rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Nej du köper de inte , De e ett helskärms program du laddar ner installen. EDIT: finns en snabbare sida på typ Sidan 10-13 i denna Topic. Doh synd att jag inte såg den. Är på 69 % nu. Men så man laddar ner hela silkroad eller? Så att jag får hela silkroad. EDIT: Sedan när jag börjar.. .Kan jag få lite hjälp av någon då? Typ msn eller om någon vill spela med mig? Redigerad 19 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Doh synd att jag inte såg den. Är på 69 % nu. Men så man laddar ner hela silkroad eller? Så att jag får hela silkroad. EDIT: Sedan när jag börjar.. .Kan jag få lite hjälp av någon då? Typ msn eller om någon vill spela med mig? Ja du måste ladda ner hela de e bara installeringsfilen.. Jag kan hjälpa dig, adda skoterprovs2@msn.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ja du måste ladda ner hela de e bara installeringsfilen.. Jag kan hjälpa dig, adda skoterprovs2@msn.com När jag var på 92% så hängde datorn sig och jag blev tvungen att starta om :'( Var finns den snabbaste sidan att ladda ner på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Men alltid en fet tjockis på dina natur bilder som sabbar allting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 När jag var på 92% så hängde datorn sig och jag blev tvungen att starta om :'( Var finns den snabbaste sidan att ladda ner på? Sida 12 i denna topic. skrivit av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Men alltid en fet tjockis på dina natur bilder som sabbar allting Javet... hon försvinner aldrig! Hon ploppar fram när bilderna tas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Snälla Sniper.. Du behöver inte skriva ett inlägg i timmen med en screen i varje inlägg.. GTAsajten är inget webhosting forum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Snälla Sniper.. Du behöver inte skriva ett inlägg i timmen med en screen i varje inlägg.. GTAsajten är inget webhosting forum.. Hehehe... Visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Vad ska man göra sedan när man laddat ner alla filerna? Man får ju 3 filer och exe filerna går inte att använda? edit håller på att installera nu Redigerad 19 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Har gjort en liten make-over på första posten igen. Hoppas det gör att vi slipper samma sorters frågor hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Level 15 nu Lite farligt där? En Giant Tiger, Champion Tiger + några Young Tigers och Tigers.. Jag och en Till dödade Giant Tigern fick 600 i exp ¨ EDIT: StellHell ,jag samlade inte in Tiger tänder men gjorde än då de dära questionen där man skulle döda 20 Young Tigers, 1 Champion Tiger, 20 Tigers.. Redigerad 19 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Level 15 nu Lite farligt där? En Giant Tiger, Champion Tiger + några Young Tigers och Tigers.. Jag och en Till dödade Giant Tigern fick 600 i exp ¨ EDIT: StellHell ,jag samlade inte in Tiger tänder men gjorde än då de dära questionen där man skulle döda 20 Young Tigers, 1 Champion Tiger, 20 Tigers.. Okej. Den questen buggar sig iaf för en del, och då måste man lämna in tänderna innan den börjar räkna kills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hur skaffar man en häst? Kan hästen dö? Vad händer då? Måste man köpa en ny då? Något mer jag borde veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hur skaffar man en häst? Kan hästen dö? Vad händer då? Måste man köpa en ny då? Något mer jag borde veta? När du blir lvl 10 kan du köpa hästar. Dom kostar 1200guld och kan dö. När dom dör fösvinner dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Glöm inte att hästen försvinner också om man går av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Jag kommer aldrig in :'( När är det lättast att komma in? EDIT: Var inne nyss.. vilka monster ska man hunta när man är level 1 ? Redigerad 19 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Okej. Den questen buggar sig iaf för en del, och då måste man lämna in tänderna innan den börjar räkna kills. Har redan gjort färdig killsen å ska just lämna in, vart hittar jag uppdraget Me Tänderna då? @ rabarben typ 6-14 sen kommer man inte in å jag menar på Morgonen! Redigerad 19 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Har redan gjort färdig killsen å ska just lämna in, vart hittar jag uppdraget Me Tänderna då? @ rabarben typ 6-14 sen kommer man inte in å jag menar på Morgonen! Jag försökte chatta med dig på silk men du var inte inne sa dom... vad heter du på silkroad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vart hittar jag uppdraget Me Tänderna då? Kolla första posten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts