiret för 150.000 g, 50.000 billigare än "standard"priset, och tänkte att det skulle ta en stund. Jag skrev in namnet på båset, "[[Weap. elixir + scrolls | Come see]]", och började lägga till grejer. Jag hann fan inte ens lägga in elixiret in någon kom och gnällde att jag skulle öppna. Aja, är ekonomiskt oberoende för ett tag nu. 175.000 räcker ett tag, så nu ska jag grinda några fler Chakji's, och när det questet är klart har jag bra mycket mer än 200k. Najs. =) Oj.... Bli inte ledsen nu... men "normal priset" ligger runt 230 000 för ett elixir. Jag säljer mina för 250 k och när jag vaknar så är alla sålda Och... Just nu säljer jag: (lvl 21) Hun Tribe Blade (+2) (lvl 26) Four Ring Lightning Glavie (+3) (lvl 24) Spear (+1) Och lite armors, protectiors och garments med ++ Bjud om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Jag heter Norsklgurka på Aege och är level 3 och fattar ingeting Giant Stone Giant Sån såg jag och det första jag gjorde var att puckla på honom. Han döda mig med ett slag... Va e detta för ring? http://img148.imageshack.us/img148/2170/sroclient20060312000035854ij.jpg Redigerad 12 mars, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts