iweX Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Har 70 % kvar... måste grinda upp till lvl 14 om jag ska kunna klara bandit archer questet... Men jag får 0,60 % per monster så det går snabbt Hade säkert varit lvl 15 idag om jag hade spelat länge eftersom jag var hemma från skolan idag pågrund av sjukdom men jag var "för mycket sjuk" så jag inte kunde spela dator Ok , level 20!! Hur väljer jag "jobb" ska va Trader.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Vad är alla jobb? Skulle någon snäll person kunna förklara alla jobben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Körde lite som Trader idag... Level 26 nu @Stell Bara så du vet, alla grottor och sånt kommer att vara lvl 50+ ställen _________________________________ Nån mer som vet, förutom jag, var och vad det här är Redigerad 3 mars, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag kör som trader och hunter.. @ rabarben du ser jobben i level 20 så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag kör som trader och hunter.. @ rabarben du ser jobben i level 20 så. Ok... _____________________________ Wiee! Jag är level 14 nu Kommer snart få exp för bandit-archer questet jag nyss fick. Men måste jag grinda mig upp till level 15 nu? Det finns ju inga quest :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Har laddat hem Silkroad nu, men vilken server ska jag välja?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Har laddat hem Silkroad nu, men vilken server ska jag välja?? AEGE spelar många GTA Sajtare i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 AEGE spelar många GTA Sajtare i Det går inte komma in på någon server, i listan står det "crowded" efter och när man connectar så står det "Cannot not connect due the server traffic"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Det går inte komma in på någon server, i listan står det "crowded" efter och när man connectar så står det "Cannot not connect due the server traffic"... Prova några fler gånger, efter en stund kommer du in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Prova några fler gånger, efter en stund kommer du in Det är därför jag inte pallar spela så mycket på vardagar... Man måste ju sitta jättemycket att försöka och sedan efter ett tag så händer datorn sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Det är därför jag inte pallar spela så mycket på vardagar... Man måste ju sitta jättemycket att försöka och sedan efter ett tag så händer datorn sig Mjo det är typ därför jag har slutat med SRO för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Prova några fler gånger, efter en stund kommer du in Men det är så jobbigt, för när man fått felmedelandent så stängs spelat av och man måste starta om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Men det är så jobbigt, för när man fått felmedelandent så stängs spelat av och man måste starta om.. Jag vet, där har vi en till anledning till varför jag tillfälligt slutade med SRO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag spelar bara när jag har vaknat... Eftersom vi är 2 personen som delar på datorn kan jag inte sitta länge och spela :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 @Stell Bara så du vet, alla grottor och sånt kommer att vara lvl 50+ ställen Den första grottan kommer ju ha lvl 30 monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Den första grottan kommer ju ha lvl 30 monster. Grottor? Håller dom på att göra världen större? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Grottor? Håller dom på att göra världen större? Korea verren har grottor man kan gå in i i grupper. Med mycket svårare monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Korea verren har grottor man kan gå in i i grupper. Med mycket svårare monster. Där skulle ju... Gtasajten guilden kunna gå in... Ska vi inte ha en guild :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Där skulle ju... Gtasajten guilden kunna gå in... Ska vi inte ha en guild :'( Europa har inga grottor. Och GTAsajten har inga lvl 30+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Europa har inga grottor. Och GTAsajten har inga lvl 30+ Men om alla går tillsammans ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts