Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan jag lämna in Uppdraget Döda tigrar innan uppdraget Tiger tänder?  ;)

I vissa fall.

Om du dödar tigrar och dom inte räknas på din quest så måste du göra och lämna in tand questen innan du kan göra den.

@Cortez: Konstigt. Kan du ta questen även om han inte har ett quest mark över sig?

*EDIT*

En guild är typ som en klubb. Ett gäng. Du kommer ha ett blått namn över din karaktärs namn.

Låt oss säga att vi gör en GTAsajten guild. Då kommer det stå;

GTAsajten

--IweX--

När du är i en guild kan du skriva till alla i guilden som ett enda stort party.

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I vissa fall.

Om du dödar tigrar och dom inte räknas på din quest så måste du göra och lämna in tand questen innan du kan göra den.

@Cortez: Konstigt. Kan du ta questen även om han inte har ett quest mark över sig?

*EDIT*

En guild är typ som en klubb. Ett gäng. Du kommer ha ett blått namn över din karaktärs namn.

Låt oss säga att vi gör en GTAsajten guild. Då kommer det stå;

GTAsajten

--IweX--

När du är i en guild kan du skriva till alla i guilden som ett enda stort party.

Ok då vet jag, de räknades när jag dödade tiger ;)

så nu ska ajg lämna in det, kan man överföra pengar på något sätt till en annan spelare?

Hur bjuder man inte andra till en "GuilD"?

Måste man inte va i en rättså hög level för att skapa en Guild?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok då vet jag, de räknades när jag dödade tiger ;)

så nu ska ajg lämna in det, kan man överföra pengar på något sätt till en annan spelare?

Hur bjuder man inte andra till en "GuilD"?

Måste man inte va i en rättså hög level för att skapa en Guild?

Överföra pengar: Exchange(byt) saker men något. Finns en knapp för det. Sen skickar du bara över pengarna.

Bjuda in folk till guild: Har inte haft egen guild så vet inte men antar att det är typ som wow, att det finns ett invite kommando för det.

Lvl för guild: Du kan va lvl 1 och skapa guild. Det endra kravet är som sagt 500.000 guld.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker vi alla kan lägga ihop pengar, och göra en GTAsajten- guild. Men då får vi ha någon slags level- require, så inte alla på forumet reggar sig när de är level 3 eller liknande.

Ok vi säger så hära alla som e me på att skapa en Guild ska vara över level 10 så ser vi hur många som e med på det,

Jag e me på det.

EDIT: De laggar lite för mig + gubben e cp för den gör inte allt jag trycker på sååå snabbt gjorde den förut ;)

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor