kattälskaren Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Nope,då kommer du bli rejält fucked up..(iallafall om du ska sp farma) Så,när du är level 16 om du nu ska sp farma,så ska du ha ett 9 gap,så spara du dina mastery skills (tills level 16,då kan du ha "adda" fire imbuen och levela den till level 2. Jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Spelade lite igårkväll, inte så tråkigt faktiskt Men satt väl bara i ca 10 minuter. Ska nog lira snart om det är någon server som man kan komma in på. Är det bara jag som kommer in på första försöket? [AEGE] Hur ska man göra med skillsen, ska man bara ta Lighting Mastery och Fire Mastery? Nej lvla Pacheon till lvl 5 och Fire till 7 Sen lvlar du på tills lvl 16. Säg till när du kommer dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Näpp... som du såg så räckte det med 1 nuke och ghost spear Aja... Kan ju säga att min Toxie äger alla här (kanske inte iwes flickväns char på Red Sea, eller jo, med en annan som jag "kan" ha på aege ) Toxie / Xiaorue tar inte HELLER MissS , Lvl 55 nuker Fullt sos armor set D7 : Boots, Legs, Hands, Shoulder , Crown D6. Legs och Chest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Toxie / Xiaorue tar inte HELLER MissS , Lvl 55 nuker Fullt sos armor set D7 : Boots, Legs, Hands, Shoulder , Crown D6. Legs och Chest Nej, men cereal gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Hur hög level kan man komma upp i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Hur hög level kan man komma upp i? atm 80 på kSRO 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Nej, men cereal gör Kanske de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Är det bara jag som kommer in på första försöket? [AEGE] Nej lvla Pacheon till lvl 5 och Fire till 7 Sen lvlar du på tills lvl 16. Säg till när du kommer dit. Varför ska jag ha Pacheon när den är till pilbåge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Om tre timmar kommer jag nog bli rätt så aktiv i denna tråden med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Varför ska jag ha Pacheon när den är till pilbåge? Du farmar 10 gånger SNABBARE , bara att delevla sedan Om tre timmar kommer jag nog bli rätt så aktiv i denna tråden med Okej , skriv då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Okej , skriv då När jag kommer hem så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Varför ska jag ha Pacheon när den är till pilbåge? 1. För att farma snabbare 2. Du kan ha den som en extra sub, om du vill/orkar. När jag kommer hem så Är du inte hemma än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Är du inte hemma än Nu är jag hemma, men jag har inte installerat det än, och nu spelar jag Alfapet med Foo. Varför var han inte såhär bra när vi spelade första gången för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Nu är jag hemma, men jag har inte installerat det än, och nu spelar jag Alfapet med Foo. Varför var han inte såhär bra när vi spelade första gången för? Han har tränat i smyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Går det köra SRO i windowed? Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Går det köra SRO i windowed? Hur? Går inte vad jag vet men titta på Options .. @ Sniper Lvl 70! Redigerad 24 januari, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Mahah!! Nu ska ja fortsätta med min c00la snubbe på level 19 som jag höll på med för ett halvår sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Går det köra SRO i windowed? Hur? Ja, det går, men kommer dock inte ihåg hur Leta runt lite på Silkroad Online Windowed på gewgle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Found it Tryck windows knappen (den bredvid alt) + alt + enter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Detta var ju faktist ett ganska intressant spel, förutom det att jag inte fattar ett piss än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts