kattälskaren Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 I mitt och Sniper's minne Kan man få ta del av dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Kanske man skulle börja lira dethär igen då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Kan man få ta del av dom? Eh, ja men vad ska du "Bygga" ? alltså VAD vill du ha? Pure INT Hybrid int Hybrid STR Pure STR ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Eh, ja men vad ska du "Bygga" ? alltså VAD vill du ha? Pure INT Hybrid int Hybrid STR Pure STR ? Hybrid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hybrid? Smartaste Hybriden är en 2:1 INT Spear med Lightning och Heuksal Sub-Fire Annars så kan du ju köra pure INT eller STR. INT = S/S med Light och Fire Sub-Bicheon STR = Glavie med Fire och Light Sub-Pacheon eller den ganska ouptäckta 2:1 INT med Spear OCH S/S Fire Heuksal Light Bicheon Från jSRO---> http://www.youtube.com/watch?v=zwKW4PSgLUM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) *Babbel* Vad är hybrid? Redigerad 21 januari, 2007 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vad är hybrid? En build som inte är "Pure" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Jag funderar på pure STR, och min gubbe är på level 4. Redigerad 21 januari, 2007 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag funderar på pure STR, och min gubbe är på level 4. Okelidokeli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Till alla STR:s Leveling: 1~20 Vad som helst, Chajikis, Tigers och Bandits är att rekommendera 20~30 Ghost Bugs, Demon Horse, Earth Ghost, Hyeongcheon 30~40 Taoists, Scorpions, Flowers, Black Robbers, Red Scorpions 40~50 Dead Ravine, Bunwangs, Ujugis 50~60 Hashades, Sonars, Planars,Big White-Faced Spiders, Yeti 60~70 (Takla Makan) Edimundo, Kara, Devil Eye 70+ Spring runt lite i Takla, döda lite allt möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Sniper vad nickar du på SRO? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Pwned! Jag kom in på första... blev iofs DC:ad efter 3 min... men kom in igen, på första Me and the Nub *bild* Bara för att jag inte hade några pot's xD Redigerad 21 januari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Sniper vad nickar du på SRO? Oftast [Xiaorue] Bara för att jag inte hade några pot's xD Och gammal armor, fast iof... hade jag haft min armor hade det ändå inte spelat någon roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Oftast [Xiaorue] Och gammal armor, fast iof... hade jag haft min armor hade det ändå inte spelat någon roll MM,det med men det är ett fint vapen måste du erkänna! (annars äger jag dig på pvp ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 MM,det med men det är ett fint vapen måste du erkänna! (annars äger jag dig på pvp ) Näpp... som du såg så räckte det med 1 nuke och ghost spear Aja... Kan ju säga att min Toxie äger alla här (kanske inte iwes flickväns char på Red Sea, eller jo, med en annan som jag "kan" ha på aege ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Näpp... som du såg så räckte det med 1 nuke och ghost spear Aja... Kan ju säga att min Toxie äger alla här (kanske inte iwes flickväns char på Red Sea, eller jo, med en annan som jag "kan" ha på aege ) Sure,men jag fick död på dig några gånger och dom gånger du dödade mig så hade jag nyss dött (vilket resulterar i att man har halva livet) (eller så hade jag den där lille idioten på mig) Redigerad 21 januari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Sure,men jag fick död på dig några gånger och dom gånger du dödade mig så hade jag nyss dött (vilket resulterar i att man har halva livet) (eller så hade jag den där lille idioten på mig) Men du vilade mellan varje match Alla hade "den lille idioten" på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Spelade lite igårkväll, inte så tråkigt faktiskt Men satt väl bara i ca 10 minuter. Ska nog lira snart om det är någon server som man kan komma in på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hur ska man göra med skillsen, ska man bara ta Lighting Mastery och Fire Mastery? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Men du vilade mellan varje match Alla hade "den lille idioten" på sig Jo men jag hade inte tålamod att vänta tills det var fullt xD Men jag kan köra en gång till om du vill,med pots som DU ANVÄNDE hela tiden Spelade lite igårkväll, inte så tråkigt faktiskt Men satt väl bara i ca 10 minuter. Ska nog lira snart om det är någon server som man kan komma in på. Där ser du,och höjer du grafiken och tar ner Detailed shadows så blir det ännu roligare Hur ska man göra med skillsen, ska man bara ta Lighting Mastery och Fire Mastery? Nope,då kommer du bli rejält fucked up..(iallafall om du ska sp farma) Så,när du är level 16 om du nu ska sp farma,så ska du ha ett 9 gap,så spara du dina mastery skills (tills level 16,då kan du ha "adda" fire imbuen och levela den till level 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts