rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Nej inte inne , Vilka bandist letar DU? BAndits ArcherS? Ja... men klarar en lvl 10 av dom? MOHAHAHAAHA! Ny sida! Den är min... bara min! Redigerad 22 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Ja... men klarar en lvl 10 av dom? MOHAHAHAAHA! Ny sida! Den är min... bara min! Nej tror inte de... Du måste nog va högre level för dem e i level 12... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nej tror inte de... Du måste nog va högre level för dem e i level 12... Fan också! Men det där andra questet.. som hette lost child eller nåt.. Ska man bara döda massa one-eyed monsters så hittar man skorna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Fan också! Men det där andra questet.. som hette lost child eller nåt.. Ska man bara döda massa one-eyed monsters så hittar man skorna eller? Ja den e lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Bandits subordinate är väl 11 och bandit archers 16? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Bandits subordinate är väl 11 och bandit archers 16? Bandits Archers e i level 12 ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Bandit Subordinate: Level 11 Bandit Archer: Level 12 Bandit Bowman: Level 15 Bandit: Level 16 Fin bild på en Earth Goas Giant, lvl 27 (Jag är lvl 21, lat som man är ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Bandit Subordinate: Level 11 Bandit Archer: Level 12 Bandit Bowman: Level 15 Bandit: Level 16 Fin bild på en Earth Goas Giant, lvl 27 (Jag är lvl 21, lat som man är ) Killa du han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Har 50 000 nu Men jag kommer aldrig få ihop till 1 miljon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Killa du han? Näe... Orka hoppa av hästen... beala 1200 för att döda/bli dödad av - ett monster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Har 50 000 nu Men jag kommer aldrig få ihop till 1 miljon! Bra då kanske vi två eller flera kan skapa en Guild.. @ Sniper tror du blir dödad av han Vet nån vart man kan hitta Stolen Sword? Redigerad 22 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 @ Sniper tror du blir dödad av han Ja, ha är lvl 27, 28 Giant! Jag är lvl 21.... Inge bra odds Om jag inte spammar pots och använder Bersake... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Blir det ingen guild då :'( Kostar det med guild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Blir det ingen guild då :'( Kostar det med guild? Kostar första gången man köper en Vet nån vart de finns en SO-OK i första staden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Kostar första gången man köper en Vet nån vart de finns en SO-OK i första staden? Vid fontänen jue! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vid fontänen jue! Finns en SO-Ok vid fontänen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Finns en SO-Ok vid fontänen? Ja! Den där snubben man ska ge juvellådorna till... Eller vem menar du? *Stolt över att hjälpa iweX* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Ja! Den där snubben man ska ge juvellådorna till... Eller vem menar du? *Stolt över att hjälpa iweX* Vänta nu , vilken och vart står han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Undrar en sak: Till vilken nytta gör man quests? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vänta nu , vilken och vart står han? Hon man ska ge juvelgrejorna till? Bakom fontänen dunno! Ska vi ta det här över msn istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts