Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

Level 15 nu  ;)

Lite farligt där?

En Giant Tiger, Champion Tiger + några Young Tigers och Tigers..

Jag och en Till dödade Giant Tigern fick 600 i exp :P¨

EDIT: StellHell ,jag samlade inte in Tiger tänder men gjorde än då de dära questionen där man skulle döda 20 Young Tigers, 1 Champion Tiger, 20 Tigers..  :P

Jag fick cirka 6300 xp när jag dödade en White Tiger Giant (lvl 18+) själv :)

@Hästfrågor

Man kan köpa såkallade Recovery Potions till hästen, har samma funktion som vanliga pots...

@StellHell @ första posten...

Att det laggar måste inte bero på att deras servar är dåliga... Det beror till ca 70-80 % på ens egen internet uppkoppling... :P

Och gärna lite creds till mig som fixade dom flesta bilderna i först posten :P

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lägg också till mig :) Rabarben på Aege. Men laggar ni också?

Japp men bara i städerna, om ni känner för det kan ni ju också lägga till mig på Aege

ZcruweN heter jag där, gjorde en ny efter att Sniper sa att jag hade gjort fel så ja :P är bara lvl 7 än så länge spelar nästan aldrig men det kommer bli mer :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rätt nöjd ändå... tog mig från lvl. 12 till lvl. 15 hyffsat fort. Tar en jävla tid att levla när man kör Sniper-taktiken. Men men, har över 400 sp att laja med för tillfället, lär bli ännu mer när jag når lvl. 18. En hel del mer.

Btw., fatta besviken jag blev när jag gjorde klart questet och bara fick 28200 exp. =(

post-23-1140367858_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rätt nöjd ändå... tog mig från lvl. 12 till lvl. 15 hyffsat fort. Tar en jävla tid att levla när man kör Sniper-taktiken. Men men, har över 400 sp att laja med för tillfället, lär bli ännu mer när jag når lvl. 18. En hel del mer.

Btw., fatta besviken jag blev när jag gjorde klart questet och bara fick 28200 exp. =(

Samma här... minns fortfarande hur jag trodde att jag skulle få så mycket xp (då skulle det motsvarat 2 levlar) Nu kanske 2/3 av en :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska vi spela någon dag tillsamans för vi e ju typ i samma level :) ¨

Måste göra 2 Questions en me att döda så jag får kartor som du har på bilden + sammla stenar för Stone Ghosts..

Plus måste jag fixa tiger tänder..

Men värsta segt , vilken av dem gör jag först?

E på andra akten på döda tigrar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Restart - Logga ut. Du kommer till din Char meny.

Exit - Stäng av spelet.

Tackar , trodde om man klickade Restart så försvann gubben eller att man fick börja om från början

@ Rabarben jag heter iweX inne i spel jag var bort aigår då var jag inne på Silkroad satt å lata mig i en gång :)

EDIT: uppdaterar dem svensk tid eller koreanstid för man kommer inte in >< server öppnar 16:00 undra om de e koreansk tid eller svensk.. ^_^

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor