Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

WOW! Vilken lvl e du i? Jag är snart 10 :D. Men var ska man kööpa häst sen? Vilken häst är bäst?

Level 15 e jag i

Tycker du inte ska köpa häst bara onödigt för när du kliver av den försvinner den :D

@ Cortez man kna ha camel och häst + Man kan ha en häst som bär packning och camel , hästen heter Brunby iaf..

EDIT: Nu buggade Questionen Döda Tigrar Akt 2. när man ska döda 3 champions , 30 Young tigers den bugga sig för mig :)

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Level 15 e jag i

Tycker du inte ska köpa häst bara onödigt för när du kliver av den försvinner den :D

@ Cortez man kna ha camel och häst + Man kan ha en häst som bär packning och camel , hästen heter Brunby iaf..

EDIT: Nu buggade Questionen Döda Tigrar Akt 2. när man ska döda 3 champions , 30 Young tigers den bugga sig för mig :D

Varför inte? Man är så himla långsam annars! Får man sämra attack om man har häst?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte? Man är så himla långsam annars! Får man sämra attack om man har häst?

Man kan inte attacker med häst.

EDIT: Döda en Giant Tiger me en annan kom när de var typ halva livet kvar fick 900 exp :D

EDIT: Döda en till GIant Tiger fick 1500 i exp me några till :D

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha  :D

EDIT: När man blir "disconnected from server" är det för att servrarna är fulla ?

Jo men det är bara att försöka några gånger! Men jag kommer in hela tiden

*testar*

EDIT: Hur "leftar" man ett party? En snubbe invitade mig och jag joinade sen bara stod han still och typ utnyttjade mig så han fick XP utan att göra nåt...

Men ska inte vi på Gtasajten starta en guild? Är inte det som en clan typ?

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor