Cortez Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) En liten detalj bara... Hotan är den tredje staden och inte den andra Jag dödade en White Tiger Giant ENSAM! Jag fick 4500 xp och 1500 SP !! Edit: Tog en till White Tiger Giant + 4 Black Tigers och 1 White tiger sen... fick ÖVER 8000 xp och 2500 SP!! Det tog 35 HP pots och 10 SP pots...! Trevligt.. Jag fattar inte riktigt hur man andvänder magi i spelet.. finns det nån guide till det? Och finns det nåt annat sätt att bli av med förgiftad status utan att vänta ut den? Redigerad 17 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Är det därför du är i party med 2 andra som du dödade den ensam? Om du spelar SRO så vet du vad ett Exp Disturbution Party är... och varför man är med i ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Trevligt.. Jag fattar inte riktigt hur man andvänder magi i spelet.. finns det nån guide till det? Och finns det nåt annat sätt att bli av med förgiftad status utan att vänta ut den? Om du vill bli av me förgifting klickar du på en Unversal Pill eller nått liknade heter den.. Magi använder du genom att satsa så du får krafter sen klcikar du "ADD" och drar ner dem till skärmen oftas i mitten, sen klickar du på siffran då anväder du magin. EDIT: Varför kommer man inte in på nån server? Redigerad 17 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag tog tillfället i akt och uppdaterade första posten med ett par bilder som hjälper en väldigt mycket. Ganska jobbigt att kolla igenom alla sidor varje gång för man inte hitta något. *klappar stell på hövet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Om du vill bli av me förgifting klickar du på en Unversal Pill eller nått liknade heter den.. Magi använder du genom att satsa så du får krafter sen klcikar du "ADD" och drar ner dem till skärmen oftas i mitten, sen klickar du på siffran då anväder du magin. EDIT: Varför kommer man inte in på nån server? Tackar. Jag kommer inte heller in på någon server. Inte gjort det sen kl 15.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Tackar. Jag kommer inte heller in på någon server. Inte gjort det sen kl 15.00 Kommer inte in i deras hemsida heller.. kanske har lite problem just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Tackar. Jag kommer inte heller in på någon server. Inte gjort det sen kl 15.00 Dem skulle typ ha en grej kl 10 imorse. Fast när jag kom in så bugga de fast >< Kom in nyss E vid typ Chi'in Tomb Redigerad 17 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag är lvl 19... Jag försökte ta mig till Hotan... det gick bra tills jag sprang in i 20 st Red-Eyed Ghosts, som är lvl 40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag är lvl 19... Jag försökte ta mig till Hotan... det gick bra tills jag sprang in i 20 st Red-Eyed Ghosts, som är lvl 40 Minns du hur hårt dom slog ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Minns du hur hårt dom slog ? 8000 Tror jag... Dom kom 10 st och tog min häst på ½ slag och dödade mig ganska snabbt.... Kolla på bilden... jag har all MP kvar... vilket betydde att dom dödad mig INNAN jagens han slå dom 1 slag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 8000 Tror jag... Dom kom 10 st och tog min häst på ½ slag och dödade mig ganska snabbt.... Kolla på bilden... jag har all MP kvar... vilket betydde att dom dödad mig INNAN jagens han slå dom 1 slag Efteråt bildade dom en cirkel omkring dig -Damm nub lol -yeah rofl -he got pwned -nub.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Efteråt bildade dom en cirkel omkring dig -Damm nub lol -yeah rofl -he got pwned -nub.. Skulle vilja se dig ens komma fram till The Dead Ravine .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Skulle vilja se dig ens komma fram till The Dead Ravine .... Min gubbe är lvl 60 så säg inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Min gubbe är lvl 60 så säg inget Ska vi slå vad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ska vi slå vad... Njaaäee.. har inga pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 En liten fråga sniper. Du har sagt till alla att SP farma och alltid ligga 9lvls under sin exp lvl. men när jag ser dina hotbars så verkar det som du har runt lvl 12 eller högre på dina skill lvls. Och din SP pool verkar inte vara så stor heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 En liten fråga sniper. Du har sagt till alla att SP farma och alltid ligga 9lvls under sin exp lvl. men när jag ser dina hotbars så verkar det som du har runt lvl 12 eller högre på dina skill lvls. Och din SP pool verkar inte vara så stor heller. Japp Jag är lvl 19 och har lvl 17 skills... En kille sa att jag inte behövde farma... men jag ångrade mig.. så nu måste jag farma norr om downhang, när jag är lvl 26 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Skulle vilja se dig ens komma fram till The Dead Ravine .... Hur får man såna däraa (Guild) ? de står de ei chatten. LEVEL11!! EDIT: E vid Tomb. LEVEL12 Redigerad 18 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Japp Jag är lvl 19 och har lvl 17 skills... En kille sa att jag inte behövde farma... men jag ångrade mig.. så nu måste jag farma norr om downhang, när jag är lvl 26 Okej. Är lvl 15 med typ 700sp just nu. ska vänta till lvl 17 sen lvla upp min skill en lvl till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts