Panimala Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Alltså hur orkar ni alla lira med så mycket lagg? Jag loggade ut efter 10 minuter, pallar inte konstant lagg alltså. Visst, gratis är gott, men det måste väl finnas en gräns? Jag betalar hellre 120 spänn i månaden på för att lira någorlunda lagrfitt. Håller med, det förstör ju hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Håller med, det förstör ju hela spelet. Ni måste isf spela på dan mellan 14-22 då e ju det laggar mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Håller med, det förstör ju hela spelet. Skillnaden är att folk som har dåligt internet har lagg, medans dom som har bra internet aldrig har lagg. T.ex. Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Det laggade för mig dom 5 första gångerna typ, nu laggar det inte ett skit för mig. Eller jo lite grann i Jangan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Skillnaden är att folk som har dåligt internet har lagg, medans dom som har bra internet aldrig har lagg. T.ex. Jag Jag har 24 Mbit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Skillnaden är att folk som har dåligt internet har lagg, medans dom som har bra internet aldrig har lagg. T.ex. Jag Det är nog inte hela sanningen. Sköna termer förövrigt, "Bra Internet" och "Dåligt Internet". Typ som "The Dark Side". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Skillnaden är att folk som har dåligt internet har lagg, medans dom som har bra internet aldrig har lagg. T.ex. Jag Laggar inte heller för mig Level 18!!! Hur resar man alltså jag har skillen osv men jag fattar inte vart man ska trycka.. Skulle vi göra en Guild?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag har 24 Mbit. Yey, där ägde du han. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Yey, där ägde du han. ^^ Skulle inte tro det... Jag har 100/100 mbit/s Fiber från Bredbandsbolaget... så.. "vem" är ägd nu då lvl 25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Skulle inte tro det... Jag har 100/100 mbit/s Fiber från Bredbandsbolaget... så.. "vem" är ägd nu då lvl 25 Hade du inte 10 mbit för 1 vecka sen? :R Men ändå.. så du tycker man ska ha 100/100 mbit annars får man skylla sig själv om det laggar? rofl omg lmao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hade du inte 10 mbit för 1 vecka sen? :R Men ändå.. så du tycker man ska ha 100/100 mbit annars får man skylla sig själv om det laggar? Näe det tycker jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hade du inte 10 mbit för 1 vecka sen? :R Men ändå.. så du tycker man ska ha 100/100 mbit annars får man skylla sig själv om det laggar? rofl omg lmao Du kan quota dig själv där. Yey, där ägde du han. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Du kan quota dig själv där. Lol StellHell level på silkroad? Ska vi göra en Guild Eller ??? EDIT: vart ska man klicka om man ska ressa nån? har skillen men de kommer bara upp "The target is not selected" eller "invalid Target" Redigerad 3 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hehehe tycker ändå det är lite konstigt... Jag har 2mb/s gavlenet bredband. Diarrehampus lirar också det här och han har bättre bredband än mig, det laggar för han. Min brorsa har 8mb/s gavlenet, det laggar när jag spela hos han. En kompis till mig (han är medlem på forumet, heter bakkhA) har också bättre bredband än mig, och det laggar för han. Tycker det är lite konstigt att det inte laggar för mig eller jo somsagt laggar lite grann i Jangan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hehehe tycker ändå det är lite konstigt... Jag har 2mb/s gavlenet bredband. Diarrehampus lirar också det här och han har bättre bredband än mig, det laggar för han. Min brorsa har 8mb/s gavlenet, det laggar när jag spela hos han. En kompis till mig (han är medlem på forumet, heter bakkhA) har också bättre bredband än mig, och det laggar för han. Tycker det är lite konstigt att det inte laggar för mig eller jo somsagt laggar lite grann i Jangan Lol Nu buggar sig question "Chusan's anger Man ska döda 200 Bandits Archers men när jag dödar en Archers så händer de inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Idag blir jag lvl 26 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Idag blir jag lvl 26 Level 19!! sNIPER VART HITTAR jag Bandits bowmen? Chulan's Angre buggar sig jag dödar Bandits Archer (som de står att jag ska döda) men de ränkas inte :'( Vad betyder Steady? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Lol StellHell level på silkroad? Ska vi göra en Guild Eller ??? EDIT: vart ska man klicka om man ska ressa nån? har skillen men de kommer bara upp "The target is not selected" eller "invalid Target" Jag har slutat spela. Klarar inte av allt lagg, sen så blir spelet allt för långtråkigt. Alla quester är uppbygda på samma sätt. "Döda X antal sådana" "Döda X och hitta Y" Sen blev jag besviken över att Europa verren inte har öppna tombs.. Så orkar inte med det. Btw, Du ska döda Bandit Bowman inte Bandit Archer (Dom hittar du mest av i s-w hörnet av bandit basen.) Redigerad 3 mars, 2006 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag har slutat spela. Klarar inte av allt lagg, sen så blir spelet allt för långtråkigt. Alla quester är uppbygda på samma sätt. "Döda X antal sådana" "Döda X och hitta Y" Sen blev jag besviken över att Europa verren inte har öppna tombs.. Så orkar inte med det. Btw, Du ska döda Bandit Bowman inte Bandit Archer (Dom hittar du mest av i s-w hörnet av bandit basen.) Ok , hittat dem nu 57% på level 19 , vad ska jag ta hunter , thief eller trader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Har 70 % kvar... måste grinda upp till lvl 14 om jag ska kunna klara bandit archer questet... Men jag får 0,60 % per monster så det går snabbt Hade säkert varit lvl 15 idag om jag hade spelat länge eftersom jag var hemma från skolan idag pågrund av sjukdom men jag var "för mycket sjuk" så jag inte kunde spela dator Redigerad 3 mars, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts