Boomer Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Kan inte.. är hos farsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Kan inte.. är hos farsan Och det stoppar dig? ... suck.. lyssna INGET ÄR OMÖJLIGT!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Och det stoppar dig? ... suck.. lyssna INGET ÄR OMÖJLIGT!!!!! Så du kan flyga i 10 år nonstop utan hjälpmedel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Så du kan flyga i 10 år nonstop utan hjälpmedel? Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Och det stoppar dig? ... suck.. lyssna INGET ÄR OMÖJLIGT!!!!! Ja de stoppar mig.. de är hans dator och ja ska åka hem om två dagar.. så ja tankar det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Ja de stoppar mig.. de är hans dator och ja ska åka hem om två dagar.. så ja tankar det då! Du kan spela hos han i två dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Du kan spela hos han i två dagar Får inte installera vad jag vill (tror jag.. va så förr) och han har segt bredband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Får inte installera vad jag vill (tror jag.. va så förr) och han har segt bredband Tanka över natten och fråga om du får installera ett jätte roligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Tanka över natten och fråga om du får installera ett jätte roligt spel Hm.. aja.. kan säga att ja hade med mig det på skiva så går de nog bra.. han gillar inte att ja tankar saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Hm.. aja.. kan säga att ja hade med mig det på skiva så går de nog bra.. han gillar inte att ja tankar saker Silkroad är ju inte olagligt att tanka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Silkroad är ju inte olagligt att tanka. De vet ja faktiskt.. men han vill inte att ja tankar saker från nätet.. för mkt skit vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Så du kan flyga i 10 år nonstop utan hjälpmedel? Ja ? Men säg det inte till nån, vill ju inte avslöja liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Hur många jävla Bandit Archers ska man döda för att få det stulna svärdet? Har hållt på jävligt länge nu och börjar bli jävligt trött på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Alltså hur orkar ni alla lira med så mycket lagg? Jag loggade ut efter 10 minuter, pallar inte konstant lagg alltså. Visst, gratis är gott, men det måste väl finnas en gräns? Jag betalar hellre 120 spänn i månaden på för att lira någorlunda lagrfitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Hur många jävla Bandit Archers ska man döda för att få det stulna svärdet? Har hållt på jävligt länge nu och börjar bli jävligt trött på det. Inga alls, du ska till Bandit Lair (eller vad det heter, Bandit-högkvarteret söder om Tiger Mountain) och döda Bandits. Tror man bara kan få svärdet där, gick dit och dödade två stycken sen fick jag svärdet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Inga alls, du ska till Bandit Lair (eller vad det heter, Bandit-högkvarteret söder om Tiger Mountain) och döda Bandits. Tror man bara kan få svärdet där, gick dit och dödade två stycken sen fick jag svärdet. Rita bild vart man ska gå och döda Bandits , har typ dödat 500 st inte hittat nåt stolen sword Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Alltså hur orkar ni alla lira med så mycket lagg? Jag loggade ut efter 10 minuter, pallar inte konstant lagg alltså. Visst, gratis är gott, men det måste väl finnas en gräns? Jag betalar hellre 120 spänn i månaden på för att lira någorlunda lagrfitt. Det laggar inte för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Yes , jag hittade Stolen Sword har 50% av level 17.. EDIT: Dödar giant's nu Redigerad 2 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Alltså hur orkar ni alla lira med så mycket lagg? Jag loggade ut efter 10 minuter, pallar inte konstant lagg alltså. Visst, gratis är gott, men det måste väl finnas en gräns? Jag betalar hellre 120 spänn i månaden på för att lira någorlunda lagrfitt. Beror på när du spelar. Brukar inte lagga särskilt mycket för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Beror på när du spelar. Brukar inte lagga särskilt mycket för mig. Laggar noll för mig jag loggar in på morgonen å afk i jang tills jag kommer hem så slipper jag trubbel me inloggning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts