iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Yeah! Nu kom jag in men vilket vapen är det bästa ? Beror på vad du tycker själv tycker jag Glavie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vilka är med på en Guild då? Vem ska vara guild leader? Btw: Gick upp till level 10 nu Har snart klarat det questet man ska hämta adventures stones så jag levlar npg snart igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vilka är med på en Guild då? Vem ska vara guild leader? Btw: Gick upp till level 10 nu Har snart klarat det questet man ska hämta adventures stones så jag levlar npg snart igen.. Jag e iaf me på Guild kan va Guild Leader.. har 10000 alltså 1/5 del av summan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag e iaf me på Guild kan va Guild Leader.. Knappast. Sniper SKA vara Guild Leader, så är det bara. Han är liksom... ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Knappast. Sniper SKA vara Guild Leader, så är det bara. Han är liksom... ja. Amen han har ju redan en Guild EDIT: Level 16 Redigerad 22 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Amen han har ju redan en Guild EDIT: Level 16 HAN SKA JOINA VÅR!! ... *hyperventilerar* Han måste, han är teh biffz0rz och jag kräver honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 HAN SKA JOINA VÅR!! ... *hyperventilerar* Han måste, han är teh biffz0rz och jag kräver honom. Haha , level 16 nu Vet nån hur de kan ha kommit en Red Strong Scorpion till första staden Jang?` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Haha , level 16 nu Vet nån hur de kan ha kommit en Red Strong Scorpion till första staden Jang?` Jag såg den också! Blev skitförvånad.. Men jag hittar inte bandits.. jag vet var kartan är men jag hittade det inte. Btw: Jag hittade en söt liten guild som hette Swedenboys.. Men vi måste skaffa en Guild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag såg den också! Blev skitförvånad.. Men jag hittar inte bandits.. jag vet var kartan är men jag hittade det inte. Btw: Jag hittade en söt liten guild som hette Swedenboys.. Men vi måste skaffa en Guild Var me och dödade den Bandits vilka va dem? Bandits som du ska döda 50 st av ? HAr du Gjort Exorits Question? Hitta samma Guild Swedenoboys.. Om vi ska skaffa Guild tycker jag varje som ska va me iaf ska bidra me 100.00 eller 50.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Knappast. Sniper SKA vara Guild Leader, så är det bara. Han är liksom... ja. Öhhm... jag har redan en guild *håller händerna över huvet för att skydda mig från Topp3's vrede* btw ja har 1500000 Gold Redigerad 22 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Öhhm... jag har redan en guild *håller händerna över huvet för att skydda mig från Topp3's vrede* btw ja har 1500000 Gold *gör hundögonen* Skulle jag kunna få...... lånna... lite...av...dig... EDIT: Vadåå 100 och 50? k eller? Det har inte jag råd med :'( Redigerad 22 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 De e en och halv miljon pengar man måste ha för att skapa guild , vilka e på att jag e Guild leader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 De e en och halv miljon pengar man måste ha för att skapa guild , vilka e på att jag e Guild leader? Jag Kanske vi ska skriva upp alla frivilliga och göra en poll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag Kanske vi ska skriva upp alla frivilliga och göra en poll? Nja... Men Rabarben börja spara pengar nu! har ca 100.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nja... Men Rabarben börja spara pengar nu! har ca 100.00 Jag har bara 4.500 :'( Var får ni alla pengar ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag har bara 4.500 :'( Var får ni alla pengar ifrån? Dödar och tar upp , säljer saker ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Dödar och tar upp , säljer saker ochså. Men jag kommer aldrig få upp till 1 miljon :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Men jag kommer aldrig få upp till 1 miljon :'( Jo då , du behöver minst 750.00 för att va me å göra guild + du får ju pengar när du gör Questions.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jo då , du behöver minst 750.00 för att va me å göra guild + du får ju pengar när du gör Questions.. Jo... ska spela lite nu *startar silkroad* Är du inne? För jag... vill ha någon om jag behöver fråga. Men jag hittar inte bandits :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jo... ska spela lite nu *startar silkroad* Är du inne? För jag... vill ha någon om jag behöver fråga. Men jag hittar inte bandits :'( Nej inte inne , Vilka bandist letar DU? BAndits ArcherS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts