Siana Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Ha ALLT på STR! VARJE Level! Annars så är det bra Ok. Men vad gör jag EFTER lvl 12? *L'Editation* Då har jag skapat en ny karaktär. Namnet var det klassiska när det gäller RPG- spel, Eranduil. Det är en blade/fire- pojk. Jag valde det unga ansiktet med ärr tvärsöver näsbenet. Kom inte och säg att ni har samma nu. Redigerad 25 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Ok. Men vad gör jag EFTER lvl 12? *L'Editation* Då har jag skapat en ny karaktär. Namnet var det klassiska när det gäller RPG- spel, Eranduil. Det är en blade/fire- pojk. Jag valde det unga ansiktet med ärr tvärsöver näsbenet. Kom inte och säg att ni har samma nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Närsomhelst så blir jag lvl 23... Bild som jag tog för några timmar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Yey! Jag är i level 13 nu Har köpt lite ny EQ, tror det var infantry armor och legs. Rätt så stor förbättring eftersom innan hade jag leather armor+legs . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Äsch, det är klart att det alltid finns någon med likadant fejs. Men pojkar med bindel för ögonen bokstavligt talat kryllar det av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Äsch, det är klart att det alltid finns någon med likadant fejs. Men pojkar med bindel för ögonen bokstavligt talat kryllar det av. Japp Level 23 nu... Förhoppningsvis så blir jag lvl 24 i natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Är på level 10 med min pojk, 130 SP. Jääävligt frestande att använda dem måste jag säga. Öppnade just ett 1337 "R" US- stall. Heho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Äpple. Kan inte lira Silkroad. Får bluescreen när jag ska skapa en karaktär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vad Gör man med Elixir ? förklara måste veta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Äpple. Kan inte lira Silkroad. Får bluescreen när jag ska skapa en karaktär Hm? Läs deras FAQ, kanske står något där. Level 11 med min pojk, fan vad less jag är på alla summon monster scrolls. Alltid någon som summonat vart man än går, och så dör man direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hm? Läs deras FAQ, kanske står något där. Level 11 med min pojk, fan vad less jag är på alla summon monster scrolls. Alltid någon som summonat vart man än går, och så dör man direkt. Jag hittar inge Summonade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hm? Läs deras FAQ, kanske står något där. Level 11 med min pojk, fan vad less jag är på alla summon monster scrolls. Alltid någon som summonat vart man än går, och så dör man direkt. LOL! Då måste ja ta mig till Jangan och kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Kan man få skillpoints lätt utan att slåss, hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag hittar inge Summonade Jag har t o m en scroll för 2 personer själv, har fått en för 1 person av So- Ok tidigare också. Jag ska sälja den svindyrt innan de försvinner. (Ja, när event- tiden är slut försvinner alla summon scrolls och jewel boxes). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Kan man få skillpoints lätt utan att slåss, hur? Måste döda för att få det, typ döda 2 st så har du fått en skillpoint typ, det är ju skit lätt att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag har t o m en scroll för 2 personer själv, har fått en för 1 person av So- Ok tidigare också. Jag ska sälja den svindyrt innan de försvinner. (Ja, när event- tiden är slut försvinner alla summon scrolls och jewel boxes). Använd 2 monster scrollen, så hjälper jag dig, om du är på väg att bli dödad btw.. skriv din ign (In game name) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Använd 2 monster scrollen, så hjälper jag dig, om du är på väg att bli dödad btw.. skriv din ign (In game name) E du Jang nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 E du Jang nu? Nepp... Heter Toxie i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Argh, hata lvl. 18. För stark för monstrena i Jangan-delen, och för svag för monstrena i Thunhuang-delen. Plus att det enda questet är att fixa 100 White Tiger skin... igen. Hade världens jävla n00bmoment igår (eller inatt). Slaktade Wht. Tigers för glatta livet, när två andra snubbar satt och diskuterade. Smyglyssnade lite grann, och hörde att man tydligen kan scrolla ner i skill-listan. OMFG! Hade faktiskt ingen aning om det. ^___^# Jävligt bra att jag fick veta det, de passiva skillsen som finns där är asbra att ha. Så nu har jag mastery lvl. 10 på allting. Vet att det är... dumt, men jag har fortfarande 900 SP så det gör inget ändå. Iaf., ska låta graffekortet svalna (är typ överförsiktig nu, men better safe than sorry), sen ska jag ta de resterande 40 Wht. Tiger-skinnen jag behöver. Redigerad 27 februari, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Måste döda för att få det, typ döda 2 st så har du fått en skillpoint typ, det är ju skit lätt att göra Jag lär döda betydligt fler för att få skillpoints Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts