rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Yey! Handlade ett turkos-färgat svärd och det var skitbra 26 ei skada typ. Sen med eld-grejen så blir det 50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Levlade upp till lvl 8 idag Detta är ju riktigt kul! Har två skills också. Vad tycker ni är bäst? Blada,spear eller givar (eller vad det nu heter) Jag gillar mest blade Glavie heter de och den äger jag gör 25-80 i skada i ett slga med fire gör jag typ 50-200 i ett slag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Glavie heter de och den äger jag gör 25-80 i skada i ett slga med fire gör jag typ 50-200 i ett slag WOW! Vilken lvl e du i? Jag är snart 10 . Men var ska man kööpa häst sen? Vilken häst är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 WOW! Vilken lvl e du i? Jag är snart 10 . Men var ska man kööpa häst sen? Vilken häst är bäst? Finns bara 2 sorters hästar, och man kan bara köpa en sorts vid level 10. I Jangan så finns en säljare nära södra utgången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) WOW! Vilken lvl e du i? Jag är snart 10 . Men var ska man kööpa häst sen? Vilken häst är bäst? Level 15 e jag i Tycker du inte ska köpa häst bara onödigt för när du kliver av den försvinner den @ Cortez man kna ha camel och häst + Man kan ha en häst som bär packning och camel , hästen heter Brunby iaf.. EDIT: Nu buggade Questionen Döda Tigrar Akt 2. när man ska döda 3 champions , 30 Young tigers den bugga sig för mig Redigerad 22 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Level 15 e jag i Tycker du inte ska köpa häst bara onödigt för när du kliver av den försvinner den @ Cortez man kna ha camel och häst + Man kan ha en häst som bär packning och camel , hästen heter Brunby iaf.. EDIT: Nu buggade Questionen Döda Tigrar Akt 2. när man ska döda 3 champions , 30 Young tigers den bugga sig för mig Varför inte? Man är så himla långsam annars! Får man sämra attack om man har häst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Varför inte? Man är så himla långsam annars! Får man sämra attack om man har häst? Man kan inte attacker med häst. EDIT: Döda en Giant Tiger me en annan kom när de var typ halva livet kvar fick 900 exp EDIT: Döda en till GIant Tiger fick 1500 i exp me några till Redigerad 22 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Man kan inte attacker med häst. Vadåå? Kan man inte hunta om man har häst? Så om man köper häst en gång och sedan ska hunta.. blir man av med hamburgarfan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vadåå? Kan man inte hunta om man har häst? Så om man köper häst en gång och sedan ska hunta.. blir man av med hamburgarfan då? Om du kliver på hästen och rider kan du inte jaga djur då måste du av hästen å då försvinner den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Om du kliver på hästen och rider kan du inte jaga djur då måste du av hästen å då försvinner den Så måste man köpa en ny då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Så måste man köpa en ny då? Ja Dom mär så biliga ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nääää jag kommer inte in :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Ja Dom mär så biliga ändå... Och hur mycket är "billigt". Vilken skill tycker ni man ska ha? Redigerad 22 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Så måste man köpa en ny då? JA men du måste lägga ut 1200 som du kan ha till annat. Och Thiefs kan komma typ och döda dem (TYP) EDIT: Döda en till Giant fick 900 i exp vi var typ 5 st mot en haha Redigerad 22 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nääää jag kommer inte in :/ Ser lite roligt ut, när man läser och sedan kollar på din avatar och sign Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 JA men du måste lägga ut 1200 som du kan ha till annat. Och Thiefs kan komma typ och döda dem (TYP) Vad är varje "jobb" för någonting? Hunter,trader och thief? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Ser lite roligt ut, när man läser och sedan kollar på din avatar och sign Haha EDIT: När man blir "disconnected from server" är det för att servrarna är fulla ? Redigerad 22 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Haha EDIT: När man blir "disconnected from server" är det för att servrarna är fulla ? Jo men det är bara att försöka några gånger! Men jag kommer in hela tiden *testar* EDIT: Hur "leftar" man ett party? En snubbe invitade mig och jag joinade sen bara stod han still och typ utnyttjade mig så han fick XP utan att göra nåt... Men ska inte vi på Gtasajten starta en guild? Är inte det som en clan typ? Redigerad 22 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) E inne nu , 50% av level 15 Jobben väljer man i level 20 . Guild e som en klubb men vi måste veta hur många som e me på det först. Jag har ca 80000.. Om du leafta en party klicka p och typ nån knapp du hittar. Redigerad 22 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Yeah! Nu kom jag in men vilket vapen är det bästa ? EDIT: Jag pallade inte lira mer pga dom jobbiga styrsätten. Redigerad 22 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts