Blues Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 När jag försöker bli medlem kommer det upp en ruta där det står "Wrong factor is called". Hjälp! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Returning Scroll.. dom är väll dyra? Såg nån som sålde 3st för 6000 Me omg, 3 för 6000 är ju billigt. Dom finns att öpa från "riktiga" säljare för 5000/styck, och det är bara för en Beginner's scroll. En mer avancerad kostar 10000. >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 När jag försöker bli medlem kommer det upp en ruta där det står "Wrong factor is called". Hjälp! :'( Skriv bara lite annat så funkar det, hatar när man missar nåt så hittar asen nåt "you are too nub to join" ah jaså, så får man typ fylla i allt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Alla som hatar killstealers räcker upp en hand! Så jävla jobbigt när folk tar ens mobs, speciellt bandit archers för dom är det ju alltid så få av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Nån som har ett tips på hur man får dom 8 budda sakerna längst ner i syd-ost?? Alla dom dära konstiga spökena attackerar ju mig!! btw, jag är lvl. 8 Jag har Silkarmor infantry sword + infantry shield... har precis börjat med exorcisst questet Silkroad ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Nån som har ett tips på hur man får dom 8 budda sakerna längst ner i syd-ost?? Alla dom dära konstiga spökena attackerar ju mig!! btw, jag är lvl. 8 Jag har Silkarmor infantry sword + infantry shield... har precis börjat med exorcisst questet Silkroad ÄGER Du ska ju döda spökerna för att få dom där delarna, bara pumpa pumpa pumpa tills du har alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Du ska ju döda spökerna för att få dom där delarna, bara pumpa pumpa pumpa tills du har alla SHIT! Det är ju typ omöjligt! Det var ju säkert minst 30 st där! Redigerad 1 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Skriv bara lite annat så funkar det, hatar när man missar nåt så hittar asen nåt "you are too nub to join" ah jaså, så får man typ fylla i allt igen Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Vad menar du? Ifrågsätt mig aldrig jag kan inte svara ändå förresten gjorde en ny gubbe nu, Sakic heter jag nu istället Redigerad 1 februari, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 E Silkroad gratis? Verkar ju helkul. Har alltid velat att bara hoppa på en häst och rida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 E Silkroad gratis? Verkar ju helkul. Har alltid velat att bara hoppa på en häst och rida Som så många gånger tidigare sagts; ja det är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Det är gratis och kommer alltid att förbli gratis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Yey! *hoppar runt och drar armarna upp och ner* Wieee. Ska ladda ner det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Du ska ju döda spökerna för att få dom där delarna, bara pumpa pumpa pumpa tills du har alla Klarde det nu lvl 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Klarde det nu lvl 11 Grattis Själv dödar jag Bandit Archers för att få några maps, men dropraten är låg som attans Lvl 15 är jag nu föresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Om ni vill tjäna pengar köp saker från affären och sälj det till idiot priser och låt datorn stå på en natt. 100 % garanti på pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Grattis Själv dödar jag Bandit Archers för att få några maps, men dropraten är låg som attans Lvl 15 är jag nu föresten. Det ska ja göra efter att jag dödat dom där träden (exorcistens 1:a quest). Var finns "Adventurer in Jangan"? (Med Jangan s menar jag området där man börjar + staden...tror den hette jangan)... Kan nån förklara det där med "häst-scrolls"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Det ska ja göra efter att jag dödat dom där träden (exorcistens 1:a quest). Var finns "Adventurer in Jangan"? (Med Jangan s menar jag området där man börjar + staden...tror den hette jangan)... Kan nån förklara det där med "häst-scrolls"? Adventurer tror jag är i mitten av staden, kan ju läsa om questet om du trycker på "q" in game annars. EDIT: ah hon är i "mitten" av staden, om du vet var centret är liksom, är det vid en sida där. lätt att hitta man kan köpa hästar så man åker nånstans mycket snabbare och bekvämare, sen när man ska tillbaka så använder man ett scroll som förflyttar dig till Jangan på några sek. Redigerad 2 februari, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Man kan köpa hästar så man åker nånstans mycket snabbare och bekvämare, sen när man ska tillbaka så använder man ett scroll som förflyttar dig till Jangan på några sek. Så man kan inte ha "pets" som i WoW?? Det finns många bra guider på www.silkroadonline.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Så man kan inte ha "pets" som i WoW?? Det finns många bra guider på www.silkroadonline.org Jag har läst nåt om "Något" som skulle hjälpa en men när den atackerar så exploderar den.. kanske sedan man kan få djur, har sett folk med bågar ha en fågel ovanför sig. EDIT: http://img205.imageshack.us/img205/3628/fgel7dd.th.jpg Fågel Redigerad 2 februari, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts