Boomer Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Silk är valutan man använder när man köper grejer genom Item mall. 1 silk motsvarar 1 svensk krona, väldigt sluddrigt uppskattat. Boomer: Silk kan bara köpas med kreditkort/paypal (som också använder kreditkort (tror jag (om det ens funkar i Sverige))). Ok, tack tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Silk är valutan man använder när man köper grejer genom Item mall. 1 silk motsvarar 1 svensk krona, väldigt sluddrigt uppskattat. Boomer: Silk kan bara köpas med kreditkort/paypal (som också använder kreditkort (tror jag (om det ens funkar i Sverige))). Det funkar i Sverige om man har ett Visa kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Idag ska jag på sememster Åker till flygplatesn om drygt 3 timmar... Bonusbilder Tror ingen vill ha den här i ansiktet http://img108.imageshack.us/img108/5489/sro2006072620372055sy6.jpg En kompis till mig http://img133.imageshack.us/img133/4160/airshipnv7.jpg Tre stycken i min guild ^^ btw, Konger_ har hela force http://img67.imageshack.us/img67/4360/1ow0fw7.jpg Tydligen så finns det NPC:er lite varstans i Western Asia, och itne bara i en stad http://img93.imageshack.us/img93/3335/23sro2006072305430817vy4.jpg Ett fint ställe på Roc Mountain http://img83.imageshack.us/img83/2390/06sro2006070621531535oa8.jpg Det var allt för mig Ny ska jag packa klart och äta Ses om drygt en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Spelade lite silkroad igår. Vart lvl14 och väldigt nära att komma upp till lvl 15. föresten såg jag en liten rolig grej Since when did thiefs start to be traders? >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Dom "poppar" traders (alltså dom har lite goods i camelen sen så följer dom efter traders och låter NPC tjuvarna döda tradern och hans camel däremot så måste man vara bra mycket högre level än trader respektive hunter) Errm..Försökte på att göra mig en liten ( ) smilie Redigerad 27 juli, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Vart nyss lvl 15 En fin Screen ^^ Redigerad 27 juli, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Idag ska jag på sememster Åker till flygplatesn om drygt 3 timmar... *bilder* Det var allt för mig Ny ska jag packa klart och äta Ses om drygt en månad. decoy e ju Såå Jävla Sjyst mot mig , han hjälper mig ger mig Pots om han e nära osv Dom "poppar" traders (alltså dom har lite goods i camelen sen så följer dom efter traders och låter NPC tjuvarna döda tradern och hans camel däremot så måste man vara bra mycket högre level än trader respektive hunter) Errm..Försökte på att göra mig en liten ( ) smilie Man måste inte va 10 levels högre man kan bara va 2 och tex ha 2* Så de kommer 2 eller 4 NPC thiefs(Dubbel spawn) ¨så dör trader Relativt snabb eller så gör man som jag å Semmel gjorde Jag och han går efter trader båda har Horse jag har gods inte han , Tradern och jag e samma lvl Så mina NPC spawnar på Trader's Camel och dödar Och tradern tror ju att semmel's Npc ska döda han så han går inte nära oss och Camleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Idag kom jag till questen där man ska döda 300 bandit bowmen. Efter jag tog questen stängde jag av BTW? Är det någon som kanske vet ett bra sätt att få SRO att flyta på bättre än vad det gör? När jag ska screen så laggar hela spelet fast, när jag ska in i en stad där det är fullt med människor så laggar spelet fast innan det laddat färdigt osv osv. ja ni fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 decoy e ju Såå Jävla Sjyst mot mig , han hjälper mig ger mig Pots om han e nära osv Man måste inte va 10 levels högre man kan bara va 2 och tex ha 2* Så de kommer 2 eller 4 NPC thiefs(Dubbel spawn) ¨så dör trader Relativt snabb eller så gör man som jag å Semmel gjorde Jag och han går efter trader båda har Horse jag har gods inte han , Tradern och jag e samma lvl Så mina NPC spawnar på Trader's Camel och dödar Och tradern tror ju att semmel's Npc ska döda han så han går inte nära oss och Camleen Skriver detta fran loungen i Quatar. Men iaf. Semmels thiefs gor 1 hit KO pa mig Sa jag tvivlar pa att du ar mycket till hjalp Men et ar iaf nanting ^^ *Hittar inga bokstaver pa det har tagentbordet * Typ arabiska Jag och toppis dodade en lvl 45*plus* thief i forrigar Och en 45*plus* blader, thief Jag testade min Nuke pa Semmel, for skojs skull... 149 dmg XD Aja... mitt flyg gar snart, och jag ar hungrig.... sa det var nog allt *JOBBIGT MED ETT ARABISKT TAGENTBORD* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Idag kom jag till questen där man ska döda 300 bandit bowmen. Efter jag tog questen stängde jag av BTW? Är det någon som kanske vet ett bra sätt att få SRO att flyta på bättre än vad det gör? När jag ska screen så laggar hela spelet fast, när jag ska in i en stad där det är fullt med människor så laggar spelet fast innan det laddat färdigt osv osv. ja ni fattar. Vad har du för grafik inställningar? Själv kör jag på högsta i allt förutom skuggor, där har jag bara medium, annars laggar det. Hm. Nu när jag kollar på din bild så verkar det som du kör i medium. Ställ ner grafiken lite till. Ta bort skuggorna och bloom. Det brukar hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Vad har du för grafik inställningar? Själv kör jag på högsta i allt förutom skuggor, där har jag bara medium, annars laggar det. Hm. Nu när jag kollar på din bild så verkar det som du kör i medium. Ställ ner grafiken lite till. Ta bort skuggorna och bloom. Det brukar hjälpa. PÅ just den bilden satt jag och spelade hos brorsan och ja, där kör jag på medium, annars kör jag på Low med allting avstängt eller på low. Men jag vill att det ska flyta på bättre ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Skriver detta fran loungen i Quatar. Men iaf. Semmels thiefs gor 1 hit KO pa mig Sa jag tvivlar pa att du ar mycket till hjalp Men et ar iaf nanting ^^ *Hittar inga bokstaver pa det har tagentbordet * Typ arabiska Jag och toppis dodade en lvl 45*plus* thief i forrigar Och en 45*plus* blader, thief Jag testade min Nuke pa Semmel, for skojs skull... 149 dmg XD Aja... mitt flyg gar snart, och jag ar hungrig.... sa det var nog allt *JOBBIGT MED ETT ARABISKT TAGENTBORD* Jodå Jag hjälper han med att 1poppa och samla Gods 75% På lvl 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Vad ska jag ha, Oh Iron eller Oh Scale? edit: nvm, valde Oh Scale. edit2: hur mycket är en sån här värd (se bild nedanför). Det är en shield Elixir. Redigerad 4 augusti, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Vad ska jag ha, Oh Iron eller Oh Scale? edit: nvm, valde Oh Scale. edit2: hur mycket är en sån här värd (se bild nedanför). Det är en shield Elixir. 30-35k btw lvl 36 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 30-35k btw lvl 36 ok, gratz. lvl 18 btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 ok, gratz. lvl 18 btw Tack btw Nån på Aege som e runt 24-28 Som är female som behöver SoS Garment ? Jag har nämligen Earrings, Trousers , Talismen Hood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Nu har jag lagt av med Silkroad, efter questen man ska döda 200 bandit bowmen blev jag helt lack., sprang dit dödade typ 10 st, insåg hur jävla onödigt, tråkigt och sugigt det var, stängde av silkroad och avinstallerade. Så ni kommer nog inte se mig på Silkroad fronten på ett bra tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Nu har jag lagt av med Silkroad, efter questen man ska döda 200 bandit bowmen blev jag helt lack., sprang dit dödade typ 10 st, insåg hur jävla onödigt, tråkigt och sugigt det var, stängde av silkroad och avinstallerade. Så ni kommer nog inte se mig på Silkroad fronten på ett bra tag Smart drag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Nu har jag lagt av med Silkroad, efter questen man ska döda 200 bandit bowmen blev jag helt lack., sprang dit dödade typ 10 st, insåg hur jävla onödigt, tråkigt och sugigt det var, stängde av silkroad och avinstallerade. Så ni kommer nog inte se mig på Silkroad fronten på ett bra tag Lack efter 200 omg? lvl 19 Quest döda 600 Chakjis lvl 27 Quest döda 500 Earth Ghost lvl 33 Quest döda 3000 Flowers så lack efter 10.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Lack efter 200 omg? lvl 19 Quest döda 600 Chakjis lvl 27 Quest döda 500 Earth Ghost lvl 33 Quest döda 3000 Flowers så lack efter 10.. Well, du inser inte hur mycket det suger? smart drag av scruw att komma på det så tidigt som på ett 200 quest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts