Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

Man kan inte placera om Skill Points och Troy suger!

Aege äger ^_^

EDIT: Va gör Elixir ?

Har Elixir (Shield)

OCh Elixir (Accessory)

Vid lvl 20 kan man göra ett quest som KOSTAR gold för dig... du får INTE betalt och det är jääääätte långt tråkigt och jobbigt...

Man kan få t.baka 80% av Sp man använde för att få skillen, som man tog bort...

@Topp3: Jag får 0.10% per monster... jag har SP 4 lvls under mig.. ska farma när ja är på lvl 26.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

K.. har själv lvl. 11 i mastery, och är på lvl. 17. Det är nog alldeles för mycket mastery för min lvl., men... ORKA REGLER!! =P

Har dessutom ungefär 600 SP's kvar, så jag vettefan... vill gärna lvla upp Force Mastery till lvl. 17 och få Resurrect, men att ha mastery lvl. på sin exp lvl. verkar väldigt onödigt. ><

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

K.. har själv lvl. 11 i mastery, och är på lvl. 17. Det är nog alldeles för mycket mastery för min lvl., men... ORKA REGLER!! =P

Har dessutom ungefär 600 SP's kvar, så jag vettefan... vill gärna lvla upp Force Mastery till lvl. 17 och få Resurrect, men att ha mastery lvl. på sin exp lvl. verkar väldigt onödigt. ><

Du kan INTE resureccta dig själv... det vet du va..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glavie använder jag.

Förlåt?  :P

Höj Fire till lvl 7

Höj "Spear" skill till lvl 7

Sätt alla "level points" på STR.

INGA på INT...

Använd Armor i början, efter lvl 20 använd Garment

:D

Edit: Juste... maxa första skillen på fire, skit i den andra... maxa den tredje och den fjärde.

På vapen, maxa den tredje... INTE 1:a och 2:a!

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska nu göra en ny gubbe. Även om jag skötte min rätt bra, är jag så freakin' trött på att alla springer runt med bindel för ögonen.

Därför, för att den ska bli även ännu bättre än min förra, undrar jag om du kan bekräfta det här Sniper:

Jag ska börja använda blade. Jag sätter alla points på STR, och sätter mina skillpoints på första sword mastery och första fire mastery. Därefter sätter jag inte ut fler skillpoints, och bara farmar, och fortsätter med att bara sätta på STR tills lvl 12. Vad gör jag sen? Tack i förväg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska nu göra en ny gubbe. Även om jag skötte min rätt bra, är jag så freakin' trött på att alla springer runt med bindel för ögonen.

Därför, för att den ska bli även ännu bättre än min förra, undrar jag om du kan bekräfta det här Sniper:

Jag ska börja använda blade. Jag sätter alla points på STR, och sätter mina skillpoints på första sword mastery och första fire mastery. Därefter sätter jag inte ut fler skillpoints, och bara farmar, och fortsätter med att bara sätta på STR tills lvl 12. Vad gör jag sen? Tack i förväg.

Ha ALLT på STR!

VARJE Level!

Annars så är det bra :P

Inte konstigt att koreanerna har massa lvl 90 gubbar....

http://kr.silkroad.yahoo.com/sro_board/scb...sID=1&Page=1892

Kolla datumet på screenshotsen! ^_^

2004!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor