Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

Europa har inga grottor.

Och GTAsajten har inga lvl 30+  :lol:

Kom t.bax om 2-3 veckor... Säg samma sak då om du vågar... :)

:)

Lvl 26 nu, klår monster som är upp t. lvl 35 :)

Edit:

Kolla bilden ^_^

Han är lvl 67 och monstret i grottan är på ungefär samma lvl!!! ^_^

04_SRO[2006-03-04%2007-17-50]_81.jpg

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men om alla går tillsammans ?

Spelar ju ingen roll.

Har du testat att döda ett rött monster någon gång? Du kommer missa som fan, skada ytterst lite och kommer dö på några få slag. Alltså helt onödig.

Och antagligen så kommer det vara lvl spärrar (annars är dom dumma). Om det inte är det så kan ju folk gå in med lvl 1 folk bara för boost. Och det är fusk.

@Sniper: Ja, wow.. Du är snart lvl 30, jag menade mer i ton med "GTAsajten" är inte lvl 30. Alltså, de flesta är under lvl 20, så.. fuck it..

@Cave-bilden: Han är lvl 67, och den grottan är för lvl 60-70s. Den finns inte äns listad på SRO's hemsida så antagligen är den grottan i den delen av spelet som EU inte har än.

Den första grottan är vid Stone Ghosts i China och är full av Toyongs (som är just lvl 30~).

@lvl 90 monster bilden: Var inte du tjej och hette Toxie? Det är ju inte du på bilden iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar ju ingen roll.

Har du testat att döda ett rött monster någon gång? Du kommer missa som fan, skada ytterst lite och kommer dö på några få slag. Alltså helt onödig.

Och antagligen så kommer det vara lvl spärrar (annars är dom dumma). Om det inte är det så kan ju folk gå in med lvl 1 folk bara för boost. Och det är fusk.

@Sniper: Ja, wow.. Du är snart lvl 30, jag menade mer i ton med "GTAsajten" är inte lvl 30. Alltså, de flesta är under lvl 20, så.. fuck it..

@Cave-bilden: Han är lvl 67, och den grottan är för lvl 60-70s. Den finns inte äns listad på SRO's hemsida så antagligen är den grottan i den delen av spelet som EU inte har än.

Den första grottan är vid Stone Ghosts i China och är full av Toyongs (som är just lvl 30~).

@lvl 90 monster bilden: Var inte du tjej och hette Toxie? Det är ju inte du på bilden iaf.

Level 90 monsterbilden har jag inte ens sagt att det var jag...

Och han som var lvl 67 i grottan är i den andra grottan, den som ligger väster om DonWang. Den finns i kSRO och jSRO men inte i iSRO.

Om alla monster i grotta 1 är lvl 30- så kan vi ju mötas senare så kan ni följa efter mig ^_^

btw.. Jag kan nog "klara" grottan redan nu :P Ja tar lvl 32 Scorps.. ^_^

-_-

Edit: @ Stell Den enda "spärren" till grottan är väl dom två lvl 30 monster som står utanför och vaktar ^_^

Jag såg när en lvl 14 kille desperat försökte överleva när han bara skadade monstret med 4 dmg :P Snäll som jag är så dödade jag monstret åt han

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, Sniper, denna grotta du talar om... var finns den mer precist? Kan gärna göra dig sällskap där, ska bli intressant att se hur en mesig lvl. 19-snubbe klarar sig mot lvl. 30-fiender. =P

Förresten, wtf händer med servarna? Omöjligt att komma in ffs. Får "Disconnected to server" på första försöket hela tiden. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, Sniper, denna grotta du talar om... var finns den mer precist? Kan gärna göra dig sällskap där, ska bli intressant att se hur en mesig lvl. 19-snubbe klarar sig mot lvl. 30-fiender. =P

Förresten, wtf händer med servarna? Omöjligt att komma in ffs. Får "Disconnected to server" på första försöket hela tiden. -_-

Vet inte hur lvl 19 klarar sig, men jag var där vid lvl 10 och fick smaka på ett par sköna 600+ träffar. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck... låt mig gissa, för att få Chakji's eyes i questet Folk Remedy måste man åka över till Donwhang, eller hur? Mummel... orka lämna Jangan. Ah well... får hoppas att det är hyffsat schysst drop rate på såna ögon, annars vettefan om jag orkar Silkroad. Det börjar bli... enformigt.

Yeye, 50% exp på lvl. 19. Ganska underligt att jag orkat såhär länge. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen vilka monster dödar du zcruwen får att få så mckt skill experience?

Höga lvl gubbar bara, dom som är i lika lvl typ stone ghosts eller dom där trä/spindel djuren som finns nära exorcists house...

Edit: jag hitta dom :)

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Höga lvl gubbar bara, dom som är i lika lvl typ stone ghosts eller dom där trä/spindel djuren som finns nära exorcists house...

Men nu är jag också på den där questen man ska döda bandit archer eller vad det är.

Vart finns dom??

Kolla första sidan i tråden...

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en på Aege i lvl 14 som heter Kebabtomten.

Ibland när jag startar Silkroad så kommer det fram en ruta som det står typ:

"Silkroad.exe har stött på ett problem och måste avslutas.

Vill du skicka felrapport?"

Det händer innan någon ruta alls kommer upp så man kan inte göra nåt.

Det enda som funkar ibland är att man laddar hem och installerar det igen och det tar ju lite tid så vet nån vad man ska göra?

Det hjälper inte att man sparar på hårddisken så man måste ladda hem varje gång

Redigerad av Kebabtomten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan nån visa på en karta ingame var svärdet droppas? Som man gör åt Gwakwi eller nånting... var man måste döda bandits för att få det. Jag hittar det fortfarande inte.

Därinne. Det finns höga palissad-väggar som omringar området, och i väst och öst finns det ingångar. Gå in i västra ingången, och döda bandits. Inte bandit archers, bara bandits.

post-23-1141581259_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor