Sniper Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Btw , har 4.6k SP , ska fixa 20k Samma här... eller rättare sagt, jag borde fixa 20k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 (redigerad) Toxie is back! Nu ska hon upp till minst 52 Toppis, dags att se upp... jag ska ta igen alla förluster, som jag hade med Xiaorue, mot dig i PvP nu ^^ Redigerad 6 februari, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 GoGoGo, Sniper! btw lvl 59 nu med Miss, Hard Core grinding Foo life! Pm:A MissSweden om ni vill mig nått jag eller flickvännen svarar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Undrar om man ska fixa GT... Kör du med det iwe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Undrar om man ska fixa GT... Kör du med det iwe? (:!!! Nej , jag kör Pure grinding 4 timmar dagen (jag 2 , hon 2) Sen stall typ +4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Nej , jag kör Pure grinding 4 timmar dagen (jag 2 , hon 2) Sen stall typ +4. Oj... inte konstigt att du lvlar någorlunda snabbt Själv har jag spelat idag (en vardag, för ovanlighetens skull) Det märks att man är ovan, min varg har dött 3 eller 4 gånger idag Hoppas på att dinga imorron Jak unt Topp3 unt varg unt rolig kommentar = Klad Toxie http://img250.imageshack.us/img250/6/sroclient20070207165347la5.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Oj... inte konstigt att du lvlar någorlunda snabbt Själv har jag spelat idag (en vardag, för ovanlighetens skull) Det märks att man är ovan, min varg har dött 3 eller 4 gånger idag Hoppas på att dinga imorron Jak unt Topp3 unt varg unt rolig kommentar = Klad Toxie http://img250.imageshack.us/img250/6/sroclient20070207165347la5.png Så nu grindar vid Bungwang's kanske ska komma å leta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Haha, de är antagligen din dator/ditt bredbandt. jag kan spela UTAN att ha lagg Förmodligen mitt bredband, i städerna laggar det inget. Utanför laggar det inget, men när man kommer typ till white tigers så kommer värsta cp lagget och allt nästan fryser och gubben rör sig 1cm var 5.e sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Så nu grindar vid Bungwang's kanske ska komma å leta Eller så var det kanske Maongs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Förmodligen mitt bredband, i städerna laggar det inget. Utanför laggar det inget, men när man kommer typ till white tigers så kommer värsta cp lagget och allt nästan fryser och gubben rör sig 1cm var 5.e sekund Jo, byt bara ställe då.. Eller så var det kanske Maongs Nånstans vid Maongs/Bungwangs är ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Nånstans vid Maongs/Bungwangs är ni Och varför vill du besöka oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Och varför vill du besöka oss? Titta ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Nu blir jag så jävla sur! DC:ade när jag precis skulle dinga! 99:82% :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Nu blir jag så jävla sur! DC:ade när jag precis skulle dinga! 99:82% :'( Haha, lvl 60! :'( OCH jag gjorde en lvl 56 spear +6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Jo, byt bara ställe då.. Men jag har ju quest att döda White tigers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Haha, lvl 60! :'( OCH jag gjorde en lvl 56 spear +6 Jaja... 43 nu, här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Men jag har ju quest att döda White tigers Skit i den, gå å döda chakjis om du kan Jaja... 43 nu, här kan använda bull :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 kan använda bull :'( Gör det, ta en screen och visa Det ser så roligt ut ^^ Det är iofs roligt att spawna thiefs på lowlvls med en sån Jaja... orkar inte spela på min highlvl :/ TOXIE FOR THE PWN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Gör det, ta en screen och visa Det ser så roligt ut ^^ Det är iofs roligt att spawna thiefs på lowlvls med en sån Jaja... orkar inte spela på min highlvl :/ TOXIE FOR THE PWN! Ska thiefa först när jag är + 64 (Borde gå fort) EDIT: Screens on sos armor + spear Redigerad 9 februari, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ska thiefa först när jag är + 64 (Borde gå fort) EDIT: Screens on sos armor + spear Snyggt Vore riktigt schysst om jag fick låna det set:et när jag ska SP-Farma (lvl 56) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts