Sniper Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ska döda getingar/flugor nu...ses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 WIho 95% klart nu, strax så kan jag lira ^^ Okey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Sikorka hur gammal e kortet? 1 dag gammal, hur så? Sniper: Tss, jag hade klarat dom själv om dom andra inte störde min koncentration.. -- FIGHT! FIGHT! FIGHT! Redigerad 23 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 1 dag gammal, hur så? Sniper: Tss, jag hade klarat dom själv om dom andra inte störde min koncentration.. -- FIGHT! FIGHT! FIGHT! Aa visst , jag såg Spidlarna.. Du skulle ha dödat Earth Ghosten själv ´Kan jag få en Jewel box av dig? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Lvlade precis ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Drog ner en Tiger Giant... började ensam men det kommer alltid flera och ska börja slå. Är lvl 16 nu. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/silkroad.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Folket online! Msga Bice. Så kan vi köra party (lvl 16). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Groarr. Stör mig så på att alla har samma ansikte som jag, fan valde jag det för? Både iweX och Zcruwen går ju runt med bindel för ögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Groarr. Stör mig så på att alla har samma ansikte som jag, fan valde jag det för? Både iweX och Zcruwen går ju runt med bindel för ögonen. Visst är det störande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 50% Level 16 ^^ Vad Gör man med Elexir Accessory? Kan spawna 5 monsters me en Monster scroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 50% Level 16 ^^ Vad Gör man med Elexir Accessory? Kan spawna 5 monsters me en Monster scroll Ajaj... måste gjort ont... Spawna dina 5 monster då! Det kommer att bli Black Tigers... men med scoll så digiutvecklas dom till STRONG black tiger Det kommer iaf att vara "strong" Black Tiger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ajaj... måste gjort ont... Spawna dina 5 monster då! Det kommer att bli Black Tigers... men med scoll så digiutvecklas dom till STRONG black tiger Det kommer iaf att vara "strong" Black Tiger... Ok , gör de senare Men vad Gör typ Eliexir Accessory? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Får fan testa detta. Interfacet ser ut att vara rippat från WoW För övrigt verkar de ha dille på att döpa alla monster till [insert element] ghost när det inte ens är spöken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Mardrömms varning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Mardrömms varning! Varför posta officiella bilder från SRO's hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Varför posta officiella bilder från SRO's hemsida? Undrar jag ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Undrar jag ochså Den är sååå snygg! Här är en fin bild Kolla NOGA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Jag har en gubbe på lvl 8 på AEGE, men zcruwen sa att jag skulle lira på Troy som jag har en lvl 10 nästan 11 med mckt bättre skill på Ska jag gå över på AEGE igen eller fortsätta på TROY? EDIT: Kan man placera om skillpoints? Isåfall hur? Redigerad 24 februari, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Jag har en gubbe på lvl 8 på AEGE, men zcruwen sa att jag skulle lira på Troy som jag har en lvl 10 nästan 11 med mckt bättre skill på Ska jag gå över på AEGE igen eller fortsätta på TROY? EDIT: Kan man placera om skillpoints? Isåfall hur? Man kan inte placera om Skill Points och Troy suger! Aege äger EDIT: Va gör Elixir ? Har Elixir (Shield) OCh Elixir (Accessory) Redigerad 24 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Blir det riktigt uselt om man struntar i att farma SP's i början? Det går så in i helvete långsamt att lvla när man har så låg skill mastery lvl. Börjar tröttna på att bara få 0.18% exp för en White Tiger... och jag kan inte åka över till andra delen, för där skulle jag få megasmisk direkt. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts