chucky.swe Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Vilken server, är du kompis med honom? Vem? Well,han spelar på Aege,men namnet håller jag för mig själv.. ^^ Sno! Men det beror ju på, Är han i din guild/Union? är han snäll mot dig? etc.. Well,vi dödade lite monster och så sen så fick jag hans msn och nu får jag spela på hans konto. That's all i think. btw,ska börja använda Well, mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Sno pengarna ffs! Vad gör det ifall en snubbe ogillar dig när du har 13 mille? Jag kan hjälpa dig lite också. Du loggar in på hans konto, ger mig pengarna, du loggar in på ditt, jag ger dig pengarna, fast behåller en del för mig själv. Sisådär 3 mille... bra deal? No? ..häpp. Tycker fortfarande du ska ta pengajävlarna iallafall. Förresten, är det bara för mig det laggar oliiiiidligt? Vill gärna dinga 48 idag/imorron, men det är bara runt 3 timmar per dag det går att grinda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Sno pengarna ffs! Vad gör det ifall en snubbe ogillar dig när du har 13 mille? Jag kan hjälpa dig lite också. Du loggar in på hans konto, ger mig pengarna, du loggar in på ditt, jag ger dig pengarna, fast behåller en del för mig själv. Sisådär 3 mille... bra deal? No? ..häpp. Tycker fortfarande du ska ta pengajävlarna iallafall. Förresten, är det bara för mig det laggar oliiiiidligt? Vill gärna dinga 48 idag/imorron, men det är bara runt 3 timmar per dag det går att grinda. Flytta till Korea.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 (redigerad) Sno pengarna ffs! Vad gör det ifall en snubbe ogillar dig när du har 13 mille? Jag kan hjälpa dig lite också. Du loggar in på hans konto, ger mig pengarna, du loggar in på ditt, jag ger dig pengarna, fast behåller en del för mig själv. Sisådär 3 mille... bra deal? No? ..häpp. Tycker fortfarande du ska ta pengajävlarna iallafall. Förresten, är det bara för mig det laggar oliiiiidligt? Vill gärna dinga 48 idag/imorron, men det är bara runt 3 timmar per dag det går att grinda. Njärå,har min stadiga halvgamla bärbara dator,funkar precis att köra sro på Men,det var en ganska nice deal faktiskt Btw, kollade in hans account,han har amazing 15 miljoner på kontot (inräknat med grejer,låt oss säga 20-25 miljoner med dagens ekonomi,he has got some serious sos stuff!) Inatt försvinner hans pengar.Ska lämna kvar en symbolisk summa på 500K så han klarar sig.(i'm so kind! ) Synd att jag har "slutat" med sro(Äh,vafan säger jag,jag spelar då det går!) Återkommer med info senare. Reason for edit: Allt för ett jävla parantes tecken. -.- Redigerad 26 februari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Njärå,har min stadiga halvgamla bärbara dator,funkar precis att köra sro på Men,det var en ganska nice deal faktiskt Btw, kollade in hans account,han har amazing 15 miljoner på kontot (inräknat med grejer,låt oss säga 20-25 miljoner med dagens ekonomi,he has got some serious sos stuff!) Inatt försvinner hans pengar.Ska lämna kvar en symbolisk summa på 500K så han klarar sig.(i'm so kind! ) Synd att jag har "slutat" med sro(Äh,vafan säger jag,jag spelar då det går!) Återkommer med info senare. Reason for edit: Allt för ett jävla parantes tecken. -.- Damn you're evil! Tycker synd om grabben, tänk alla timmar som gått åt till att få ihop de pengarna.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Damn you're evil! Tycker synd om grabben, tänk alla timmar som gått åt till att få ihop de pengarna.. :'( Har lite samhetskval,så jag har bestämt mig för att vänta till fredag,har han inte ändrat pass då tar jag skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Well,vi dödade lite monster och så sen så fick jag hans msn och nu får jag spela på hans konto. That's all i think. Han är alltså en kompis. Damn you're evil! Tycker synd om grabben, tänk alla timmar som gått åt till att få ihop de pengarna.. :'( Jag håller med. Har lite samhetskval,så jag har bestämt mig för att vänta till fredag,har han inte ändrat pass då tar jag skiten. Du bör inte sno hans pengar eftersom det är en kompis. Hade någon gjort det av mig så har jag kontakter som kommer förpesta en stor del av den skyldigas speltid... just so you know, in case of... @Toppis Det hade vart lungt om det var någon som man inte var kompis med. Havegooda har gjort något liknande... kollade upp alla acc som jMerlin hackade för längesedan. Det fanns några med grejer kvar... som han givetvis snodde. http://img530.imageshack.us/img530/8393/stallstoragewh9.png @Toppis, igen Grinda allt vad du har! Försök nå lvl 50 till helgen, för min skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 (redigerad) Äh, Skiter i det,har ju "redan" 7 miljoner,och mitt senaste inköp ska nog kunna inbringa 1-2 miljoner till. So, summan av alltihopa: Jag skiter i hans konto (ska tamejfan säga till att ändra pw och så nu) och jag försöker sälja mitt nyaste inköp (sos glavie(Vet inga närmare stats tack vare att jag inte kunnat spela på,cirkus en månad,level 16 iallafall.)) I can be kind sometimes! Redigerad 26 februari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Bra val, jag skulle aldrig ha klarat av att ta pengarna. Förr när jag spelade FlyFF, exempelvis, hjälpte jag en kille som skulle heala mig med att flytta över hans kläder och gear från en highlvlhealer till en på lite lägre level. Kunde ha tagit emot grejerna och dragit, det var ingen dålig gear... Men mitt samvete hindrade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Inte YAY för en 4 timmar lång serverinspection :S Aja... @chucky lvl, build och namn på dig (ingame) tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Sno pengarna ffs! Vad gör det ifall en snubbe ogillar dig när du har 13 mille? Jag kan hjälpa dig lite också. Du loggar in på hans konto, ger mig pengarna, du loggar in på ditt, jag ger dig pengarna, fast behåller en del för mig själv. Sisådär 3 mille... bra deal? No? ..häpp. Tycker fortfarande du ska ta pengajävlarna iallafall. Förresten, är det bara för mig det laggar oliiiiidligt? Vill gärna dinga 48 idag/imorron, men det är bara runt 3 timmar per dag det går att grinda. ¨Det laggar kuk för alla typ Njärå,har min stadiga halvgamla bärbara dator,funkar precis att köra sro på Men,det var en ganska nice deal faktiskt Btw, kollade in hans account,han har amazing 15 miljoner på kontot (inräknat med grejer,låt oss säga 20-25 miljoner med dagens ekonomi,he has got some serious sos stuff!) Inatt försvinner hans pengar.Ska lämna kvar en symbolisk summa på 500K så han klarar sig.(i'm so kind! ) Synd att jag har "slutat" med sro(Äh,vafan säger jag,jag spelar då det går!) Återkommer med info senare. Reason for edit: Allt för ett jävla parantes tecken. -.- GOGOG SNO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 ¨Det laggar kuk för alla typ Laggar inte alls för mig... Men jag kör iofs ofta på lägsta möjliga på settings...När jag grindar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Laggar inte alls för mig... Men jag kör iofs ofta på lägsta möjliga på settings...När jag grindar. Det laggade.. men nu är de "bättre" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Det laggade.. men nu är de "bättre" Närfår jag låna ditt spear? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Närfår jag låna ditt spear? Näver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Näver. Jahapp... det var ju ...schysst För att detta inte ska bli ett chatt-inlägg så tillför jag något vettigt. @Chucky Vad nickar du ingame? @Toppis Vill du köpa en 52 bow av mig? Redigerad 28 februari, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Jahapp... det var ju ...schysst För att detta inte ska bli ett chatt-inlägg så tillför jag något vettigt. @Chucky Vad nickar du ingame? @Toppis Vill du köpa en 52 bow av mig? 1. de var ju inte ens min? 2. Varför ska jag låna ut saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 1. de var ju inte ens min? 2. Varför ska jag låna ut saker? 1. Vems var det då? Ditt acc, dina saker. 2. Ja... kanske för att vara schysst. Jag erbjöd ju tom. 500k för 3 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 1. Vems var det då? Ditt acc, dina saker. 2. Ja... kanske för att vara schysst. Jag erbjöd ju tom. 500k för 3 dagar De är Min tjejs account och saker- Ja, 500k är ju verkligen MYCKET: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jahapp... det var ju ...schysst För att detta inte ska bli ett chatt-inlägg så tillför jag något vettigt. @Chucky Vad nickar du ingame? @Toppis Vill du köpa en 52 bow av mig? Eftersom en kompis till mig spelade på mitt senaste "tillskott" och fixade en level 4 murderstatus så är nickar jag Naturokt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts