Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alla spel som är gratis suger, det är bara att vissa suger mindre än andra.

Och det där var väldigt dumt sagt ? Många spel som är gratis kostar senare för det blir så populärt och är faktist bra spel. Så nej, men visst, finns många dåliga spel. Större chans för det men man ska inte säga alla suger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det där var väldigt dumt sagt ? Många spel som är gratis kostar senare för det blir så populärt och är faktist bra spel. Så nej, men visst, finns många dåliga spel. Större chans för det men man ska inte säga alla suger.

Nej. De flesta spelen kostar senare därför det alltid var planerat, det var oftast bara en beta öppen för alla tidigare. Jepp, finns många dåliga spel. Jag säger inte alla spel suger, alla gratis suger.

Prove me wrong. Visa mig ett gratis spel som är kul under en lång tid, och inte några få månader.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. De flesta spelen kostar senare därför det alltid var planerat, det var oftast bara en beta öppen för alla tidigare. Jepp, finns många dåliga spel. Jag säger inte alla spel suger, alla gratis suger.

Prove me wrong. Visa mig ett gratis spel som är kul under en lång tid, och inte några få månader.

Menade inte beta nu, vet mycket väl beta är vad det är. En fri testning osv, kolla buggar. Och att det ska kosta.

Inte det jag menade.. Men finns spel som kostar sen för dom har lyckats sort of. Bra spel.

Bara för ett spel är gratis suger det fan inte. Bara generöst med spel som är gratis, inget annat.

Kan ju lika gärna säga alla spel som kostar suger för man köpt 2 dåliga spel.. orka

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, allt sitter i betraktarens ögon.

Även om ett spel kostar att köpa och har månadsavgift så kan man tröttna på det lika lätt som ett gratis spel som inte kostar att spela.

Det jag menade med Silkroad är att det suger så kopiöst, då upplägget är helt skruvat. Questerna och spelsättet är det tråkigaste som finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller inte med alls. Jag gilalr SilkRoad skarpt. Jag tycker det är riktigt roligt. Men men, smaken är som baken.

Självklart finns det folk som gillar silkroad, annars skulle det aldrig gå runt.

Men det jag skrev är fortfarande sant. Även om jag spelar det eller inte.

Questerna är exakt samma från lvl 1 och uppåt.

Döda 20.000 <monster>. Hur kan en sån quest bli annat än tråkig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart finns det folk som gillar silkroad, annars skulle det aldrig gå runt.

Men det jag skrev är fortfarande sant. Även om jag spelar det eller inte.

Questerna är exakt samma från lvl 1 och uppåt.

Döda 20.000 <monster>. Hur kan en sån quest bli annat än tråkig?

Du menar Samla 300 Grejar av den grejen va?

Och johnny tror nog inte du kan säga något man börjar leverar saker i level 2x-3x

Länk till kommentar
Dela på andra sidor