Sniper Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 En liten fråga! Det du menar med att det "kostar" är det för att man ska lvla ordentligt eller om man ska lyckas riktigt bra i spelet or wut? Om man ska lyckas PvP:a och möjligtivs levla. $34 är nog den exakta summan (PT+ och Pet) men utöver det så finns det annat man kanske köper. PT+ är egentligen nödvändigt för fair-pvp, men det finns inget rättvist i pvp i SRO nuförtiden; den tiden är förbi. Pet är endast nödvändig för levlandet eftersom den plockar upp all loot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Så när jag kommer upp i högre lvlar är det nästan omöjligt utan pet? Var kan jag ladda ner esro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Så när jag kommer upp i högre lvlar är det nästan omöjligt utan pet? Var kan jag ladda ner esro? Om jag inte misstar mig helt fel så missade han nog ett "C" i namnet http://www.ecsro.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Så när jag kommer upp i högre lvlar är det nästan omöjligt utan pet? Var kan jag ladda ner esro? Nja, utan pet går väl, men utan premium+ är det så gott som omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Nja, utan pet går väl, men utan premium+ är det så gott som omöjligt. Näe, inte om du är Euro och lvlar i team partys. Men Pets är nästan oundvikligt att ha om du ska grinda effektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Då får jag väll sluta med mitt älskade silkroad online och börja spela på private server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Då får jag väll sluta med mitt älskade silkroad online och börja spela på private server Kom du ens över 70? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Kom du ens över 20? Fix'd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Fan såna elitister ni har blivit... Låt folk testa på spel och låt dem vara n00bs. Ni spelar ju inte ens längre, så på det sättet vinner han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Fan såna elitister ni har blivit... Låt folk testa på spel och låt dem vara n00bs. Ni spelar ju inte ens längre, så på det sättet vinner han. Vinner vadå? Och om du syftade på min "Fix'd" så var det för att han inte hade koll på Globals, som det är sprängfullt med. Men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Vinner tråden ofc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 (redigerad) Vinner tråden ofc. lul börja spela på private server Det är att rekommendera därför att det är 10x EXP/SP. Leta runt lite på sidan som ZcruweN skrev om så hittar du det nog. OH YES. 15xEXP/SP Event från idag! Det var fake... jag märkte inte nån increase... Redigerad 17 januari, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Om någon fortfarande är intresserad. Silkroad 2 unveiled Tydligen så är det ett nytt projekt som Joymax har börjat på. Preliminär release: 2010. (Antagligen bara i Sydkorea då. Jag gissar att iSRO2 kommer 2011) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts