Topp3 Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Söta topp3 får va med på ett hörn. Självklart, jag är oumbärlig i Taklamakan. Jag är en liten apa som plockar upp saker, det är min roll. Yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Mmm... för det är mycket coolare att botta med en crackad bot... Så... nu när du väl erkänt att du bottar, hur länge har du gjort det. Jag har fan inte en crackad bot. Har INTE Botta så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 (redigerad) Självklart, jag är oumbärlig i Taklamakan. Jag är en liten apa som plockar upp saker, det är min roll. Yeah. Du måste tjänat över 500k igår Du fick ju allt Inklusive 2 elixir @ iwe Om du säger det så visst. Redigerad 4 februari, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Ding lvl 16 mwhiihihihihi ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Ding lvl 16 mwhiihihihihi ^^ Hade inte du en lvl 38 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Hade inte du en lvl 38 Jo men palla köra på den ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Jo men palla köra på den ^^ Vad har du för build? Vad ska det bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Lvl 16. Server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Server? Aege, skulle jag tro, eftersom typ alla spelar där (förutom din gf's Temujin) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Aege yes, strax kommer några bilder på min char etc etc. Om jag kommer in i spelet dvs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Aege yes, strax kommer några bilder på min char etc etc. Om jag kommer in i spelet dvs Kan du komma med din build, trees och framtidsplaner också, så kan du få expertens råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 har inte kommit in i spelet. Så fort jag kommer in så får jag värsta cp lagget och kan knappt göra nånting, tar typ 12743621783652198735621532198 timmar innan gubbe flyttar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 har inte kommit in i spelet. Så fort jag kommer in så får jag värsta cp lagget och kan knappt göra nånting, tar typ 12743621783652198735621532198 timmar innan gubbe flyttar sig. Haha, de är antagligen din dator/ditt bredbandt. jag kan spela UTAN att ha lagg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Haha, de är antagligen din dator/ditt bredbandt. jag kan spela UTAN att ha lagg Me2 Men det är seriöst jobbigt att logga in nu, med Image Verification Code Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Funderar på att börja lira igen, hur ska jag sätta mina SP (eller vad det heter) om jag ska vara en som använder blade eller sword (eller vilken melee class man nu kan vara)? Redigerad 5 februari, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 1. Funderar på att börja lira igen, hur ska jag sätta mina SP (eller vad det heter) om jag ska vara en som använder blade eller sword 2. (eller vilken melee class man nu kan vara)? 1. Det får vi se, välj klass först. 2. STR Bow Glavie Blade INT Spear Sword Hybrid rekommenderas ej, om man är nybörjare... ______________________________________________________________________ Kanske ska ressurecta Toxie ... Glavie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Blade och sword = enhands vapen (och kan equpias med shield?) Glavie = 2hands vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Blade och sword = enhands vapen (och kan equpias med shield?) Glavie = 2hands vapen? Ja, samma med spear, 2 handsvapen. Mer skada, mindre skydd. Bow är självklart ett 2handsvapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Sååå hur ska jag sätta mina SP om jag är blade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Sååå hur ska jag sätta mina SP om jag är blade? Fire imbue. och Chains sen KD. Btw , har 4.6k SP , ska fixa 20k Redigerad 6 februari, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts