Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

Vilken server, är du kompis med honom?

Vem?

Well,han spelar på Aege,men namnet håller jag för mig själv.. ^^

Sno!

Men det beror ju på, Är han i din guild/Union?

är han snäll mot dig? etc..

Well,vi dödade lite monster och så sen så fick jag hans msn och nu får jag spela på hans konto.

That's all i think.

btw,ska börja använda Well, mer :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sno pengarna ffs! Vad gör det ifall en snubbe ogillar dig när du har 13 mille?

Jag kan hjälpa dig lite också. Du loggar in på hans konto, ger mig pengarna, du loggar in på ditt, jag ger dig pengarna, fast behåller en del för mig själv. Sisådär 3 mille... bra deal? No? :)

..häpp. Tycker fortfarande du ska ta pengajävlarna iallafall.

Förresten, är det bara för mig det laggar oliiiiidligt? Vill gärna dinga 48 idag/imorron, men det är bara runt 3 timmar per dag det går att grinda. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan hjälpa dig lite också. Du loggar in på hans konto, ger mig pengarna, du loggar in på ditt, jag ger dig pengarna, fast behåller en del för mig själv. Sisådär 3 mille... bra deal? No? :mellow:

Förresten, är det bara för mig det laggar oliiiiidligt? Vill gärna dinga 48 idag/imorron, men det är bara runt 3 timmar per dag det går att grinda. :)

Flytta till Korea.. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan hjälpa dig lite också. Du loggar in på hans konto, ger mig pengarna, du loggar in på ditt, jag ger dig pengarna, fast behåller en del för mig själv. Sisådär 3 mille... bra deal? No? :)

Förresten, är det bara för mig det laggar oliiiiidligt? Vill gärna dinga 48 idag/imorron, men det är bara runt 3 timmar per dag det går att grinda. :mellow:

Njärå,har min stadiga halvgamla bärbara dator,funkar precis att köra sro på :wub:

Men,det var en ganska nice deal faktiskt :mellow:

Btw, kollade in hans account,han har amazing 15 miljoner på kontot (inräknat med grejer,låt oss säga 20-25 miljoner med dagens ekonomi,he has got some serious sos stuff!)

Inatt försvinner hans pengar.Ska lämna kvar en symbolisk summa på 500K så han klarar sig.(i'm so kind! :D )

Synd att jag har "slutat" med sro(Äh,vafan säger jag,jag spelar då det går!) Återkommer med info senare.

Reason for edit: Allt för ett jävla parantes tecken. -.-

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njärå,har min stadiga halvgamla bärbara dator,funkar precis att köra sro på :D

Men,det var en ganska nice deal faktiskt :)

Btw, kollade in hans account,han har amazing 15 miljoner på kontot (inräknat med grejer,låt oss säga 20-25 miljoner med dagens ekonomi,he has got some serious sos stuff!)

Inatt försvinner hans pengar.Ska lämna kvar en symbolisk summa på 500K så han klarar sig.(i'm so kind! :mellow: )

Synd att jag har "slutat" med sro(Äh,vafan säger jag,jag spelar då det går!) Återkommer med info senare.

Damn you're evil! :mellow:

Tycker synd om grabben, tänk alla timmar som gått åt till att få ihop de pengarna.. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well,vi dödade lite monster och så sen så fick jag hans msn och nu får jag spela på hans konto.

That's all i think.

Han är alltså en kompis.

Damn you're evil! :mellow:

Tycker synd om grabben, tänk alla timmar som gått åt till att få ihop de pengarna.. :'(

Jag håller med.

Har lite samhetskval,så jag har bestämt mig för att vänta till fredag,har han inte ändrat pass då tar jag skiten.

Du bör inte sno hans pengar eftersom det är en kompis. :D

Hade någon gjort det av mig så har jag kontakter som kommer förpesta en stor del av den skyldigas speltid... just so you know, in case of... :)

@Toppis

Det hade vart lungt om det var någon som man inte var kompis med.

Havegooda har gjort något liknande... kollade upp alla acc som jMerlin hackade för längesedan. Det fanns några med grejer kvar... som han givetvis snodde. :mellow:

@Toppis, igen

Grinda allt vad du har! Försök nå lvl 50 till helgen, för min skull :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh,

Skiter i det,har ju "redan" 7 miljoner,och mitt senaste inköp ska nog kunna inbringa 1-2 miljoner till.

So,

summan av alltihopa:

Jag skiter i hans konto (ska tamejfan säga till att ändra pw och så nu) och jag försöker sälja mitt nyaste inköp (sos glavie(Vet inga närmare stats tack vare att jag inte kunnat spela på,cirkus en månad,level 16 iallafall.))

I can be kind sometimes!

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra val, jag skulle aldrig ha klarat av att ta pengarna. :mellow:

Förr när jag spelade FlyFF, exempelvis, hjälpte jag en kille som skulle heala mig med att flytta över hans kläder och gear från en highlvlhealer till en på lite lägre level. Kunde ha tagit emot grejerna och dragit, det var ingen dålig gear... Men mitt samvete hindrade mig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan hjälpa dig lite också. Du loggar in på hans konto, ger mig pengarna, du loggar in på ditt, jag ger dig pengarna, fast behåller en del för mig själv. Sisådär 3 mille... bra deal? No? :P

Förresten, är det bara för mig det laggar oliiiiidligt? Vill gärna dinga 48 idag/imorron, men det är bara runt 3 timmar per dag det går att grinda. :)

¨Det laggar kuk för alla typ

Njärå,har min stadiga halvgamla bärbara dator,funkar precis att köra sro på :)

Men,det var en ganska nice deal faktiskt (w00t)

Inatt försvinner hans pengar.Ska lämna kvar en symbolisk summa på 500K så han klarar sig.(i'm so kind! ^_^ )

GOGOG SNO! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp... det var ju ...schysst <_<

För att detta inte ska bli ett chatt-inlägg så tillför jag något vettigt.

@Chucky

Vad nickar du ingame?

@Toppis

Vill du köpa en 52 bow av mig?

Eftersom en kompis till mig spelade på mitt senaste "tillskott" och fixade en level 4 murderstatus så är nickar jag Naturokt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor