Sniper Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Man kan inte placera om Skill Points och Troy suger! Aege äger EDIT: Va gör Elixir ? Har Elixir (Shield) OCh Elixir (Accessory) Vid lvl 20 kan man göra ett quest som KOSTAR gold för dig... du får INTE betalt och det är jääääätte långt tråkigt och jobbigt... Man kan få t.baka 80% av Sp man använde för att få skillen, som man tog bort... @Topp3: Jag får 0.10% per monster... jag har SP 4 lvls under mig.. ska farma när ja är på lvl 26. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 @Topp3: Jag får 0.10% per monster... jag har SP 4 lvls under mig.. ska farma när ja är på lvl 26. Jomen.. blir det outhärdligt svårt ifall man inte har massa skills senare i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jomen.. blir det outhärdligt svårt ifall man inte har massa skills senare i spelet? Jag hade SP lvl 7 fram tills jag var lvl 16.. Nu drog jag upp det till lvl 13 och kommer köra på det ett tag.. Förlorade inte mer än 200~ SP ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 K.. har själv lvl. 11 i mastery, och är på lvl. 17. Det är nog alldeles för mycket mastery för min lvl., men... ORKA REGLER!! =P Har dessutom ungefär 600 SP's kvar, så jag vettefan... vill gärna lvla upp Force Mastery till lvl. 17 och få Resurrect, men att ha mastery lvl. på sin exp lvl. verkar väldigt onödigt. >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 K.. har själv lvl. 11 i mastery, och är på lvl. 17. Det är nog alldeles för mycket mastery för min lvl., men... ORKA REGLER!! =P Har dessutom ungefär 600 SP's kvar, så jag vettefan... vill gärna lvla upp Force Mastery till lvl. 17 och få Resurrect, men att ha mastery lvl. på sin exp lvl. verkar väldigt onödigt. >< Du kan INTE resureccta dig själv... det vet du va.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Du kan INTE resureccta dig själv... det vet du va.. Det är väl självklart..? Tänkte mer för resten av partyts skull, och för att det är så få (vad jag märkt) som har den skillen. Eller så är dom för lata för att ressa n00bs, vad vet jag. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Något jag borde göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hur tjänar man skillpoints snabbt? Lirar på aege med min gamla gubbe Gjorde fel med skill på honom Vill inte lira ensam på Troy Vilken power är bäst till blade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Något jag borde göra? ALLA SOM UNDRAR NÅT, SKRIV VILKET VAPEN NI ANVÄNDER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 ALLA SOM UNDRAR NÅT, SKRIV VILKET VAPEN NI ANVÄNDER! Glavie använder jag. Förlåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Glavie använder jag. Förlåt? Höj Fire till lvl 7 Höj "Spear" skill till lvl 7 Sätt alla "level points" på STR. INGA på INT... Använd Armor i början, efter lvl 20 använd Garment Edit: Juste... maxa första skillen på fire, skit i den andra... maxa den tredje och den fjärde. På vapen, maxa den tredje... INTE 1:a och 2:a! Redigerad 24 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Sätt alla "level points" på STR. INGA på INT... Vad menar du med level points? Hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vad menar du med level points? Hur gör man det? Läs tidigare i topicen... FÖR SISTA GÅNGEN! STR är den RÖDA stapeln INT är den BLÅA stapeln Stell... kan du lägga in den infon i första posten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Men spelar det någon roll att jag är i lvl 8? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Men spelar det någon roll att jag är i lvl 8? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Har jag gjort fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Har jag gjort fel? Ja, du behöver inte skill 2 på fire... Och du ska maxa 4:e skillen på spear, skit i den andra... (sry mitt fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Ja är lvl 22 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag ska nu göra en ny gubbe. Även om jag skötte min rätt bra, är jag så freakin' trött på att alla springer runt med bindel för ögonen. Därför, för att den ska bli även ännu bättre än min förra, undrar jag om du kan bekräfta det här Sniper: Jag ska börja använda blade. Jag sätter alla points på STR, och sätter mina skillpoints på första sword mastery och första fire mastery. Därefter sätter jag inte ut fler skillpoints, och bara farmar, och fortsätter med att bara sätta på STR tills lvl 12. Vad gör jag sen? Tack i förväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag ska nu göra en ny gubbe. Även om jag skötte min rätt bra, är jag så freakin' trött på att alla springer runt med bindel för ögonen. Därför, för att den ska bli även ännu bättre än min förra, undrar jag om du kan bekräfta det här Sniper: Jag ska börja använda blade. Jag sätter alla points på STR, och sätter mina skillpoints på första sword mastery och första fire mastery. Därefter sätter jag inte ut fler skillpoints, och bara farmar, och fortsätter med att bara sätta på STR tills lvl 12. Vad gör jag sen? Tack i förväg. Ha ALLT på STR! VARJE Level! Annars så är det bra ___________________________________________ Inte konstigt att koreanerna har massa lvl 90 gubbar.... http://kr.silkroad.yahoo.com/sro_board/scb...sID=1&Page=1892 Kolla datumet på screenshotsen! 2004! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts