Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur många jävla Bandit Archers ska man döda för att få det stulna svärdet? Har hållt på jävligt länge nu och börjar bli jävligt trött på det.

Inga alls, du ska till Bandit Lair (eller vad det heter, Bandit-högkvarteret söder om Tiger Mountain) och döda Bandits. Tror man bara kan få svärdet där, gick dit och dödade två stycken sen fick jag svärdet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inga alls, du ska till Bandit Lair (eller vad det heter, Bandit-högkvarteret söder om Tiger Mountain) och döda Bandits. Tror man bara kan få svärdet där, gick dit och dödade två stycken sen fick jag svärdet.

Rita bild vart man ska gå och döda Bandits , har typ dödat 500 st inte hittat nåt stolen sword :rolleyes::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså hur orkar ni alla lira med så mycket lagg? Jag loggade ut efter 10 minuter, pallar inte konstant lagg alltså. Visst, gratis är gott, men det måste väl finnas en gräns? Jag betalar hellre 120 spänn i månaden på för att lira någorlunda lagrfitt.

Det laggar inte för mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså hur orkar ni alla lira med så mycket lagg? Jag loggade ut efter 10 minuter, pallar inte konstant lagg alltså. Visst, gratis är gott, men det måste väl finnas en gräns? Jag betalar hellre 120 spänn i månaden på för att lira någorlunda lagrfitt.

Beror på när du spelar. Brukar inte lagga särskilt mycket för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor