Topp3 Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Woot! Du har dålig grafik Gung_Pow som tog bilden, han spelar på sin skol-laptop. Jag tog inga screens för att jag var för stolt. Btw., du får skicka alla screens du tog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Gung_Pow som tog bilden, han spelar på sin skol-laptop. Jag tog inga screens för att jag var för stolt. Btw., du får skicka alla screens du tog. Jag har 48 mb med screens åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Lvl 62 nu har fortfarde inte köp en 'varg' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Lvl 62 nu har fortfarde inte köp en 'varg' Du borde inte behöva en varg... du är nuker, du har redan dödat mobsen när vargen kommer fram... fast om den är samma lvl som du så kan den tanka åt dig... Min varg brukar tanka mujugis, medan jag tar giants. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Du borde inte behöva en varg... du är nuker, du har redan dödat mobsen när vargen kommer fram... fast om den är samma lvl som du så kan den tanka åt dig... Min varg brukar tanka mujugis, medan jag tar giants. Jag vet , jag dödar mobsen INNAR dem hinner fram till mig men de är 'coolt' med varg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Jag vet , jag dödar mobsen INNAR dem hinner fram till mig men de är 'coolt' med varg ... Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Mobs? Mobbare? Whaet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Mobs? Mobbare? Whaet!? Monster Kallas Mob's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Monster Kallas Mob's Learn english! MOBS inte mob's Level 46, btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Learn english! MOBS inte mob's Level 46, btw 150M Ska vid lvl 64 dödar Nachals Med , SoS Set D7 ( hands d8 , boots d8 SOS har jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 150M Ska vid lvl 64 dödar Nachals Med , SoS Set D7 ( hands d8 , boots d8 SOS har jag) Det är inte det som är det viktiga, skaffa ett bra vapen först så du one-shottar dem, eller iaf nuke+lionshout/GS Med 150 mil så kommer du långt... iaf när det gäller vapen, för ett fullt SOS-set med SOS-vapen får man ju inte för det MissCanada i min Union köpte D8 SoSun blade för 2 miljarder (2 000 000 000) ^^ Iofs, om du nöjer dig med +5 och massa blues, på vapen så finns det spears för ~~20 mil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Det är inte det som är det viktiga, skaffa ett bra vapen först så du one-shottar dem, eller iaf nuke+lionshout/GS Med 150 mil så kommer du långt... iaf när det gäller vapen, för ett fullt SOS-set med SOS-vapen får man ju inte för det MissCanada i min Union köpte D8 SoSun blade för 2 miljarder (2 000 000 000) ^^ Iofs, om du nöjer dig med +5 och massa blues, på vapen så finns det spears för ~~20 mil Jag vet at Kelly köpte en sosun blade För 1Billion + SoS lvl 64 +7 Glavie. Jag köper kanske sos lvl 64 wep eller +5/+7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Grattis i förskött Toppis *Gratta mig imorron* Here's the beauty http://img66.imageshack.us/img66/4603/sroclient20070214211611wi7.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 4.9k hp med Armor set, (Passive husk lvl 5) Om jag sätter på mig garm sos set så får jag +5k Lvl 62 , 60% nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Wooot! Nya skills snart! Basically, its saying people have the most fun when they are high level using high level skills. They are attempting to balance out the Chinese race with the European Race. After they update the European race they will work on Europe and Chinese skills pass lvl 69. The below skills are being added. These items may change. The skills descriptions are a little hard to understand so maybe someone else can give their interpretation of them. All text was translated with Google. If anyone speaks Japanese let me know. I can link you to the text where it is posted in Japanese. Additional High Level Chinese Skills Flying heaven sword method (Bicheon?) Necessary the shooting sword serial flying natural enemy characteristic sword (next 4) - the flesh sword system which will bloom - the obscure aptitude sword A skill like the flower bloom series that hits 4 targets? Three type 碧 of link sword serial link sword flow (next 4) - link sword system - link sword company wall type I have no idea. Shield technique serial giant star anti shield technique (next 4) - shield alcoholic beverage systems - giant star shield alcoholic beverage No idea. Sword skill serial 幽 demon sword air (next 4) - the system which rakes up - [yu]E it rakes up No clue. Flying sword serial flying sword rapid current (next 4 down) - Rain sword system - rain sword rapid current No idea. Heaven shooting serial heaven shooting decision dragon 斬 (next 4 down attacks) - thousand skin texture system - thousand flesh sleep [lyong] waves More stabs? Human sword union serial human sword union gust (next 4) - gear sword system - this gear sword gust ??? Self defense strengthening serial self defense strengthening level addition (block ratio passive) - Per = reinforcement alcoholic beverage system - 10 level grade addition Increased blocking ratio? Black shooting spear method (Heuskal?) Destruction stopping spear serial destruction stopping decision thunder 鷹 spear (next 4) - extermination wave systems - extermination wave brain [ung] window ?? Whirlwind spear serial blood horse wind (next 4) - Sensational window system - [hyel] E wind ??? Black shooting spear serial black shooting dance wind spear (next 4) - = black flesh window systems - black flesh windless Oh ? Separation soul spear serial separation soul spear system (next 4 stuns) - divorce window systems - divorce window me Soul Spear? Spear ogre technique serial spear soul technique black cloud (next 4 ranges) - Window ear alcoholic beverage system - window ear alcoholic beverage black fortune Ghost spear? Flying dragon spear serial flying dragon shine (next 3) - Rain [lyong] window system - rain [lyong] fall [hwi] Glaive throw? Black shooting strongly body technique serial black shooting it is strong body technique level addition (the largest HP passive) - Per season three public system - 10 level grade addition More hp passive. Destruction Tenzin bow(Pacheon?) Retreating/quitting demon bow technique serial anti- demon bow technique case and anti- demon bow technique destruction (anti- demon next 4) - Clause E archery system - clause E archery standing and clause E archery [myel] I guess a new level of Antil Devil Bow God 鷹 summons technique serial snow grouse recall (recall next 4) - recalls (recall 4) Hawk summon? Siyuuhuu arrow serial Siyuuhuu 彩 rainbow arrow (next 4) - autumn wind island systems - the autumn wind line not yet before [hong] New level Autumn Wind Destruction heaven arrow serial destruction heaven Houou arrow (4 next)- Green onion contempt system - green onion thousand Chinese phoenix hour I'm just guessing. Something to do with the skills that increases bow range? Stopping shooting bow serial stopping shooting bow work (stopping shooting next 4) - River bow and arrow system - river bow and arrow writing No idea. Discernment mirror dead water serial discernment mirror dead water level addition (on-target hit ratio UP passive) - Per desire law of land system - 10 level grade addition Obviously the attack ratiing increase passive. The fishing fire deeply the shrine serial fishing fire deeply shrine anecdote, the fishing fire deeply shrine Kocho, the fishing fire deeply the shrine 淳 睦 (new series) the fishing fire it is deep fixed range target automatic discharge of the shrine = arrow - (New regulation) [e] center of a flower palace system - [e] center of a flower palace secret story, [e] center of a flower palace lake [cep], [e] center of a flower palace order neck [e] center of a flower palace: Schedule scope automatic other [keys] arrow firing I guess a new skill for archers. It seems like arrows that shoot and attack like a burn effect or something. They steadily "discharge" causing damage I guess. Just basing off the whole "automatic dicharge of the shrine = arrow" thing. The force skills were a bit harder to translate. Updated skill sets are obvious. I'll just note things that seem to be new besides updates. Fire Force - Has a new skill that has something to do with stealth. Light Force - Nothing caught my attention Cold Force - [hanbingujigongu] serial - 10 level class addition - (new series)No clue. Force Tree - I'm pretty sure you can res pass 79 now. lol - (New series) counter transgression time series - counter transgression time order, counter transgression time, counter transgression time receivingNo idea. The high level Europe skills are also listed but I don't see the point of struggling to intrepid them when we don't even have Europe. My poor translation just confirms that new skills pass 69 are already in development. Hopefully they decide to raise the mastery cap also. Again, I have a link that has the information in Japanese so if anyone here speaks or reads Japanese please say so. http://kr.silkroad.yahoo.com/sro_board/fmb...mp;List_Ref=649 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 w00t, jag och Gung gjorde nyss två 3* helt själva. Rätt häftigt, fast man var redigt nervös första gången. Men men, det gick bra och vi stötte bara på typ fyra thiefs. Jag som är så über tog hand om dom alla. (Genom att gömma mig och Gung, men vafan.) Ökade min hunter-exp med 10% samtidigt. Det går fan så segt. Mummel. Är iaf. 500 k rikare nu, men samtidigt 2 weap. elixirs fattigare. Det går verkligen inte att komma till +2 för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) w00t, jag och Gung gjorde nyss två 3* helt själva. Rätt häftigt, fast man var redigt nervös första gången. Men men, det gick bra och vi stötte bara på typ fyra thiefs. Jag som är så über tog hand om dom alla. (Genom att gömma mig och Gung, men vafan.) Ökade min hunter-exp med 10% samtidigt. Det går fan så segt. Mummel. Är iaf. 500 k rikare nu, men samtidigt 2 weap. elixirs fattigare. Det går verkligen inte att komma till +2 för mig. Äh 3* är inte så svårt på morgonen. Jag å en kompis (lvl 67) robbade +5 3* irad på nästan samma ställe EDIT: Lvl 63, 20% får 10% av PEG quest. Redigerad 17 februari, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Äh 3* är inte så svårt på morgonen. Jag å en kompis (lvl 67) robbade +5 3* irad på nästan samma ställe EDIT: Lvl 63, 20% får 10% av PEG quest. Om man är 4x och alla thiefs är 5x - 8x så är det svårt... Med mitt 70 acc t.ex, var det aldrig svårt, dödade allt som rörde sig... Orka PEG >_> Måste iofs farma där, som lvl 64... Gratz Toppis... I expect to get my share Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Om man är 4x och alla thiefs är 5x - 8x så är det svårt... Med mitt 70 acc t.ex, var det aldrig svårt, dödade allt som rörde sig... Orka PEG >_> Måste iofs farma där, som lvl 64... Gratz Toppis... I expect to get my share jojo , 4x så är de ganska svårt.. Men köpte ett lvl 64 +7 sword Crit 10; Mag attack power +81% mag rein +61% str 5, INT 5, br 100, attack 30%, dur 80%, astral, immortal 4x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 jojo , 4x så är de ganska svårt.. Men köpte ett lvl 64 +7 sword Crit 10; Mag attack power +81% mag rein +61% str 5, INT 5, br 100, attack 30%, dur 80%, astral, immortal 4x Så... med sword... hur ska du göra GS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts