StellHell Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Found it Tryck windows knappen (den bredvid alt) + alt + enter. Alt + Enter brukar vara standard för det, så jag betvivlar att du ska behöva trycka in Win knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Alt + Enter brukar vara standard för det, så jag betvivlar att du ska behöva trycka in Win knappen. PÅ just detta spel måste man trycka in Win knappen, fråga mig inte varför. Jag satt och tröck sönder alt+enter innan jag hittade hur man skulle göra så =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 PÅ just detta spel måste man trycka in Win knappen, fråga mig inte varför. Jag satt och tröck sönder alt+enter innan jag hittade hur man skulle göra så =/ Haha , vilken level är du nu då? och server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Haha , vilken level är du nu då? och server? Still 15 på Aege 38 på Athens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Still 15 på Aege 38 på Athens Okay, lvl 55 60% @ Aege lvl 70 10% @ RedSea min och MIN FLICKVÄN's char's .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Okay, lvl 55 60% @ Aege lvl 70 10% @ RedSea min och MIN FLICKVÄN's char's .. *Host* Din lvl 55 fick du av din "flickvän" eftera tt du grindat mycket på den, och den andra fick du för att den "sucks" *Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 *Host* Din lvl 55 fick du av din "flickvän" eftera tt du grindat mycket på den, och den andra fick du för att den "sucks" *Host* jag fick den inte , Jag grindar på den hon har roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Hur använder man auto-run ? Fattar inte riktigt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 jag fick den inte , Jag grindar på den hon har roligt Meh, hon skrev det på tavern.... det är ju säkert du som skrev det i hennes namn @morfar Har ingen användning Spelar nog lite imorron Topp3, om du ser dettta...gör dig redo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Meh, hon skrev det på tavern.... det är ju säkert du som skrev det i hennes namn @morfar Har ingen användning Spelar nog lite imorron Topp3, om du ser dettta...gör dig redo Nop, lvl 57 på Aege nu , Snart lvl 58. har nästan fullt sos set d7 Missing: Chest och hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Är det endast jag som är nybörjare på detta spel, samt förlorar spellusten när man ser hur hög level alla andra är i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Är det endast jag som är nybörjare på detta spel, samt förlorar spellusten när man ser hur hög level alla andra är i? de är BARA jag å sniper som är +40 , Så fortsätt spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Topp3, om du ser dettta...gör dig redo ?! Otroligt nog så tröttnade jag igen, efter att ha spelat två timmar. Stör mig fortfarande på grindadet, det spontana lagget och alla idioter på servrarna. @iwe: Jag är på lvl. 43 annars, så det kvalificerar nog mig som 40+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 ?! Otroligt nog så tröttnade jag igen, efter att ha spelat två timmar. Stör mig fortfarande på grindadet, det spontana lagget och alla idioter på servrarna. @iwe: Jag är på lvl. 43 annars, så det kvalificerar nog mig som 40+. Ojj, glömde bort dig Nja, de laggar mindre nu så , men lvl 40-45 är ett helvete utan GT Inga quest PURE grinding som lvl 52-60 (Eller vad de va) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 ?! Otroligt nog så tröttnade jag igen, efter att ha spelat två timmar. Stör mig fortfarande på grindadet, det spontana lagget och alla idioter på servrarna. @iwe: Jag är på lvl. 43 annars, så det kvalificerar nog mig som 40+. Vi ses vid kl 20:00 i Jangan, idag You got a surprise! @iwe Pure grinding är bäst. Jag gjorde inga quests på Xiaorue, bara PURE grinding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Vi ses vid kl 20:00 i Jangan, idag You got a surprise! @iwe Pure grinding är bäst. Jag gjorde inga quests på Xiaorue, bara PURE grinding. jag dyker väl upp vid 20:00 jang south gate ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 jag dyker väl upp vid 20:00 jang south gate ochså Aege? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Aege? Ja , var annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Ja , var annars? Har du en char på Aege? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Är det endast jag som är nybörjare på detta spel, samt förlorar spellusten när man ser hur hög level alla andra är i? Jag är lvl 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts