Sniper Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 När jag började spela spelet så tröttnade jag direkt. Orka spela ett spel där man inte kan välja raser. Jag hade tänkt mig liksom som WoW. Lite olika figurer. Men det fanns inte så mycket att välja mellan. Men om man gillar RPG spel så är nog SilkRoad ballt men jag gillar action. Spela lite... gå upp några lvls så ser du action... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 LEVEL 9!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 LEVEL 9!! OMGOMGOMG!!! GRATTIS!!! Grats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Var kan man hitta den där lille snubbens skor som blivit kidnappad? Man får questen av "Village chief". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Var kan man hitta den där lille snubbens skor som blivit kidnappad? Man får questen av "Village chief". Döda one eyed monsters, så tappar dom skorna. fick dom på första killen och en annan gång typ.. 7 så är inte mycket Hew @ känn dig ägd Redigerad 16 februari, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Var kan man hitta den där lille snubbens skor som blivit kidnappad? Man får questen av "Village chief". Du ska döda massor av one-eyed ghosts, de är lite öster om där du dödade mangyangs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Döda one eyed monsters, så tappar dom skorna. fick dom på första killen och en annan gång typ.. 7 så är inte mycket Hew @ känn dig ägd Vilken lvl är du på nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Vilken lvl är du på nu? Jag är stolt över min gubbe på lvl 9 :"> Men min data är paj, får den kanske ikväll *känner ensamheten drar över mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Börjar tanka nu... Ser riktigt skojigt ut. Lite roligare än Tibia iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Lvl 18 snart... Lite lat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Va fan ni e i lvl 18 (typ) Jag har levlat upp på typ 3 timmar till 9:0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Va fan ni e i lvl 18 (typ) Jag har levlat upp på typ 3 timmar till 9:0 Jag har spelat mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag har spelat mycket... Ja å nu måste jag typ få 17 i exp å de tar ju as länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag är lvl 18 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Skryt sniper skryyyyt!!! Röv fick min data nu, skitglad, alla saker är borta (omformera om mm) Så nu sitter jag här och laddar hem Silkroad och War Rock massa program men sätter virusprogramet på högsta säkerhet.. vill inte ha skit på min dator igen asså Får spela Sk sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Vilken är den högsta leveln man kan få...? Har för mig att man kan komma till 64, men går det högre? Även om jag har långt dit. ^^ Redigerad 16 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Vilken är den högsta leveln man kan få...? Har för mig att man kan komma till 64, men går det högre? Även om jag har långt dit. ^^ Var det inte 60 då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Var det inte 60 då ? Jag antog det p.g.a. vissa vapen och andra saker kräver level 64 för att kunna andvändas, så då måste man ju kunna komma till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag antog det p.g.a. vissa vapen och andra saker kräver level 64 för att kunna andvändas, så då måste man ju kunna komma till den? Säker på att det inte är europa versionen då ? för den har jag för mig ska vara till 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Högsta lvln är 60, det är en cap där... men på koreanska så är det 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts