ZcruweN Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Är ny i silkroad online och har några frågor om det. 1. Vad använder man tablet sakerna till? 2. Har sett att vissa har djur med sig. Va e dom bra för och kan dom försvinna/dö? 3. Har även sett att vissa har typ 2 kristaller runt huvudet. vrf? Tack för hjälpen 1. Alchemy, inte satt mig in i hur man använder det. 2. Djuren kan plocka upp saker åt personerna etc etc. 3. Garment, shoulder skydd. På tal om ingenting, har startat en ny på Aege lvl 10 vars namn är Shitoro då jag hade fuckat upp min förra ganska mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Är ny i silkroad online och har några frågor om det. 1. Vad använder man tablet sakerna till? 2. Har sett att vissa har djur med sig. Va e dom bra för och kan dom försvinna/dö? 3. Har även sett att vissa har typ 2 kristaller runt huvudet. vrf? Tack för hjälpen 1. ? 2. Vargen kan slåss åt en, Kanin/Apa är bara husdjur. Vargen kan dö, men går att återuppliva, vet inte med apan/kaninen. 3. Det är vissa axelskydd som ser ut så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 1. ? 2. Vargen kan slåss åt en, Kanin/Apa är bara husdjur. Vargen kan dö, men går att återuppliva, vet inte med apan/kaninen. 3. Det är vissa axelskydd som ser ut så. 1. Det är alchemy tabletter som du senare med hjälp av olika elements kan göra till stenar för att enchanta vapen/eq's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Bumpar lite för att säga att det är en enorm press på inloggningsservrarna just nu,har försökt i en halvtimme (o kom in,sen så dampade xfire o det stängs ner ) så det blir väl en halvtimme till att wastea på att slå in den där jävla verifikationskoden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Bumpar lite för att säga att det är en enorm press på inloggningsservrarna just nu,har försökt i en halvtimme (o kom in,sen så dampade xfire o det stängs ner ) så det blir väl en halvtimme till att wastea på att slå in den där jävla verifikationskoden Jo , den e seg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Kommer alltid in inom 5 minuter. Beror ofta på hur snabbt internet man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Kommer alltid in inom 5 minuter. Beror ofta på hur snabbt internet man har. HAHAHA, De beror ju på mer hur fort du skriver koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) HAHAHA, De beror ju på mer hur fort du skriver koden. Icke! På ett LAN var jag på en typ 1mbit/s lina... tog ÅR att logga in... satt mer än en timme. Direkt när jag kom hem testade jag att logga in, kom in på andra försöket. Lätt och smidigt. Det är anslutningen mellan dig och servern efter att du skrivit in Image verification Code som gör tricket. Så på sätt och vis så beror det på hur fort man skriver in koden, men lite långsökt __________________________ Kolla in detta, alla nya skills http://www.youtube.com/watch?v=Qri5zoQiXb4 Särskilt Toppis borde kolla in detta. Archers kan nu både stunna, knockback:a och skjuta på flera mål =D Arrowcombo = Knockback Strongbow = Stun imo så är det Bladers som tjänat minst på dem nya skillsen. Nukers eller Archers han tjänat mest. Redigerad 11 april, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Blablabla. Hur snabbt internet har du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Icke! På ett LAN var jag på en typ 1mbit/s lina... tog ÅR att logga in... satt mer än en timme. Direkt när jag kom hem testade jag att logga in, kom in på andra försöket. Lätt och smidigt. Det är anslutningen mellan dig och servern efter att du skrivit in Image verification Code som gör tricket. Så på sätt och vis så beror det på hur fort man skriver in koden, men lite långsökt __________________________ Kolla in detta, alla nya skills http://www.youtube.com/watch?v=Qri5zoQiXb4 Särskilt Toppis borde kolla in detta. Archers kan nu både stunna, knockback:a och skjuta på flera mål =D Arrowcombo = Knockback Strongbow = Stun imo så är det Bladers som tjänat minst på dem nya skillsen. Nukers eller Archers han tjänat mest. Och hur vet du att det inte bara var tur den gången då? det verkar helt ologiskt att det beror på linan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Hur snabbt internet har du då? 100 mbit/s Fiberlan Och hur vet du att det inte bara var tur den gången då? det verkar helt ologiskt att det beror på linan. Tro mig, både jag och Topp3 satt typ halva natten och loggade in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Uhm.... Jag vet inte riktigt m jag vill hålla med er om vad det gäller vilken sorts lina man har. Jag hade 2mb innan och jag kunna logga in utan problem. Nu sitter jag med 5mb och jag har då inte stött på några problem. Så jag tror inte på det med linan som ni snackar om. Allt handlar om tur egentligen, att man loggar in vid rätt tillfälle då det är mindre folk på servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Uhm.... Jag vet inte riktigt m jag vill hålla med er om vad det gäller vilken sorts lina man har. Jag hade 2mb innan och jag kunna logga in utan problem. Nu sitter jag med 5mb och jag har då inte stött på några problem. Så jag tror inte på det med linan som ni snackar om. Allt handlar om tur egentligen, att man loggar in vid rätt tillfälle då det är mindre folk på servern Sant, men på alla "peaktimes" så är det linan som spelar stor roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Lite bilder från lite utav min spel period (inga kommentarer på dem) http://img220.imageshack.us/img220/7712/sro2007012115053694qs1.jpg http://img292.imageshack.us/img292/2618/sro2007031218375105ie3.jpg http://img292.imageshack.us/img292/2638/sro2007042110563718mv6.jpg http://img292.imageshack.us/img292/3867/sro2007041618463643pu3.jpg http://img292.imageshack.us/img292/2245/sro2007042119580425fa2.jpg Äsch då,ni får se bilderna i pytte format ^^ Redigerad 22 april, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Lite bilder från lite utav min spel period (inga kommentarer på dem) *BILDER* Äsch då,ni får se bilderna i pytte format ^^ Är det gamla bilder? Kan inte se skillnaden pga litet format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Är det gamla bilder? Kan inte se skillnaden pga litet format Nä.. Dom är färska,tog dom för någon/några veckor sen.. Har slutat nu,orkade inte med det här jävla inloggningssystemet mer. Btw,3 nya servrar kommer startas Herkules,Odin,och P??? (far till den lilla sjöjungfrun) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Nä.. Dom är färska,tog dom för någon/några veckor sen.. Har slutat nu,orkade inte med det här jävla inloggningssystemet mer. Btw,3 nya servrar kommer startas Herkules,Odin,och P??? (far till den lilla sjöjungfrun) Poseidon? Såg iaf att dem råkade läcka ut det... men 20+ servrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Poseidon? Såg iaf att dem råkade läcka ut det... men 20+ servrar.. Jajamen! Men roligt var det (att spela) Kommer säkerligen börja spela igen,men som det är nu så ser det faktiskt mörkt ut,finns nästan inga ställen som går att grinda på >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Jajamen! Men roligt var det (att spela) Kommer säkerligen börja spela igen,men som det är nu så ser det faktiskt mörkt ut,finns nästan inga ställen som går att grinda på >.< Grindningen är det minsta problemet... oroa dig däremot för ekonomin Vilken lvl är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Grindningen är det minsta problemet... oroa dig däremot för ekonomin Vilken lvl är du? Level 31 Ekonomin är dock god för mig,har 13 miljoner.(och grejer för säkert 2-3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts