DimpZ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Vilken server kör ni på? Aege hade mest GTAsajtare såg jag.. Redigerad 20 januari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Korrekt. AEGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Korrekt. AEGE Var ändå inget för mig.. Vill ha WASD-styrning och möjlighet att hoppa .. det blir så stelt annars tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Var ändå inget för mig.. Vill ha WASD-styrning och möjlighet att hoppa .. det blir så stelt annars tycker jag Exakt sådär tyckte jag med, men sen insåg jag faktist den lilla tjusningen (ehm stavning plix?) i spelet. Pröva lite mer, man kan inte säga nånting om ett spel pga styrningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Exakt sådär tyckte jag med, men sen insåg jag faktist den lilla tjusningen (ehm stavning plix?) i spelet. Pröva lite mer, man kan inte säga nånting om ett spel pga styrningen Mjoo, men brudarna springer ju som ett par elefanter också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Tankar spelet nu Hoppas det kommer bli roligt. EDIT: Någon som kan hjälpa mig att komma på ett nick? SiXxe funkar ju inte, kommer ej på något annat Redigerad 20 januari, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Erhm, sjukade sig lite men det blev en fin bild (notera,jag står i/under vattnet) http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/9z9bbr1o20.JPG -- Xrave-SexigaLisa-MoederNuker-immortalkiller. Höhö Redigerad 20 januari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 De funkar ju ej att registrera sig? Det står typ: Duplicated ID. Någon som vet vad det är för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 EDIT: Någon som kan hjälpa mig att komma på ett nick? SiXxe funkar ju inte, kommer ej på något annat Min hette Chalindra eller nåt sånt.. bara att hitta på nåt som låter bra. Vad tycker du om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Någon som vill lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Någon som vill lira? Mm,vilken server? (aege) skriv te SKDI. Redigerad 20 januari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Mm,vilken server? (aege) skriv te SKDI. M'kay *Time to ressurect Toxie?* Redigerad 20 januari, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Servarna är ju alltid fulla! Jag har inte spelat en ända gång sen jag tankade de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 De funkar ju ej att registrera sig? Det står typ: Duplicated ID. Någon som vet vad det är för fel? Det finns redan någon som har det som ID Därav "Duplicated" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Just nu hatar jag mig själv Tankade spelet på nytt nyss Blir väl spela resten av kvällen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Har tankat det igen, men jag kommer inte in, bara fullt hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Har tankat det igen, men jag kommer inte in, bara fullt hela tiden. Pwned! Jag kom in på första... blev iofs DC:ad efter 3 min... men kom in igen, på första Me and the Nub http://img265.imageshack.us/img265/6474/sroclient200701202005394bt.png Hmmm... Im blader whit poor buffs http://img262.imageshack.us/img262/5004/namnls0xk.jpg Maybe lil bit big pic This post has been edited by MissSweden on Today at 09:55 am Ingame: MissSweden Server: Aege Buid: Hybrid INT Fire/Lighting Weapon: Spear/S+S Level: 5x ------------------------------------------------------------ Ingame:Temujin Server:RedSea Build Pure STR Blader Fire Weapon: Blade And Shield Level 6x Saxat från tavern var det henne du fick den av, iwe? Redigerad 20 januari, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Pwned! Jag kom in på första... blev iofs DC:ad efter 3 min... men kom in igen, på första Me and the Nub http://img265.imageshack.us/img265/6474/sroclient200701202005394bt.png Hmmm... Saxat från tavern var det henne du fick den av, iwe? Japp , de är min GF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Var finns det bra builds? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Var finns det bra builds? I mitt och Sniper's minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts