Sniper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Hokay, Sniper, såhär ligger det till: Jag använder blade. Jag är lvl 5 i bicheon. Sen valde jag lighting, men skulle jag inte ha gjort det då? Det är väl ändå ingen större fara på taket, då jag har 100 SP. OM DU HAR bLADE SÅ SKA DU VÄLJA FIRE OCH SATSA ALLA POÄNG PÅ STR... Edit: Sry, caps Redigerad 14 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Keep tryin' Stell, till slut ska det gå. Jag ska börja lira nu anyhoo. Men nu nickar jag Topp4, gjorde en ny karaktär. Så in med er på Aege, och håll utkik efter mig. Fan tråkigt att springa själv. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Gjorde en Kortvarig resa till West China :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag kan inte installera skiten, jag har suttit och laddat hem ifrån olika hemsidor, lagt i olika mappar. Allt har jag testat, jag har till och med testat att packa upp istallationsfilen själv, vilket givetvis inte funkade. Allt jag får upp är detta skitmeddelande. Ingen som vet vad jag kan göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Gjorde en Kortvarig resa till West China :"> Och kort verkade den vara också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Gjorde en Kortvarig resa till West China :"> HAHAHAHA ROFL! Precis när du klivit av färjan typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) HAHAHAHA ROFL! Precis när du klivit av färjan typ :"> Så min gubbe bättre ut nu då? Vizier är en tjej som är 13 år med Level 17 Redigerad 14 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 :"> Så min gubbe bättre ut nu då? Vizier är en tjej som är 13 år med Level 17 Jag är lvl 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Ni kan väl bara svara på detta snälla. Vad är bäst för glavie? Cold, lightning, fire? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Ehm, alla 4 servrarna är fulla för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Ni kan väl bara svara på detta snälla. Vad är bäst för glavie? Cold, lightning, fire? Fire är lätt bäst för Glavie, sen ska du BARA satsa på STR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Fire är lätt bäst för Glavie, sen ska du BARA satsa på STR När sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Ehm, alla 4 servrarna är fulla för mig? Det är bara att försöka några gånger (upp till 9 gånger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 När sen? STR är din "health-mätare" Denb röda, när du levlar upp får du poäng, sätt 2:1 på STR tills lvl 10, efter det så sätter du 3 på STR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Jo det har jag förstått genom att läsa heela tråden Edit: Men du sniper, när man har gjort så att ens mastery är lvl 5 så står det ju add där nere. Ska man adda det?. Ska jag göra det på alla sånna som kommer? Redigerad 14 februari, 2006 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Var påväg in i ravinen i Downhang... men ja fick fly! Det kryllade av Earth Taoists! Här är en bild på en Giant Chajaki i södra Downhang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Starta drivern. 30sec tills START GAME kommer upp. nProtect tar typ 2min att dra igenom. Allt försvinner i 1min. Silkroad loaden kommer upp i 1min. ÄNTLIGEN startas Silkroad. Skriver in ID/Pass. Disconnected. Sen får man göra om allt igen.. Och igen, och igen... Jösses. Dålig dator, eller har du fått guds förbannelse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Hmm, mitt silkroad blir grått när jag är inne i "staden"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Erkänn. Lite cool är jag. Stör mig dock på att jag valde det mest opersonliga ansiktet av dem alla. Han kanske ser fräck ut, men han är då inte ovanlig. Så ni som ska börja spela, välj inte det där ansiktet, eftersom nästan varenda jävel springer runt med vitt hår och bindel för ögonen. http://img367.imageshack.us/img367/7522/cool8hb.png @Sniper: Nu har jag ju redan satt lighting på lvl 5 och börjat SPfarma, ska jag göra fire till lvl 5 och fortsätta farmningen, eller skita i det och inte höja fire förrän jag slutat farma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 @Sniper: Nu har jag ju redan satt lighting på lvl 5 och börjat SPfarma, ska jag göra fire till lvl 5 och fortsätta farmningen, eller skita i det och inte höja fire förrän jag slutat farma? Höj Fire EFTER du farmat.. @pKz Ladda ner nyaste drivrutinerna t. grafikkortet och Direct X 9C Fin bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts