iweX Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 18-20.. Ok dödade en Black Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 ÄLSKA HOTAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag å Cortez eller nån iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag i Hotan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag i Hotan! Hur får du bort HUDEN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Hur får du bort HUDEN? Jag har alltid hud... Redigerad 18 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag har alltid hud... Amen på dem andra bilderna syns inte den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Amen på dem andra bilderna syns inte den Man kan inte ta bort huden på spelarna.... men HUD:en tar man bort med F12 Thief Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ska de fixa problemen med servrarna eller måste man sitta och logga in 20 gånger i rad så länge man spelar det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Har du modem eller? Nepp. World of Warcraft laggar inte alls för mig, inte ens i Ironforge, men detta spel laggar ibland. Undrar vad problemet kan vara. Annars är spelet ashärligt. Redigerad 19 februari, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 HOTAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Man kan inte ta bort huden på spelarna.... men HUD:en tar man bort med F12 Thief Print screen + F12 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Håller på att ladda ner silkroad . Är det något speciellt jag ska tänka på när jag joinar? Någon speciell värld som alla gtasajtare är på? Suck 52kb/sek finns det ingen snabbare sida att ladda ner det på? Redigerad 19 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Håller på att ladda ner silkroad . Är det något speciellt jag ska tänka på när jag joinar? Någon speciell värld som alla gtasajtare är på? Suck 52kb/sek finns det ingen snabbare sida att ladda ner det på? LÄS I TOPICEN! Där står ALLT du behöver veta __________________________________________________________ Såhär går det när man springer ut ensam i ett lvl 50+ ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Just det Vad dum jag va. Då joinar jag Aege. Men laddar man ner hela spelet heller? Tycker att 502.9mb är stort för en installationsfil Redigerad 19 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Visst är det vackert (Taget i HOTAN!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Just det Vad dum jag va. Då joinar jag Aege. Men laddar man ner hela spelet heller? Tycker att 502.9mb är stort för en installationsfil Du laddar ner clienten... @ Sniper Print screen + F12 så försvinner Huden på korteN? Redigerad 19 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Du laddar ner clienten... @ Sniper Print screen + F12 så försvinner Huden på korteN? Clienten? Vadå? Man laddar väl ner spelet? Jag har inte silkroad! Är det något man måste köpa eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Clienten? Vadå? Man laddar väl ner spelet? Jag har inte silkroad! Är det något man måste köpa eller? Nej du köper de inte , De e ett helskärms program du laddar ner installen. EDIT: finns en snabbare sida på typ Sidan 10-13 i denna Topic. Redigerad 19 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Du laddar ner clienten... @ Sniper Print screen + F12 så försvinner Huden på korteN? JAAA! Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts