Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Började spela detta igår, jag kunde inte förut pga bluescreens :'(

Verkade som min programvara i min trådlösa antenn inte var uppdaterad.

Är nu Level 7, som min kompis. (Han sitter fast i Donwhang, eftersom vi warpade dit och var typ lvl 5, och kunde inte komma tillbaka tills vi warpade tillbaks, och han glömde ställa respawn point till Jangan :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Började spela detta igår, jag kunde inte förut pga bluescreens :'(

Verkade som min programvara i min trådlösa antenn inte var uppdaterad.

Är nu Level 7, som min kompis. (Han sitter fast i Donwhang, eftersom vi warpade dit och var typ lvl 5, och kunde inte komma tillbaka tills vi warpade tillbaks, och han glömde ställa respawn point till Jangan :lol:

Server + namn? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, jag äger er alla ändå. Lvl 50 is the shit. :P Självklart gills inte Toxies lvl 64, för att han är en fisk.

Iallafall, jag ska nog ta en liten paus med SRO tills jag skaffat en apa. Det känns värdelöst att grinda på Ishades/Hashades utan en. Hade jag en apa skulle jag inte behöva buffa, inte behöva röra mig och inte använda HP pots ens en gång. Hur härligt som helst att bara ställa sig nånstans där man har tre Hashades/Ishades runt sig, och bara slakta.

Med paus menar jag då bara inte grinda lika febrilt, ska fortfarande spela. Jeez, tagga ner. <_<:)

Mmm... tredje boken Anti-Devil... mumsigt. :P

@iwe: Ja, alla vet det nu. Och nej, inte en jävel bryr sig, så lägg ner.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor