iweX Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 När man ska loota kartor från bandits, droppar subordinate dom också eller är det bara archers? Ett Tips gör inte det uppdraget dåligt me exp får man + dåligt me pengar osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Håller på att uppdatera... Vad ska man hunta tycker ni i lvl 5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ett Tips gör inte det uppdraget dåligt me exp får man + dåligt me pengar osv... Ett tips. Gör alla quests eftersom det ger dig en exp boost och penga boost. Om du ändå ska grinda mobs så kan du lika gärna grinda dom samtidigt som du kommer närmre och närmre 30k~ exp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Håller på att uppdatera... Vad ska man hunta tycker ni i lvl 5? Dem monstern i level 5-6.. + Champions i level 1-6.. Du ska jaga me andra ord Weasels och Stone Ghost. Champions e röda och större.. @ StellHell ju man får ju det men man får inte mycket exp för de uppdraget.. EDIT: Rabarben har jag dig på MSN? Redigerad 21 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Dem monstern i level 5-6.. + Champions i level 1-6.. Du ska jaga me andra ord Weasels och Stone Ghost. Champions e röda och större.. @ StellHell ju man får ju det men man får inte mycket exp för de uppdraget.. EDIT: Rabarben har jag dig på MSN? Ja... det har du Btw: Lättare att komma in nu ju... Redigerad 21 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ja... det har du Btw: Lättare att komma in nu ju... Jo de e lättare men gubbarna e svårar att styra (Typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jo de e lättare men gubbarna e svårar att styra (Typ) Men du e inte inna på silkroad ju! Heter du inte iweX? Det står bara cant find iwex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Men du e inte inna på silkroad ju! Heter du inte iweX? Det står bara cant find iwex Nepp e inte in på Silkroad just nu (Ska ha pcw på Css) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Har gått upp till level 6 nu Men jag fattar inte hur man får fram quest... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Har gått upp till level 6 nu Men jag fattar inte hur man får fram quest... In på MSN så ska jag hjälpa dig me de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 ORKA grinda från lvl 21 till 23 Det är ca 700 000 xp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 ORKA grinda från lvl 21 till 23 Det är ca 700 000 xp! Grinda e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Måste säga att det är bra att koreanerna fixar allt det de gör på Silkroad, men är det bara jag som tycker det laggar otrooooooooligt mycket mera nu? Btw., hakade på några andra och spöade en giant White Tiger förut idag. Mycket niiice.. synd att jag bara fick 1500 exp dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Grinda e? Grinda är att stå och "campa" och döda monster, utan quest... @Topp3: Jag tycker det laggar mindre... Jag spöade en wht giant tiger när jag var lvl 17-18 ensam... då fick jag 6300xp Edit: Jaaa! 14 Bug's Eggs av 150.... + Le bild Redigerad 21 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag spöade en wht giant tiger när jag var lvl 17-18 ensam... då fick jag 6300xp Men jag är nybliven lvl. 16. =P Ska levla upp till 18, sen får jag börja förbruka lite SP's. Levlade upp min skill mastery lvl. till 9 för att få de skills jag behöver, vilket hjälpt mig väldigt mycket. Har 600+ SP's nu, det räcker nog ganska bra ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Men jag är nybliven lvl. 16. =P Ska levla upp till 18, sen får jag börja förbruka lite SP's. Levlade upp min skill mastery lvl. till 9 för att få de skills jag behöver, vilket hjälpt mig väldigt mycket. Har 600+ SP's nu, det räcker nog ganska bra ett tag. En liten halvrolig sak är att jag har följande: Sword lvl 1 Spear lvl 17 Bow lvl 17 Ice lvl 17 Lightning lvl 12 Fire lvl 17 Force lvl 10 Och har ca 480 SP kvar... Jag kör med Fire/Glavie nu... Kommer fortsätta med det. Jag kommer att SP farma vid lvl 26 Redigerad 21 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Riktigt roligt att döda NPC thiefs Älskar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Sniper dubbelpost... @ Topp3 tycker gubben inte gör riktigt snabb de jag klickar på osv... så jag tycker de laggar mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Levlade upp till lvl 8 idag Detta är ju riktigt kul! Har två skills också. Vad tycker ni är bäst? Blada,spear eller givar (eller vad det nu heter) Jag gillar mest blade Redigerad 22 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Levlade upp till lvl 8 idag Detta är ju riktigt kul! Har två skills också. Vad tycker ni är bäst? Blada,spear eller givar (eller vad det nu heter) Jag gillar mest blade Bow.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts