Sniper Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ägd av 3 Chajikis 2 Chajiki Champions 2 Chajiki Giants Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jag o min RL polare skapade nya chars nu efter att ha förstått att våra sög.. Jag - Bice: INT Ice/bow. Han - Mutta: STR Glaive/Lightning. Satsar 2:1 upp till lvl 10, sen 3:0. lvla upp till 5, skaffa första mastery på båda. lvla upp till 12 och skaffa lvl 7 på masterys. Sen SP farma till lvl 16. vad händer efter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Är det segt att styra er gubbe? För hos mig måste man hålla in en halv sekund, sen så springer han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Har efter påtryckningar från Siana skaffat mig ett konto. Sanaya, lvl 8, svärd och eld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag o min RL polare skapade nya chars nu efter att ha förstått att våra sög.. Jag - Bice: INT Ice/bow. Han - Mutta: STR Glaive/Lightning. Satsar 2:1 upp till lvl 10, sen 3:0. lvla upp till 5, skaffa första mastery på båda. lvla upp till 12 och skaffa lvl 7 på masterys. Sen SP farma till lvl 16. vad händer efter det? Du ska ha dina masteries 9 lvls UNDER din lvl... sen ska du farma NÄR du blir lvl 16... tills dess så ska du försöka levla upp till 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Liten overview av min gubbe. Kan jag fortsätta med den eller är den ett dött fall? Va fan skulle man satsa på de blåa och den röda raden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Fan, sitter vid pappas data, min paja lite grann, saknar SilkRoad (datanörd ) men fan, har lagt till lite as på listan om någon känner sig mobbad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Du kan lägga till mig på listan Btw, är det nån som behöver en return scroll? *Edit*: Jag heter hubbert där också Redigerad 16 februari, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Vart hittar jag Yangyun? Har gjort ett uppdrag åt han.. EDIT: level 8 Redigerad 16 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Aff aff.. Bandit Archers är en riktig pärs för en Bowman.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Vart hittar jag soldaten Yangyun? Redigerad 16 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Vart hittar jag soldaten Yangyun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Visst e de Jang city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Där ser man, trevlig karta när man glömt bort ställen. Spelet är ganska skoj men servrarna är hyggligt ostabila.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Fan, sitter vid pappas data, min paja lite grann, saknar SilkRoad (datanörd ) men fan, har lagt till lite as på listan om någon känner sig mobbad Groar, jag är utfryst. Kvaellsvard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Snart lvl 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Installerar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ja har sålt lite saker... så nu har jag 500 000 + Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) När jag började spela spelet så tröttnade jag direkt. Orka spela ett spel där man inte kan välja raser. Jag hade tänkt mig liksom som WoW. Lite olika figurer. Men det fanns inte så mycket att välja mellan. Men om man gillar RPG spel så är nog SilkRoad ballt men jag gillar action. Redigerad 16 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Påväg hem nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts