Sniper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Äslar ochså Party-Martching systemet.. Men Sniper hur hittar jag SoS grejer?? Leta... har aldrig hittat en sådan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Leta... har aldrig hittat en sådan.. Ok...' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Äslar ochså Party-Martching systemet.. Men Sniper hur hittar jag SoS grejer?? Seal of Star/Moon/Sun kan du loota från alla monster. Dock så är chansen så otroligt liten. Du har större chans att loota dom om du har mycket luck(finns vapen/armor som ger +luck) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Har du slutat spela? Vilken lvl är du? btw... ÄLSKA Party-Matching systemet! Har inte spelat på länge sen jag rensade datorn, ska börja lira igen men är ju fortfarande lowbie Party matching saken, gör vad ? så man kan party quest ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nu ska jag lira lite SilkRoad, finns på Aege om ni vill mig nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Tjohej, lvl 10. Askewl att använda cape och stå stilla och bli dödad av alla andra utan att förlora xp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Har hittat en Seal of Star men den är Garment så ja ska sälja den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Har hittat en Seal of Star men den är Garment så ja ska sälja den. Spara den , jag köper den! Stell märker de att de e typ 1% att dem droppar SoS.. Har lite tur grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Woho är på lvl 4 nu snart 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Min syrra e på level 10 och jag på 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Min syrra e på level 10 och jag på 20 Och? jag började idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Och? jag började idag Hon började igår EDIT: va betyder detta? Level 20 - Chakji Hunting NPC HAGEUKSeoyeok ferryman western Step 1 Kill 600 Chajki/Chajki Worker to complete. Reward: 141,000 exp, 30,000 sp and 1 reverse return scroll. NOTE: I despise this quest. Make sure you keep your weapon in good repair. Redigerad 8 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Hon började igår Och hur gammal är din syrra..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Och hur gammal är din syrra..? 12.. NÅn som vet var jag ska gå om jag vill göra detta. Level 20 - Chakji Hunting NPC HAGEUKSeoyeok ferryman western Step 1 Kill 600 Chajki/Chajki Worker to complete. Reward: 141,000 exp, 30,000 sp and 1 reverse return scroll. NOTE: I despise this quest. Make sure you keep your weapon in good repair. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Har börjat spela Silkroad nu. Är för tillfället lvl 4. Ska döda sånna weasels. Redigerad 8 mars, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Är på level 7 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Vart ska man lämna white tiger's SKin? Inte hos leeback för de buggar för mig Nån som vet vem jag gör detta hos.. Level 20 - Chakji Hunting NPC HAGEUKSeoyeok ferryman western Step 1 Kill 600 Chajki/Chajki Worker to complete. Reward: 141,000 exp, 30,000 sp and 1 reverse return scroll. NOTE: I despise this quest. Make sure you keep your weapon in good repair. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Vart ska man lämna white tiger's SKin? Inte hos leeback för de buggar för mig Nån som vet vem jag gör detta hos.. Level 20 - Chakji Hunting NPC HAGEUKSeoyeok ferryman western Step 1 Kill 600 Chajki/Chajki Worker to complete. Reward: 141,000 exp, 30,000 sp and 1 reverse return scroll. NOTE: I despise this quest. Make sure you keep your weapon in good repair. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Nej Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Jo. Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts