Sniper Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Level 15 nu Lite farligt där? En Giant Tiger, Champion Tiger + några Young Tigers och Tigers.. Jag och en Till dödade Giant Tigern fick 600 i exp ¨ EDIT: StellHell ,jag samlade inte in Tiger tänder men gjorde än då de dära questionen där man skulle döda 20 Young Tigers, 1 Champion Tiger, 20 Tigers.. Jag fick cirka 6300 xp när jag dödade en White Tiger Giant (lvl 18+) själv @Hästfrågor Man kan köpa såkallade Recovery Potions till hästen, har samma funktion som vanliga pots... @StellHell @ första posten... Att det laggar måste inte bero på att deras servar är dåliga... Det beror till ca 70-80 % på ens egen internet uppkoppling... Och gärna lite creds till mig som fixade dom flesta bilderna i först posten Redigerad 19 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Lägg till mig, jag heter epix på Aege. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Lägg också till mig Rabarben på Aege. Men laggar ni också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Lägg också till mig Rabarben på Aege. Men laggar ni också? Japp men bara i städerna, om ni känner för det kan ni ju också lägga till mig på Aege ZcruweN heter jag där, gjorde en ny efter att Sniper sa att jag hade gjort fel så ja är bara lvl 7 än så länge spelar nästan aldrig men det kommer bli mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Rätt nöjd ändå... tog mig från lvl. 12 till lvl. 15 hyffsat fort. Tar en jävla tid att levla när man kör Sniper-taktiken. Men men, har över 400 sp att laja med för tillfället, lär bli ännu mer när jag når lvl. 18. En hel del mer. Btw., fatta besviken jag blev när jag gjorde klart questet och bara fick 28200 exp. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Rätt nöjd ändå... tog mig från lvl. 12 till lvl. 15 hyffsat fort. Tar en jävla tid att levla när man kör Sniper-taktiken. Men men, har över 400 sp att laja med för tillfället, lär bli ännu mer när jag når lvl. 18. En hel del mer. Btw., fatta besviken jag blev när jag gjorde klart questet och bara fick 28200 exp. =( Samma här... minns fortfarande hur jag trodde att jag skulle få så mycket xp (då skulle det motsvarat 2 levlar) Nu kanske 2/3 av en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Synd att det finns så lite servrar. Om de bara finns 4 servrar är det ju klart att dom blir överfulla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) *Ta bort* Redigerad 19 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Synd att det finns så lite servrar. Om de bara finns 4 servrar är det ju klart att dom blir överfulla! Den koreanska versionen har 18 servrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Den koreanska versionen har 18 servrar... Går det inte att göra OT-server på detta? SOm på tibia typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Rätt nöjd ändå... tog mig från lvl. 12 till lvl. 15 hyffsat fort. Tar en jävla tid att levla när man kör Sniper-taktiken. Men men, har över 400 sp att laja med för tillfället, lär bli ännu mer när jag når lvl. 18. En hel del mer. Btw., fatta besviken jag blev när jag gjorde klart questet och bara fick 28200 exp. =( Ska vi spela någon dag tillsamans för vi e ju typ i samma level ¨ Måste göra 2 Questions en me att döda så jag får kartor som du har på bilden + sammla stenar för Stone Ghosts.. Plus måste jag fixa tiger tänder.. Men värsta segt , vilken av dem gör jag först? E på andra akten på döda tigrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Någon som är inne på Silkroad och kan hjälpa mig? Jag heter rabarben.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Disconnected to the server... disconnected...disconnected... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Disconnected to the server... disconnected...disconnected... Jag vet... det är så jobbigt! Det är bara att pröva många gånger så går det sen! Cortez.. du kan väl skriva till mig på silk sen när du kommer in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 JAg e inne i silkroad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jag med... Jag är lvl 21 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vad händer om man trycker på Knappen Restart i om man innan tryck på knappen Esc ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 JAg e inne i silkroad Vad heter du på silkroad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vad händer om man trycker på Knappen Restart i om man innan tryck på knappen Esc ? Restart - Logga ut. Du kommer till din Char meny. Exit - Stäng av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Restart - Logga ut. Du kommer till din Char meny. Exit - Stäng av spelet. Tackar , trodde om man klickade Restart så försvann gubben eller att man fick börja om från början @ Rabarben jag heter iweX inne i spel jag var bort aigår då var jag inne på Silkroad satt å lata mig i en gång EDIT: uppdaterar dem svensk tid eller koreanstid för man kommer inte in >< server öppnar 16:00 undra om de e koreansk tid eller svensk.. Redigerad 20 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts