iweX Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Har reggat mig på hemsidan va gör jag sen? EDIT: Ska de ta 2 timmar att ladda ner installeN? Redigerad 15 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Eftersom jag inte kan döda något skoj med bara lvl 7 i lightning och spear så har jag spammat ut lite skills lite här o var som jag tycker låter bra.. Får bli en ny gubbe om jag ska göra en striktare build. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Okej va gör man när man ladda ner installen och installerat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Okej va gör man när man ladda ner installen och installerat ? Vad du vill Men jag skulle nog spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Vilken server e bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Eh, när man loggar in kommer jag till sidan där man blir medlem....? lol..? Stabilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Vilken server e bäst? AEGE rekomenderar jag för där är många andra från sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 AEGE rekomenderar jag för där är många andra från sajten Jupp där e jag heter iweX men jag hittar fan inte tebax till staden Hur får man mer Hp? Hur satsar man när man går upp en level? Vart köper/säljer man grejor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Jupp där e jag heter iweX men jag hittar fan inte tebax till stadenLol använd Map (M) Hur får man mer Hp? Vila (N) eller använd Potions som du köper på Apotek Hur satsar man när man går upp en level?Du ska aldrig Satsa Skillpoints det blir svårare att gå upp en level och sånt.. Vart köper/säljer man grejor? I staden på olika ställen, du trycker på kartan (M) och så trycker du på staden så ser du en karta över staden.. BTW Jag rekomendrerar att läsa igenom tråden för viktig information.. Redigerad 15 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Jag e i lvl 3 nu EDIT: Hur slår man bättre/snabbare? Redigerad 15 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Varför får jag "Message String Error" när jag öppnar .exe filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Du ska aldrig Satsa Skillpoints det blir svårare att gå upp en level och sånt.. Lite fel här... Det går fortare att gå upp i lvl, men det blir svårare för dig sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Lite fel här... Det går fortare att gå upp i lvl, men det blir svårare för dig sen Va skulle man göra när man va i lvl 5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ägd MEN WTF?! Är DU Toxie? Gah, varför sa du inte det igår för. Trodde du var någon random n00b som letade polare. =P Jag har iaf. ännu en ny; Torbjorn. Eftersom Torbjörn inte funkar. Get it? Get it? Ah, screw it. Hursomhelst ska jag inviga honom nu. På Aege. Får ni för er att lägga till mig på friends-listan som Sniper, säg till innan att ni är från GTAsajten... annars ger jag er onda ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Här blir JAG ägd av ett lvl 32 monster... Edit: Earth Taoist heter den... Redigerad 15 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jag e i lvl 6 nu xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Liten overview av min gubbe. Kan jag fortsätta med den eller är den ett dött fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Liten overview av min gubbe. Kan jag fortsätta med den eller är den ett dött fall? Tveksamt... du är väldigt farligt nära en hybrid... Men annars så är det lungt Edit: Du har välkdig lite skill point! Du måste farma vid lvl 16... Redigerad 15 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Åh, jag vill också lira :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts