iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Undrar en sak: Till vilken nytta gör man quests? Penag boost och exp boost. Vart står den dära so-ok ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Penag boost och exp boost. Vart står den dära so-ok ? Det du Hon står vid drakfontänen mot södra utgången. Hennes belöningar suger. Jag lämnade in 2 juvelboxar och fick 3000 guld... wooohooo... not. Ah, just det. Träffat på några som säljer juvelboxar imellan allt ifrån 40.000 - 350.000 Redigerad 22 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Det du Hon står vid drakfontänen mot södra utgången. Hennes belöningar suger. Jag lämnade in 2 juvelboxar och fick 3000 guld... wooohooo... not. Ah, just det. Träffat på några som säljer juvelboxar imellan allt ifrån 40.000 - 350.000 Haha! Jag hittade en som sålde 1 för 1 miljon Men jag fick några fula saker som jag kunde sälja för 36 00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Det du Hon står vid drakfontänen mot södra utgången. Hennes belöningar suger. Jag lämnade in 2 juvelboxar och fick 3000 guld... wooohooo... not. Ah, just det. Träffat på några som säljer juvelboxar imellan allt ifrån 40.000 - 350.000 Fick en scroll som framkallar monster.. Redan använd Vilka droppar Jewel Box's ? EDIT: nån anna än mig som får Returns Scrolls? Redigerad 23 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Fick en scroll som framkallar monster.. Redan använd Vilka droppar Jewel Box's ? EDIT: nån anna än mig sån får Returns Scrolls? Tog 2 st som inte någon annan orkade ta up. Har också fått en från en mangyang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Tog 2 st som inte någon annan orkade ta up. Har också fått en från en mangyang. Baah , kan jag få en eller nån? EDIT: Dödade en Giant BAndit Archers Med en anna fick bara 2878 i exp Bild på spiders i första staden Spiders var i level 52 Redigerad 23 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Har inte spelat detta underbara spel på länge nu, men var lugna jag ska återuppta spelandet snart igen. Har bara vart så att jag inte har haft lust eller tid till att spela detta, men imorn så kommer jag vara inne från klockan 17.00 till 21.00 då Spelar På Aege så då kanske nån vill lira med mig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Har inte heller spelat på länge. Har inte riktigt haft tid, men vill bli lvl 20 så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag är lvl 11 Jag vill bli 20 så snabbt som möjligt.. Men jag måste... vafan hette det.. grinda upp till lvl 12 om jag ska ha chans mot bandit archers. Ska jag hunta stone ghosts? Eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag är lvl 11 Jag vill bli 20 så snabbt som möjligt.. Men jag måste... vafan hette det.. grinda upp till lvl 12 om jag ska ha chans mot bandit archers. Ska jag hunta stone ghosts? Eller vad tycker ni? Döda träd. Dom är högre lvl än Stone Ghosts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Döda träd. Dom är högre lvl än Stone Ghosts. Träd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Träd? Yeoha's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Yeoha's. Jah såna , de e bättre att döda Stone gHOST och göra Adventure's Stone eller Exorist Question.. Man gör efter uppdrag :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Och Stolen sword questen, vem har den..? Man får båda vid lvl 16. Redigerad 23 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Yarr, fighting the spiders! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Och Stolen sword questen, vem har den..? Man får båda vid lvl 16. Bandits... Sikorka hur gammal e kortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Du glömde visst mig på listan över spelare på Aege ColanK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Bandits... Sikorka hur gammal e kortet? Jag frågade efter vilken NPC som hade questen Aja, jag hittade han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Yarr, fighting the spiders! Tur för dig att det fanns 2 lvl 42+ gubbar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 WIho 95% klart nu, strax så kan jag lira ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts